• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf hier dan alles van je af!

    Fucking hell. Ik wou vanavond dat topic aanmaken, maar nu heb ik er totaal geen zin meer in.

    Whut the fuck is wrong with me these last days? I don't like it anymore. I don't feel like myself. D:

    [ bericht aangepast op 10 sep 2013 - 22:01 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    I'm kinda bored..


    De rustigste manier van zelfmoord is houden van een vreemdeling.

    Echt zo fijn dat ik mijn wiskundeboek mee naar huis mag nemen
    Scheelt me echt heel veel tijd bij het maken van mijn huiswerk
    En nu ik hem heb gekaft met een One Direction poster is ie nog mooier


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik mis Black Butler :C


    Caution first, always.

    Al een paar uur 18 sinds 5 uur ongeveer, maar ik voel mij vandaag niet jarig. Wel heerlijk met mijn gezin en opa en oma naar mijn lievings-restaurant in Putten geweest.

    18 jaar geworden. (Dit verhaaltje ook op mijn fb gezet en nog zelf geschreven ook.)

    Een jaar ouder terwijl je leeftijd eigenlijk niks voorstelt. Je zelf betalen aan de overheid terwijl je er niet veel voor terug krijgt. Hoe ouder je wordt, hoe meer je beseft dat je moet knokken om het leven te overleven. Alles wordt steeds moeilijker aangezien veel dingen onbetaalbaar worden. Een jaar ouder doet mij niks aangezien ik nu leef en weet dat ik moet betalen en ook sta waar ik maar wil staan.

    Een leven vol met mensen en dieren. De wereld veranderd naar slecht. In sommige dingen moet je aan je zelf denken. Mensen denken dat ze tegenwoordig meer zijn dan anderen. De wereld veranderd in een kwade wereld. Een wereld die later zeker niet meer te overleven is. Mensen en dieren zullen steeds minder komen op de wereld. Het geld zal opraken en dat is hoe de wereld in elkaar steekt, maar ondanks dat heb je nog altijd de mensen om je heen die je liefhebt en ook al ben je alleen je vindt altijd wel iemand die om je geeft en je alles geeft wat je nodig hebt.

    The star shines in the dark sky.
    The sun and the moon smiles to your face radiant.
    A laugh by the wind.
    The rain that falls down all bins.
    That's life, because then you feel as free as a bird.

    Wie bedenkt het met zijn gezonde verstand om 4 HC's achter elkaar in te roosteren; fysiologie, pathologie, chemie en als slagroom op de kers: dieetleer. Mijn doodvonnis is getekend.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Geduld Laura, geduld. :'D

    Bijna twee uur bezig geweest met dat stomme persoonlijke ontwikkelingsplan en persoonlijke actieplan. Eigenlijk moet ik er nog een maken, maar dat stel ik maar even uit. Eerst slapen. .__.
    Ben benieuwd of het in een keer goedgekeurd wordt en ik goede cliënten heb uitgekozen, pfff.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Morgen zie ik je weer :3. Misschien begin ik toch langzaam aan wat voor je te voelen.


    i put the fun in funeral

    Nu slapen, ik maak morgen wel HTML af.


    Your make-up is terrible

    Papa is weer vergeten pleisters mee te nemen :c


    De rustigste manier van zelfmoord is houden van een vreemdeling.

    Nu heb ik voor de DERDE keer mijn excuses aangeboden en je blijft me maar negeren?
    Rot dan toch lekker op, verdorie. Ik heb ook gevoelens, hoor. Ik blijf niet bezig. Schijnbaar waren al die jaren vriendschap dus voor niks, nou PRIMA. :/

    Ik weet nou ook niet meer wat ik moet doen om het goed te maken, hoor.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Moet dringend verder schrijven aan haar verhaal. Maar ben te moe en ik kan ni slapen ARGHHHH!!!


    Il aimait la mort, elle aimait la vie, il vivait pour elle, elle est morte pour lui. -William Shakespeare

    Ugh. Ik ben soms zo kinderachtig. I really have to do something about that T_T En waarom kan Saxion nou niet een keer een logisch rooster opstellen? Morgen moet ik van 8.30 tot 11.30. Maar donderdag moet ik van 11.30 tot 18.00. Kom op zeg, dat kan toch beter? Daarbij moet ik ook nog eens een rekening ophalen bij Fielman, zodat ik geld terug kan krijgen voor mijn nieuwe lenzen (terwijl ze adverteren dat zij alles voor je regelen) en ik moet nog navragen hoe duur het printen van flyers en visitekaartjes is voor de conventie waar ik naar toe ga.
    Dan begin ik nog niet eens over de hoeveelheid werk die ik moet doen voor school, terwijl mijn project van dit kwartaal nog niet eens begonnen is. De vakantie is net voorbij en ik begin hem nu al te stressen, gaat lekker zo :'D


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Morgen is mijn lieve moeder jarig. ^^
    En yesssss. Mijn reflectie is af. Halleluja!


    "Well, well. Look who we've got here!"