• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf hier dan alles van je af!

    [ bericht aangepast op 11 sep 2013 - 1:49 ]


    -

    Beaton schreef:
    Ik. Haat. Mijn. Broertje. En dat is nog niet eens overdreven. Ik HAAT hem, en dat meen ik. Klotekind.

    Dat zei ik vroeger ook over mijn broer, maar inmiddels kunnen we best goed met elkaar opschieten.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Allunga schreef:
    IK zou wel wat meer lef hebben
    Dan weet ik wel wat ik tegen mijn klasgenoten zou zeggen
    Kijk eens om je heen. Zien jullie wat ik zie? Zoveel mensen zitten hier met drie naast elkaar of zelfs met vier, maar ik zit alleen. Ik zit altijd alleen. C waarom doe je zo? ik dacht echt dat we vriendinnen konden worden, ik heb mijn best gedaan. Wij moeten samen NLT doen, maar je gaat niet eens meer naast me zitten. Je verwijdert mijn antwoorden omdat het volgens jou fout is. Nou, ik ben niet zo een genie als jij, maar ik werk wel keihard. Bij mij komt alles niet zo makkelijk aanwaaien, ik moet ervoor knokken. Klas, waarom merken jullie niet mijn positieve kanten op? Waarom kijken jullie alleen naar mijn slechte kanten? Waarom merken jullie wel op dat iemand zich niet lekker voelt en vragen jullie wel 5 keer per dag hoe het met diegene gaat, maar merken jullie niet dat ik zo fucking eenzaam ben, waarom merken jullie niet op dat ik vanbinnen doodga, stukje voor stukje. Toen eens interesse in mij, in wat ik leuk vindt. Je zal merken dat ik hetzelfde doe. Als je naast me zit, draai dan niet de hele tijd om naar de mensen achter ons en maak daar plannen mee, maar betrek mij er eens in. Jullie kennen mijn verhaal niet en hoeven dat ook niet te weten, het enige wat ik vraag is jullie vriendschap. Ik ben het beu om elke keer huilend naar huis te fietsen, om elke keer met tegenzin op school te komen. Ik vind leren leuk, vast weer zoiets dat jullie stom vinden, maar ik doe het graag en ik vind het belangrijk, ik moet hard werken om dit niveau vol te houden. Aan de ene kant vind ik school zo fijn, ik heb echt plezier in leren, maar jullie maken school zo'n hel voor mij. Op een dag gaan jullie er spijt van krijgen, op een dag is ook het laatste stukje in mij gebroken en kan ik het niet meer, geloof me op een dag zullen jullie spijt hebben.


    Je bent niet de enige meid. Ik zweer het.

    OT: Ooit gaan hun die pinguin verkrachten. Arm beest :'D


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Grootste ergernis met fietsen:
    - Mensen die roken op de fiets. Terwijl ik er achter fiets
    - Mensen die alles zeggen wat in hun opkomt en iedereen aanspreken die ze ook maar tegenkomen.
    -Mensen die zo sloom zijn dat lopend nog sneller is
    - Mensen die links fietsen
    - Of met zijn vieren naast elkaar...

    Zo irritant D:


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Scabbia schreef:
    Grootste ergernis met fietsen:
    - Mensen die roken op de fiets. Terwijl ik er achter fiets
    - Mensen die alles zeggen wat in hun opkomt en iedereen aanspreken die ze ook maar tegenkomen.
    -Mensen die zo sloom zijn dat lopend nog sneller is
    - Mensen die links fietsen
    - Of met zijn vieren naast elkaar...

    Zo irritant D:

    Ik noem die mensen altijd stoomlocomotief. :Y) Echt goor.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Hatsumomo schreef:
    (...)

    Waarom zou je een rechtszaak aanspannen tegen de wet? Die is er niet voor niks...
    Kan je niet gewoon havo gaan doen op een mbo school?


    Nee, tegen de leerplichtsambtenaar van de gemeente geloof ik.
    Want dit is het enige passende onderwijs.
    En bij het MBO willen ze me ook niet op de havo hebben, want ik heb er nét te weinig punten voor. En de VAVO is er al helemaaal streng in dus die willen me ook niet hebben. Dus dachten we aan het AKA op het mbo, want daar gaan eigenlijk alle ''hopeloze gevallen'' (sorry dat ik het zo grof zeg) heen. Dus als ik daar heen zou gaan zou ik gewoon mijn havo werk meenemen en dat daar maken. Maar dat wil dat mbo ook niet, hoewel als ik me inschrijf voor de AKA en ze laten me toch toe, hebbe nze gewoon pech en doe ik gewoon mijn havo werk.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ja hoor. Jij zegt zoveel dingen dat het wel lijkt alsof je het alleen maar voor het medelijden doet. Nee. Daar trap ik niet in. Mensen gaan niet zo luchtig om met hun gevoelens om het zo in de groep te gooien en dat wel 2/3 keer per dag.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Jaaa hoor, dus omdat ik traag ben met reageren vandaag ga jij dat met opzet ook doen? :'D

    Ik ben zo blij met mijn cadeautje, Castiel wings. <3


    Your make-up is terrible

    Hatsumomo schreef:
    Ik ben zo blij met mijn cadeautje, Castiel wings. <3

    Tat?


    "I shut my eyes in order to see.'

    Amortensia schreef:
    (...)
    Hetzelfde met mijn zusje (van zeven dus) :'). Het liefst zou ik haar de huid volschelden, maar dat is niet zo heel erg aardig, eigenlijk.

    Geloof me, dat heb ik al vaak genoeg gedaan bij dat kind wat mijn broertje is, lol.

    @Nynk; hm, nee. Ik kan gewoon geen sprankeltje liefde tegenover hem vinden, helemaal niks. :'D Blegh.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ik heb het gevoel dat iemand nu even heel erg met mij fuckt.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Beaton schreef:
    (...)
    Geloof me, dat heb ik al vaak genoeg gedaan bij dat kind wat mijn broertje is, lol.

    @Nynk; hm, nee. Ik kan gewoon geen sprankeltje liefde tegenover hem vinden, helemaal niks. :'D Blegh.

    Geloof me, ik had precies hetzelfde met mijn broer vroeger. :'D We waren echt als water en vuur. Maar goed, ik zeg niet dat 't altijd goed komt. x)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Fauxlivia schreef:
    (...)
    Tat?


    Nee, gewoon een ketting haha. :3


    Your make-up is terrible

    Zo herkenbaar de broertjes en zusje haar hier


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Hatsumomo schreef:
    (...)

    Nee, gewoon een ketting haha. :3

    O, hah. Ook gaaf! :Y)


    "I shut my eyes in order to see.'