• Dit is Miley's nieuwe clip. Om heel eerlijk te zijn vind ik 't nummer echt prachtig evenals de clip, al had ze wat mij betreft best een BH aan mogen trekken onder die top en naakt had ook niet echt gehoeven :')



    Wat vinden jullie?


    To infinity and beyond •

    Ik heb dit liedje vandaag al 35 keer gespeeld en nog steeds niet beu. <3


    Il aimait la mort, elle aimait la vie, il vivait pour elle, elle est morte pour lui. -William Shakespeare

    *dies*


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Ze heeft het VEVO record gebroken :] Ik ben echt blij voor haar.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Sinistre schreef:
    *dies*



    HAHAHA. Geweldig. :'D


    stay safe because I like being alive at the same time as you




    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."


    /not really a fan no


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Leonhardt schreef:
    Ik vind het echt een mooi nummer, maar zo jammer van de clip. Het had zo sterk kunnen zijn, als ze niet opeens weer probeerde sexy te gaan doen door te tongen met een hamer of de sloopbal probeerde te berijden. Echt jammer.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Drogon schreef:





    Haha geweldig


    Il aimait la mort, elle aimait la vie, il vivait pour elle, elle est morte pour lui. -William Shakespeare

    Junns schreef:
    Mooi nummer, clip verpest het.

    This. + Dat vevo record heeft ze niet alleen om haar zangkunsten of fans gebroken. Ik ken genoeg mensen die het alleen keken omdat ze naakt was. Dus dat is de toekomst? Artiesten die naakt video's opnemen, zodat ze een record kunnen breken?
    I don't hope so en zou er niet zo trots op zijn. Want the old Miley back.

    [ bericht aangepast op 14 sep 2013 - 17:54 ]


    :)

    Junns schreef:
    Mooi nummer, clip verpest het.


    Birds born in a cage think flying is an illness.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Redelijk nummer, als ze hetzelfde op het podium doet als in de clip wordt ze waarschijnlijk gearresteerd.


    Queer zijn is gewoon alles

    Ik snap niet waarom ze ligt te tongen met een sloophamer.


    Het nummer vindt ik echt prachtig.
    Maar de clip... Tja... Ik weet zeker dat her er prachtig had uitgezien als ze op een he hoge clif had gestaan of dat ze op een strand stond ofzo. Maar dit? Echt bullshit...


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Die arme hamer.


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.