• Mijn vriendin is toegevoegd door iemand die 20 jaar oud is. Ik vertrouw dat dus niet. Nu wilt hij Doen Durf Of de Waarheid spelen. Ik zei dus tegen haar dat ze hem moet blokkeren, want van zoiets komt narigheid. Maar zij gelooft echt dat hij 20 is. Maar het kan ook iemand zijn die een foto pikte en 40 is. Hij zegt ook dat ze leuk is enz.

    Zouden jullie hem blokken of gewoon op msn houden?

    Edit: Ik heb tegen haar gezegd: Je blokt hem en ga met iemand uit de klas praten. Dat heb ik liever. =]

    Blokken, ook al heb ik zelf geen msn ik zou hem blokken


    Live life limitless.

    ik zou zelf niemand toevoegen die ik zelf niet ken


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    BLOKKEN EN VERWIJDEREN


    Gilles (ll)

    Blokeren! Dit kan heel fout uitpakken, Me vriendin heeft laast hellemaal in de porblemen gezeten want die jongen was zo vergegaan dat ze naakt voor de webcam had gestaan, is het wel haar schuld maar okee.
    Laat haar hem blokken!.


    Regret is for pussies. Shit happens. Deal with it.

    Blokken! ö


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Wat TomSexx zegt.

    BLOKKENBLOKKENVERWIJDERENVERWIJDERENAFWEGDOEIDAAGGEDAANFINITOTOEDELOE
    BLOKKENGVD xD

    Blokken & verwijderen.
    een vriendin van mij heeft een keer iets heel engs gehad met iemand op MSN/E-mail.;00 ThankGod zit die gast nu in jail.


    Sweet dreams will come true.

    Jeej ze gaat hem blokken

    Blokken.

    Blokkeren.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    die moet ze echt blokke :S
    bah ik haat die enge kerels

    Blokken en ook verwijderen. Als je hem blokt heb je kans dat hij alsnog rare dingen kan uithalen


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    zeker weten verwijderen.


    Live is al work of art, you got to paint it colorful

    jah dat heb k ook vaak maar k praat wel met ze kijkke wat ze willen er was maar 1 jongen die doen durf of waarheid wou spelen maar k vodn dat in eerste instantie van tja k zit toch hier dus wat kan ie me make maarjah hij blijk gewoon 16 te zijn want toen we cammen kwam z'n moeder inbeeld want hij moets van de computer afxD

    maar k heb ook veize mannen gehad jah:S maar die verwijderde k gewoon hoor.

    dat moet zie ook doen!!

    bijdewee die jongen van 16 heb k nog nooit in levende lijve gezien[ontmoet]en dat hoeft ook helemaal nie joh

    k zoek er wel 1 uit op straat of school ofzo lopen genoeg slachtoffers rond(A)