• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf hier dan alles van je af!

    [ bericht aangepast op 11 sep 2013 - 1:49 ]


    -

    Mijn hoofd loopt over van informatie.

    Arghm, hoofdpijn.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Zet 1 quiz in de spotlight en opeens staan er 3 in de top. 'Kay. :'D

    I'm scared that you won't be waiting for me on the other side.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Love is patient. I'm not.


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Still can't believe that we were once friends.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Aargh, ik weet het niet meer en ik vind dit niet leuk!
    Ik heb tl diploma behaald, maar had net te lage cijfers om naar de havo te mogen, dus nu mag ik in de hele omgeving op welke school dan ook niet naar de havo. En ik wil naar het conservatorium maar daar heb je minimaal havo of mbo voor nodig! Maar de muziekmbo's zijn dusdanig slecht dat ik er gelijk al mijn diploma kan halen want ik ben daar weer te goed voor, maar nog niet goed genoeg voor het conservatorium. Dus hebben we via het NHA de havo gekocht en deed ik thuisonderwijs en daarnaast mijn muziek. Mijn vader kan mij de muziektheorie leren en mijn docent in Apeldoorn geeft mij de accordeonles. Ik heb nog nooit zulke hoge cijfers behaalt op een enkele 4 na! Maar neehoor, de leerplichtsambtenaar is het er niet mee eens en de minister van onderwijs heeft de wet veranderd. Dus nu is het niet meer zo dat je passend onderwijs moet hebben, nee, je moet gewoon tot je 18e naar school en het interesseert ze niet wat voor soort school. Maar dit gaat wel over mijn toekomst! En als ik niet op de havo wordt toegelaten, is er géén passend onderwijs voor me! Dus nu wordt het een rechtszaak die we hoogstwaarschijnlijk gaan verliezen en ik weet echt níét wat te doen. Aaarhg!! :'C
    En dan ook nog dat met mijn vader die dus het hartinfarct heeft gehad, maar volgens de dokter mag ie wel weer alles doen, dus dat is dan wel weer goed nieuws. Toch ziet papa er nog niet goed uit :c

    sorry voor het gezeur, het moest er even allemaal uit.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Piazzolla schreef:
    Aargh, ik weet het niet meer en ik vind dit niet leuk!
    Ik heb tl diploma behaald, maar had net te lage cijfers om naar de havo te mogen, dus nu mag ik in de hele omgeving op welke school dan ook niet naar de havo. En ik wil naar het conservatorium maar daar heb je minimaal havo of mbo voor nodig! Maar de muziekmbo's zijn dusdanig slecht dat ik er gelijk al mijn diploma kan halen want ik ben daar weer te goed voor, maar nog niet goed genoeg voor het conservatorium. Dus hebben we via het NHA de havo gekocht en deed ik thuisonderwijs en daarnaast mijn muziek. Mijn vader kan mij de muziektheorie leren en mijn docent in Apeldoorn geeft mij de accordeonles. Ik heb nog nooit zulke hoge cijfers behaalt op een enkele 4 na! Maar neehoor, de leerplichtsambtenaar is het er niet mee eens en de minister van onderwijs heeft de wet veranderd. Dus nu is het niet meer zo dat je passend onderwijs moet hebben, nee, je moet gewoon tot je 18e naar school en het interesseert ze niet wat voor soort school. Maar dit gaat wel over mijn toekomst! En als ik niet op de havo wordt toegelaten, is er géén passend onderwijs voor me! Dus nu wordt het een rechtszaak die we hoogstwaarschijnlijk gaan verliezen en ik weet echt níét wat te doen. Aaarhg!! :'C
    En dan ook nog dat met mijn vader die dus het hartinfarct heeft gehad, maar volgens de dokter mag ie wel weer alles doen, dus dat is dan wel weer goed nieuws. Toch ziet papa er nog niet goed uit :c

    sorry voor het gezeur, het moest er even allemaal uit.


    Waarom zou je een rechtszaak aanspannen tegen de wet? Die is er niet voor niks...
    Kan je niet gewoon havo gaan doen op een mbo school?


    Your make-up is terrible

    Nee, ik ben ziek aan het worden :(


    -

    Mweh.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Hoezo lichtgeraakt. Jeez.


    Tijd voor koffie.

    Uuuugh ziekjes, nadat ik gisteren training heb gegeven in de regen. D:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik. Haat. Mijn. Broertje. En dat is nog niet eens overdreven. Ik HAAT hem, en dat meen ik. Klotekind.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Wat een cutie c:


    Caution first, always.

    Beaton schreef:
    Ik. Haat. Mijn. Broertje. En dat is nog niet eens overdreven. Ik HAAT hem, en dat meen ik. Klotekind.

    Hetzelfde met mijn zusje (van zeven dus) :'). Het liefst zou ik haar de huid volschelden, maar dat is niet zo heel erg aardig, eigenlijk.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    IK zou wel wat meer lef hebben
    Dan weet ik wel wat ik tegen mijn klasgenoten zou zeggen

    Kijk eens om je heen. Zien jullie wat ik zie? Zoveel mensen zitten hier met drie naast elkaar of zelfs met vier, maar ik zit alleen. Ik zit altijd alleen. C waarom doe je zo? ik dacht echt dat we vriendinnen konden worden, ik heb mijn best gedaan. Wij moeten samen NLT doen, maar je gaat niet eens meer naast me zitten. Je verwijdert mijn antwoorden omdat het volgens jou fout is. Nou, ik ben niet zo een genie als jij, maar ik werk wel keihard. Bij mij komt alles niet zo makkelijk aanwaaien, ik moet ervoor knokken. Klas, waarom merken jullie niet mijn positieve kanten op? Waarom kijken jullie alleen naar mijn slechte kanten? Waarom merken jullie wel op dat iemand zich niet lekker voelt en vragen jullie wel 5 keer per dag hoe het met diegene gaat, maar merken jullie niet dat ik zo fucking eenzaam ben, waarom merken jullie niet op dat ik vanbinnen doodga, stukje voor stukje. Toen eens interesse in mij, in wat ik leuk vindt. Je zal merken dat ik hetzelfde doe. Als je naast me zit, draai dan niet de hele tijd om naar de mensen achter ons en maak daar plannen mee, maar betrek mij er eens in. Jullie kennen mijn verhaal niet en hoeven dat ook niet te weten, het enige wat ik vraag is jullie vriendschap. Ik ben het beu om elke keer huilend naar huis te fietsen, om elke keer met tegenzin op school te komen. Ik vind leren leuk, vast weer zoiets dat jullie stom vinden, maar ik doe het graag en ik vind het belangrijk, ik moet hard werken om dit niveau vol te houden. Aan de ene kant vind ik school zo fijn, ik heb echt plezier in leren, maar jullie maken school zo'n hel voor mij. Op een dag gaan jullie er spijt van krijgen, op een dag is ook het laatste stukje in mij gebroken en kan ik het niet meer, geloof me op een dag zullen jullie spijt hebben.


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one