• Je hebt abonnementen voor story's en abonnementen op het forum. Nu zou ik graag een suggestie doen voor quiz abonnementen. Ik vinkte namelijk Notificatie van nieuwe reacties aan wat ik heel erg handig vind. Maar het vervelende is dan weer dat soms mijn privé berichten helemaal vol staan van users die reageerden op oude quizzen van mij. Nu zou ik het misschien handig vinden moest je een abo op de reacties van een quiz nemen zodat je alleen van die quizzen een privé bericht krijgt, begrijpen jullie dat?

    (als het al bestaat of er is al een topic over gemaakt, sorry dan)


    I wanna be a wizard!

    Ik begrijp je niet. Wat wil je nu precies?? Dat het mogelijk is om alleen voor je nieuwe quizzen de reacties te krijgen?


    -

    Een quiz is toch maar één keer, dus ik zie het nut van die abo niet in?


    16 - 09 - '17

    Ik zou eigenlijk liever willen dat ik kon aanduiden dat ik mij kan abonneren op de quizzen van iemand, want ik lees hier toch geen stories of gedichten.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ellery schreef:
    Ik begrijp je niet. Wat wil je nu precies?? Dat het mogelijk is om alleen voor je nieuwe quizzen de reacties te krijgen?
    Ze/hij wilt kunnen aanduiden voor welke creatie ze reacties krijgt.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Avarosa schreef:
    (...)Ze/hij wilt kunnen aanduiden voor welke creatie ze reacties krijgt.


    Oh, dan begreep ik het ook verkeerd ..


    16 - 09 - '17

    Avarosa schreef:
    (...)Ze/hij wilt kunnen aanduiden voor welke creatie ze reacties krijgt.

    Ooh, zo. Ik begreep het echt verkeerd.


    -

    Ja, dus ik bedoel dat ik op enkele van mijn quizzen een abo kan nemen en niet van ze allemaal meteen een pb hoef te krijgen. Ik ben een jongen trouwens :D


    I wanna be a wizard!

    Ik denk dat jij een van de weinige bent die hier echt last van hebt. Ik vind het onnodig, sorry.

    [ bericht aangepast op 10 sep 2013 - 19:49 ]


    From these ashes, I will rise

    Ik heb er geen last van, het zou gewoon handig zijn.


    I wanna be a wizard!