• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf hier dan alles van je af!

    [ bericht aangepast op 11 sep 2013 - 1:49 ]


    -

    Large bestelling geplaatst! Wooohooo! *O*

    Yee je skipped niet ;D
    Ik moet blijkbaar dus iets geduldiger wezen..


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ik baal echt van mijn zeven
    ik ben in mijn vrije tijd zoveel met taal bezig en dan haal ik nog maar een zeven voor samenvatten, dat had ik wel beter gekund
    Nu maar hopen op de herkansing dan


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Wat moest je toch zonder mij (bloos)

    [ bericht aangepast op 11 sep 2013 - 21:36 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Allunga schreef:
    Ik baal echt van mijn zeven
    ik ben in mijn vrije tijd zoveel met taal bezig en dan haal ik nog maar een zeven voor samenvatten, dat had ik wel beter gekund
    Nu maar hopen op de herkansing dan


    Pff whut? Een zeven? Be frickin' happy :Y)


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Ik snap het niet. Steeds vaker zie ik mensen die ik niet ken, dat ze op mijn profiel kijken. Niets erg aan, maar als ik dan nieuwsgierig op hun profiel kijk, zie ik dat ze gebanned of inactief zijn. Hoe raar. ;S


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Sinistre schreef:
    (...)

    Pff whut? Een zeven? Be frickin' happy :Y)

    Ik had voor de oefentoets een negen
    En ik ben wel blij dat ik geen onvoldoende had (er zijn meerdere 2en gevallen)
    Maar ik heb echt stomme fouten gemaakt


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ah nee, mijn favoriete restaurant is afgebrand
    Dat vind ik echt niet leuk, één van de weinige restaurants waar mijn broer met zijn rolstoel naar binnen kan is weg
    helemaal weg
    Waar moeten we nu uit eten gaan.
    En er is waarschijnlijk ook iemand levend verbrand, echt erg

    ik rook het vanmorgen al in mijn kamer en ik woon toch echt zeker 10 minuten fietsen van het restaurant af


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Allunga schreef:
    Ah nee, mijn favoriete restaurant is afgebrand
    Dat vind ik echt niet leuk, één van de weinige restaurants waar mijn broer met zijn rolstoel naar binnen kan is weg
    helemaal weg
    Waar moeten we nu uit eten gaan.
    En er is waarschijnlijk ook iemand levend verbrand, echt erg

    ik rook het vanmorgen al in mijn kamer en ik woon toch echt zeker 10 minuten fietsen van het restaurant af

    Wat erg :O


    -

    Ellery schreef:
    (...)
    Wat erg :O

    Ze zijn de hele dag bezig geweest met blussen, maar het waait heel erg
    Er is daarnaast nog een restaurant afgebrand
    Echt heel zonde want het zat in een oud gedeelte van het centrum en dat is dus ook verloren


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Het is nog steeds niet de bedoeling hier met elkaar te gaan kletsen. Jullie kunnen gewoon doorgaan, maar wel in een gb/pb


    I am an idiot, I move.

    Telkens krijg ik commentaar dat ik zogenaamd weinig met jou praat, nu zit ik eens 'gezellig' bij jullie en dan houd je je stil. En zo af en toe krijg ik een chagrijnige opmerking van je. Ja, ajuus ik vertrek naar boven.

    Woopwoop, morgen weer gesprek met PWSbegeleider. Ik wil zo graag aan m'n practicagedeelte beginnen. Ik heb genoeg literatuur gezien *O*


    Deep inside, I've never felt alive

    Lol, stiekem lach ik je uit.


    -


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'