• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf hier dan alles van je af!

    Wauw. Ik dacht vanochtend toen ik wakker was "yes! Nu valt gym uit!" totdat ik me bedacht dat we vorig jaar gym hadden op dinsdag en dat nu op vrijdag is *zit nog met oude rooster in hoofd en is teleurgesteld*


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Butera schreef:
    (...)Stiekem hoop ik dat dit weer zich morgen weer voordoet en gym afgelast word! Ik zou dan om 1 uur uitzijn inplaats van half 4

    Mijn gym is binnen, aaaah :'D En de tweede klas gaat op kamp, dus ook super veel uitval vanaf woensdag tot vrijdag. :9~

    Gym O.o
    Mijn lerares is deze nog in Afrika met nog een paar leraren en leerlingen.

    Rain :3 Onweer kom maar hier heen hoor (:


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Nooo, kutgym. Ik heb de conditie van een baksteen :c.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Ik wil echt niet naar school
    Klassenweekend was leuk, maar ik pas er gewoon niet tussen
    Ik zou liever de hele dag schrijven en lezen dan de hele dag wiskunde, natuurkunde, Nlt en aardrijkskunde te doen
    Vooral omdat ik bij NLT samenwerk met iemand die boos is op mij en dus alles over doet, zegt dat ik alles fout doe, en mijn antwoorden wist
    En oja, navigatie is echt werkelijk waar het meest saaie onderdeel ooit

    wat hij vertelt in de les vind ik leuk, maar die stomme opdrachten op google earth niet,
    Alhoewel ik nu wel de afstanden tussen twee plekken kan bereiken als ik de coördinaten weet
    en een rekenmachine heb

    [ bericht aangepast op 10 sep 2013 - 8:04 ]


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Aaah,
    Een spin ter grootte van mijn lichtknopje zat op het lichtknopje. Geplet met de video van Cast Away (dat heb ik al eens eerder gedaan).
    Gatverdamme waar komen die rotbeesten vandaan? O.o Why couldn't it be follow the butterflies...


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Hmm, morgen naar Amsterdam en ik voel de spanning langzaam opkomen schieten.
    Kunnen die twee dagen niet alvast voorbij zijn?


    'Darling, just hold on'

    Buuuuh. Geen zin in school.


    26 - 02 - '16

    Ugh. Kut regen.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Mijn stage is zo saai...


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    Je hebt gezegd dat het een aantal dagen zal duren voordat ik antwoord zou krijgen op alles. Dat had je me zelf in een bericht verteld. Daardoor heb ik het ervaren alsof jij op de berichten reageerde en niet de rest / alsof er niet werd overlegt. Maar goed, dat ligt vast aan mij -zucht-.

    I just want to help again...

    [ bericht aangepast op 10 sep 2013 - 9:43 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Draculea schreef:
    Oh well.
    Rain, I love you. Please stay as long as possible.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    I'm staying home today. Ik ben normaal altijd aanwezig op school, dus die twee dagen in het jaar dat ik dan thuis blijf moeten ze niet gaan zeiken.

    Damn GAME i lost :P
    And rain stop roling in the country whenever you like.


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Zo'n. Hongerrr.

    Maar dr is niks in huis D:


    Don't walk. Run, you sheep, run.