• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf hier dan alles van je af!

    [ bericht aangepast op 11 sep 2013 - 1:49 ]


    -

    7500 posts *O*


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    WANT.
    http://www.choies.com/pimages/13745/5.jpg


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Smiler for life!!!

    moest er ff uit


    Il aimait la mort, elle aimait la vie, il vivait pour elle, elle est morte pour lui. -William Shakespeare

    Arlert schreef:
    (...)

    Ik weet niet. Het is echt absoluut niet mijn soort anime, maar ik blijf toch kijken. ><
    Ik ben gewoon wel heel benieuwd hoe het afloopt met Rin en Haru :'D. De personages zijn ook leuk. Plus, tja, dit? mhehehe.



    Haha xd. Ik had zo hard gelachen bij dat stukje toen je het zag xd.
    Eerst van; o-o Wacht.. Ik keek iets onschuldigs.. toch.. Dude dude tekendude hij is bijna omhoog!
    ...
    ...
    Had het kunnen weten..



    Ot; Ok hondding.. Hoe vaak heb ik je al niet getrapt omdat je ineens voor mijn voeten bent geteleporteerd? Zo net lag te toch echt aan de andere kant van de kamer..


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Morgen heb ik gewoon echt de leukste vakken
    95% van de klas vind Engelse Literatuurgeschiedenis stom
    De overige 5% vind het super en heeft het als lievelingsvak


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Oh God, dit gaat een keer fout. Het kan niet anders dan dat ik dit gruwelijk ga verpesten...


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Ik snap jullie echt niet (no_chears)
    De ene moment doen jullie alsof ik een moord heb begaan en dan ben ik plotseling zeer geliefd omdat ik een logo voor jullie moet maken.
    Vreemde mensen, echt....


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Ik ben het zo ontzettend beu dat mensen zo verschrikkelijk kinderachtig doen.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Holy fuck, seventeen pages. En ik zie dit pas net.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Het is koud, maar ik wil niet naar bed voordat ie thuis is. ;c


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    Ugh, morgen weer school. Klas heeft een akelig ruzie met mekaar, zal vast niet leuk worden :(


    -

    Zo. Moe.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Top, eerste uur vrij en tot 't 6e. In tegenstelling tot m'n zusje die eerste vier uur vrij is en dan maar twee uur les heeft. (cat)

    De trein is overvol en ik super bang kut claustrofobie


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.