• ////

    [ bericht aangepast op 6 juni 2016 - 19:44 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Anders doe je het over Quizlet:Y)


    Tijd voor koffie.

    De goddelijke smaak van taart :'D.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Hm, waar liggen je interesses? Weet je al welk beroep je later wilt uitoefenen? Je kunt het altijd nog doen over Tandpasta, of zo. Sorry, ik weet even niks beters :c


    Tijd voor koffie.

    Misschien over wikipedia ofzo lol (i don't really know)


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Mijn zus doet ID (Industrial Design), is dat iets gelijkend, qua opleiding?
    Ze heeft namelijk al verschillende dingen gedaan, zoals een sinaasappelpers ontwikkelen, of een speciale soort lamp of koffiemaalmachine (of was het een koffiezetapperaat?). Maar zij moet ook een speciaal project doen in haar derde jaar, en dat wilde ze in combinatie brengen met haar lactose-intolerantie: een app ontwikkelen voor mensen met een haar intolerantie, die heel makkelijk overzichtje krijgen van wat ze wel en niet kunnen eten/drinken. Daarbij nog wat extra informatie, en shit. Dit was volgens mij een idee, ik weet nog niet of ze het daadwerkelijk ging doen.
    Ik weet niet of het helpt, maar misschien brengt het je op ideeën?

    [ bericht aangepast op 10 sep 2013 - 20:30 ]


    Deep inside, I've never felt alive

    Iets over social media?


    There is nothing more badass than being yourself

    Fortunatis schreef:
    Anders doe je het over Quizlet:Y)

    Mwah.. hm, neh XD. Ik zoek naar wat breders. However.. wat well zou kunnen *scribble scribble*


    No growth of the heart is ever a waste

    Doe het anders over een blog die je leuk/interessant. Ik heb pas een blog ontdekt waar ik iedere dag op kijk, misschien heb jij ook zoiets?


    Physics is awesome

    Bij maatschappijwetenschappen hebben we het laatst over mediahypes en medialogica gehad, dus dat is het eerste wat me nu te binnen schiet. Ik vond het zelf wel interessant, maar het lijkt me nog best wel lastig om daar onderzoek naar te doen.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Iets in de muziek als dat er mee te maken heeft. Volgens mij wel, want muziek heeft verschillende kanten.

    Naakte vrouwen


    quidquid excusatio prandium pro

    De evolutie van apparaten (naar keuze) door de tijd heen.


    It's hard to tell if the world we live in is either reality or a dream - Kim Ki-Duk

    Best Gore of Wikileaks lijkt misschien interessant :Y)
    kun je ook het gerechtelijke deel ervan gaan onderzoeken, de manier hoe de informatie wordt getraceerd, etc etc etc


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Okammy schreef:
    Naakte vrouwen

    been there done that.

    ON: mods you can close this, ben dr al uit!
    Thanks people!


    No growth of the heart is ever a waste

    JohnHWatson schreef:
    Best Gore of Wikileaks lijkt misschien interessant :Y)
    kun je ook het gerechtelijke deel ervan gaan onderzoeken, de manier hoe de informatie wordt getraceerd, etc etc etc

    Hou ik als reserve!


    No growth of the heart is ever a waste