• Ik wordt over ongeveer een maand 16, sweet sixteen dus.
    Mijn moeder vroeg wie ik wou uitnodigen qua vriendinnen.
    Ik kwam uit op 2 mensen.
    Ik heb op school helemaal geen vriendinnen, vorig jaar was ik nieuw op school en heb ik alle meisjes van de klas gevraagd.
    Van de 12 mensen die kwamen ben ik er door 1 teruggevraagd, pijnlijk.
    Op momenten als dit wordt ik er dubbel zo hard aan herinnerd dat ik eigenlijk geen vrienden heb in het dagelijks leve
    Die 2 mensen zijn 1 oude vriendin en 1 vakantievriendin.

    Ik wil heel graag een feest geven, misschien zelfs wel uitgaan, maar ik heb niemand om dat mee te doen
    Het maakt me gewoon zo verdrietig
    Vandaag op school zijn de enige mensen die uitzichzelf tegen mijn hebben gepraat mijn docenten

    Ik weet dat ik anders ben en niet zo goed ben in vrienden maken (ik heb ook Asperge) maar ik heb zo hard mijn best gedaan dit jaar en vorig jaar.
    Ik voel me er nu gewoon echt heel slecht over, ik wil ook gewoon vrienden die uit zichzelf een gesprek met mij beginnen
    Mij respecteren zoals ik ben
    Die bij mij zitten in de pauze en in de klas

    Dit moest ik gewoon even kwijt


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik heb een vriendin via internet leren kennen, we zijn een keer gaan shoppen en samen op ruiterkamp geweest. Wij waren allebei 14 en zijn nu allebei 19 en hebben nog steeds veel contact.
    En de andere vriendin woont wel dichtbij.

    Verder had ik nog twee vriendinnen, maar die hebben mij keihard gebruikt, dus heb ik er nu nog maar twee. Internet vrienden heb ik ook wel, en daar ben ik ontzettend blij mee om soms over de zelfde dingen te praten die we allebei leuk vinden.

    Soms vind ik het ook jammer dat ik er maar weinig heb, ik ga dan ook vaak alleen naar de bios omdat een vriendin alleen maar van thriller/horror houd - en ik totaal niet.

    Je bent niet alleen.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    NightVale schreef:
    Voel je neit slecht. Ik heb ook heel weinig vrienden, and I don't give a shit. I'm happy with my few friends because they're real and good friends and they love me for who I am.


    YUS!

    I have like two friends and Im happy as a doorknob 8D


    quidquid excusatio prandium pro

    Bij mijn sweet sixteen kwamen ook maar drie mensen hoor, omdat de rest ziek was of gewoon niet kon. Dus zo erg is het niet en je vindt je plekje nog wel op school.
    In de eerste en tweede had ik niet echt schoolvrienden en de meisjes uit m'n klas vond ik allemaal stom.
    Voor morgen hebben drie van de zeven genodigden zich afgemeld. Gaat lekker.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Yo, ik had ook niet echt vriendinnen toen ik 14/15 was. Nu ga ik gewoon met iedereen om en klets ik veel met mensen, alleen noem ik maar een paar mensen mijn vriend.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Maak je geen zorgen. Een échte vriend kom je toch niet zo snel tegen, dus koester de 2 vriendinnen waar je zo'n goede band mee hebt. Ik zit sinds dit jaar op een andere school, en sinds ik dus van school ben heb ik van mijn oude "beste" vriendinnen nog amper iets gehoord. Vrienden op school blijven vaak niet, omdat je op school alle tijd voor elkaar hebt, en zodra je van school bent groei je snel van elkaar af. Dus really, don't worry, 2 échte vrienden is beter dan 10 neppe. Happy birthday alvast meid. (flower)


    Alis volat propriis.