• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf hier dan alles van je af!

    [ bericht aangepast op 11 sep 2013 - 1:49 ]


    -

    Dus. Waarom ben ik Free aan het kijken terwijl ik echt tegen die anime was? (cat)


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Arlert schreef:
    Dus. Waarom ben ik Free aan het kijken terwijl ik echt tegen die anime was? (cat)


    Omdat het leuk is! ;D


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Arlert schreef:
    Dus. Waarom ben ik Free aan het kijken terwijl ik echt tegen die anime was? (cat)


    Omdat hij geweldig is :3 bij welke epi ben je?

    OT: Ik heb 600 woorden in 20 minuten geschreven. Ik ben trots :3


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    MULAN! I LOVE THAT MOVIE! MY FAVORITE DISNEY FILM! <3


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    You're quite a terrible kisser... And too tall. Dit wordt niks.


    i put the fun in funeral

    Dat vind ik nog wel het ergste aan deze docu, het einde. Dat iedereen zo verloren rond staat te kijken en weet dat het voorbij is, dat er zoveel weg is en niet meer terug komt. Verder kan die hele 9/11 me geen hol schelen en het liefst kijk ik dit dan ook niet.


    Your make-up is terrible

    Remain schreef:
    You're quite a terrible kisser... And too tall. Dit wordt niks.


    Bijles voor hem -wbw-


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Can't find the freaking song, fuuuuudge. :')

    Why moet ik de hele tijd aan je denken? Ik wil dat niet! Ik wil me momenteel absoluut NIET met relaties en gevoelens bezig houden! -.-


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Good night y'all.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Astin schreef:
    (...)

    Omdat hij geweldig is :3 bij welke epi ben je?

    OT: Ik heb 600 woorden in 20 minuten geschreven. Ik ben trots :3


    Ik ben dus zeg maar net begonnen :'D. Ik wilde het eigenlijk niet gaan kijken, maar tumblr maakte me te nieuwsgierig. Ik ben nu bij drie. (':


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Arlert schreef:
    (...)

    Ik ben dus zeg maar net begonnen :'D. Ik wilde het eigenlijk niet gaan kijken, maar tumblr maakte me te nieuwsgierig. Ik ben nu bij drie. (':


    Oeh en hoe vind je het tot nu toe? ;d


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Als die trainingen zo blijven gaan heb ik er écht geen zin meer in. Ik kan mijn tijd beter besteden aan school, dan aan een training waar ik toch de enige ben die serieus is.
    Het is dat we al een team hebben, anders zou ik er misschien wel meestoppen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Sinistre schreef:
    (...)

    Bijles voor hem -wbw-


    Neem het van me over zou ik zeggen 8D


    i put the fun in funeral

    Shion schreef:
    (...)

    Oeh en hoe vind je het tot nu toe? ;d


    Ik weet niet. Het is echt absoluut niet mijn soort anime, maar ik blijf toch kijken. ><
    Ik ben gewoon wel heel benieuwd hoe het afloopt met Rin en Haru :'D. De personages zijn ook leuk. Plus, tja, dit? mhehehe.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)