• The Queen Victoria Stables.
    A heaven for both horse and owner.
    It are the largest and one of the oldest stables in the UK and is equipt for all equestrian activities in an amazing environment.
    On the grounds there is a racingtrack, 2 inside and 3 outside riding area's, 3 paddocks, 2 lunging pens and a lot of fenced fields for horses to roam free in.
    Outside every stableblock there are washing and cleaning stations with hot and cold water.
    The stableblocks are devided in 5 corridors. All have spacious stables with running waterbowls. They will be cleaned every other day and food is provided for.
    It is also possible to breed horses, if there is a mutual understanding between the horses' owners.
    We're looking forward to see you and your horse or horses around and afterwards you're more than welcome to join us for a refreshing drink and a bite of food in our restaurant.
    The Queen Victoria Stables' Staff


    Facilieiten van de stallen:
    Omgeving
    Plattegrond(Poetsplaatsen zijn rood aangegeven. Aan de kopse kant van de stallen is een grote deur naar buiten.)
    - renbaan
    - 2 binnenbanen
    - 3 buitenbanen
    - 3 paddocks
    - 2 longeercirkels
    - weilanden
    - 5 gangen met stallen
    - faciliteiten voor alle diciplines
    - mogelijkheid tot fokken
    - poetsplaatsen met lopend water buiten de stallen
    - restaurant
    Stallen:
    - drinkbak met lopend water
    - etensbak
    - wordt om de dag schoongemaakt
    - paarden worden gevoerd


    Personages:
    Jongen / Hengst
    Meisje / Merrie
    Ruin

    Jongens:
    - Steve James Hiddles - Scotty T - KiliOfDurin
    - James 'Jamie' Hampton - Voltaire - Mamo
    - Cian Christy Whinter
    - Wesley - LyraPhoenix
    - David Marc Johnson
    - Courage - Roww
    - Brandon Gillis - Houston - Camp
    - Miguel Clark - Agitato - coven
    - Nathan Black - - Roww
    - Timothy 'Timmy' McCoy
    - Julia 'Juul' - KiliOfDurin
    - Thomas Ohmen - - LyraPhoenix


    Meisjes:
    - Septime Camille Valerié Dubois - - Fortunatis
    - Denise Grace Fell
    - Sorebo - Roww
    - Allunga Fox
    - Yani - Allunga
    - Alexis Roselle Smith.
    - Replay - Vexy
    - Alexandra 'Alex' Jane Mooré - Chance - HurtedHeart
    - Melody Jane McCarter
    - Mickey - PotterheadMe
    - Silver Mary 'Jaimy' McCurtan - Mistery - MusicFreakx
    - Cheryl Gold - Samara - Appelboompje
    - Lucy Johnson - Special Surprice - Appelboompje



    Regels
    - Minimaal 4 regels schrijven, dat is niet heel erg moeilijk. Voeg dingen toe zoals: Omgeving, gebruik tekst van andere, gevoelens, gebeurtenissen van vroeger, ...
    - Graag met leestekens en hoofdletters typen.
    - OOC graag met haakjes; [] {} () - -
    - Er mag best liefde tussen mensen die zelf verzonnen zijn en niet echt een karakter hebben maar natuurlijk ook tussen de rest van de schrijvers. Liefde kan niet binnen 2 uur van het ontmoeten van elkaar ontstaan. Dat groeit. Wees dus realistisch.
    - Het blijft zo lang zomer als dat deze RPG duurt, misschien dat het rond Kerst verandert in zoiets, maar voorlopig niet
    - Reserveringen blijven 3 dagen staan.
    - Graag personages die verschillend zijn, qua karakter etc.
    - Geen Mary Sue's (perfecte personages)
    - 16+ is geoorlooft.
    - Geen personages van anderen besturen. Dat is echt super irritant.
    - Alleen ik, KiliOfDurin, maak nieuwe speel, rollen en kletstopics aan.
    Op het overtreden van al deze regels staatna 2 waarschuwingen het verwijderen van je personage(s).

    Veel plezier


    Rollentopic


    Laatste Nieuws:
    Het is nu Woensdag. Zaterdag is de aftrap van het wedstrijdseizoen. Dit gaat gepaard met een western-, dressuur- en spring-demonstratie, een paardenshow, een draversrace, een renpaarden race, een polowedstrijd en een Voltige demonstratie als finale.Er wordt veel publiek verwacht, dus zorg ervoor dat alle paarden er piekfijn uitzien.

    [ bericht aangepast op 12 sep 2013 - 19:54 ]


    Bowties were never Cooler

    [Ze zijn inderdaad leuk, maar wel gevaarlijk op een manege. Bij ons zijn ze op de manege een voor een zowel prongelijk als expres door de paarden platgetrapt]


    Bowties were never Cooler

    James Hampton
    De frisse ochtend lucht en de geur van paarden kwam me tegemoet toen ik met mijn zwarte Range Rover het terrein op kwam rijden. Deze auto had ik van mijn prijzengeld kunnen kopen en ik was er nog even blij mee als toen ik hem kocht. Hij was ideaal, want hij was ruim en hij was sterk genoeg om een trailer te trekken. Dat was altijd wel makkelijk als ik naar een kleinere wedstrijd in de buurt moest, dan hoefden we niet de hele vrachtwagen mee te nemen.
    Het was nu woensdag. Zaterdag zou de aftrap van het nieuwe wedstrijdseizoen zijn, wat betekende dat ik nog drie dagen had om de puntjes op de 'i' te zetten. Het moest genoeg zijn. Ik was van plan dit seizoen weer te knallen en betere tijden neer te zetten dan de tijden uit mijn vorige seizoenen. Alles om mijn vader trots te maken. Met Voltaire moest dat lukken. Het was een top paard. Ik parkeerde mijn auto en stapte uit. Overal zag ik mensen lopen, sommigen met paard, anderen weer zonder. Sommige mensen waren een beetje van hetzelfde niveau als ik was. Een goed niveau. Ik zag ook een aantal mensen waar ik de kriebels van kreeg. Dat ze zulke boeren hadden toegelaten op deze stal verbaasde me nog elke dag. Met een ietwat afkeurende blik liep ik langs een aantal mensen, naar de stal. Voltaire keek op toen ik de stal binnen kwam lopen. 'Hey kerel,' zei ik, terwijl ik hem over mijn neus aaide, 'We gaan ons best doen dit seizoen, of niet dan? We gaan heel wat prijzen in de wacht slepen, jij en ik.'


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    KiliOfDurin schreef:
    [Ze zijn inderdaad leuk, maar wel gevaarlijk op een manege. Bij ons zijn ze op de manege een voor een zowel prongelijk als expres door de paarden platgetrapt]


    -bij ons rennen ze altijd als bange kippetjes weg xD-


    take me back to the basics and the simple life

    [paarden zijn sneller en bij ons waren ze vrij brutaal]


    Bowties were never Cooler

    -bij ons niet :)-


    take me back to the basics and the simple life

    [ ik zal mijn persoontjes ook eens in een auto met trailer en knol zetten :"D
    of nouja... iig in een auto :D want ik ben te lui om er nieuwe mensen van te maken x'D daar hoort de stallen leren kennen enz. enz. ook weer bij x'D nee mijn arrogante bitch en lieve meisje komen zo wel x"D]

    [ bericht aangepast op 11 sep 2013 - 16:45 ]


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    KiliOfDurin schreef:
    Steve James Hiddles
    Ik hoorde een trailer optrekken en keek op mijn mobiel. Het kuilgras voeren had lang geduurt vanochtend. Het was al 10 uur. "Blijf." zei ik tegen Scotty. Ik legde nog een pluk kuil voor hem neer om te eten voot ik richting de trailer liep. Nu maar hopen dat die roodbruine hengst niet losbrak want dan hadden we grotere problemen. Ik zag een trailer staan en liep naar ze toe. "Hallo. Welkom op Queen Victoria. Zal ik helpen met ontladen? Wat is je naam trouwens? En dat van je paard? Dan weet ik waar hij heen mag. Hij heeft vers kuil voor hem in een fijne stal met vers stro." Ik glimlachte en woelde even door mijn krullen. "Als hij staat kan je zelf alles in orde maken en alle spullen in het kluisje met je naam erop zetten. Later zal ik je rondleiden als je wil." Ik aaide even over de neus van het paard. Leuk beestje, al was Scotty T toch de enige voor mij.


    Denise Grace Fell
    Na een tijdje het gemopper van mijn vader te moeten aan horen komt er een jonge man aan gelopen. Als hij dichterbij komt zie ik dat hij toch best knap was.. dit ging leuk worden hier.
    "Hallo. Welkom op Queen Victoria. Zal ik helpen met ontladen? Wat is je naam trouwens? En dat van je paard? Dan weet ik waar hij heen mag. Hij heeft vers kuil voor hem in een fijne stal met vers stro." zegt hij dan.
    "Ik ben Denise Fell, en deze dikkerd is Sorebo" stel ik mezelf en mijn paard glimlachend voor met mijn australische accent.
    "Als hij staat kan je zelf alles in orde maken en alle spullen in het kluisje met je naam erop zetten. Later zal ik je rondleiden als je wil." zegt hij dan weer.
    Ik knik glimlachend naar hem "Oké, en die rondleiding lijkt me goed" zeg ik, nogsteeds glimlachend. Ik heb bijna wel altijd een glimlach rond mijn lippen staan..
    "Denise, als je spullen zijn uitgeladen ga ik weer hoor, ik heb een afspraak op mijn werk staan dus ik moet op schieten" zegt mijn vader op zijn standard geïrriteerde toontje, zo praat hij dus altijd als hij ongeduldig is.
    "Is goed pap" zeg ik tegen hem. Ik maak het halstertouw van Sorebo los en laat hem moeiteloos achteruit de trailer uit lopen, geen hulp nodig als deze dikzak weet dat ik snoepjes voor hem heb.. Als hij veilig en wel buiten de trailer staat schotel ik hem een paardensnoepje voor die hij gulzig op eet. Het geluk aan hem is - is dat hij niet door zeurt om meer snoepjes. Zulke paarden zijn vervelend..


    Kippen zijn vreselijke beesten.. mij hoef je geen kip voor me te zetten, dan ga ik er tering snel vandoor.. x'd
    Wij hebben kippen gehad, waaronder een haan.. die vloog iedereen aan die achterom kwam, een soort waakhond dus.. maar het nadeel was, hij vloog echt íedereen aan, ons dus ook.. Trauma..
    Uiteindelijk heb me oudste broer z'n kop omgedraait :'D


    Little do you know

    Timothy 'Timmy' McCoy
    Ik stapte van de bus in mijn skinnyjeans en trui die tot over mijn handen en kont flubberde. Lekker. Met mijn oude vans liep ik het terrein op. Ik zag Scotty T alleen staan met de hond van de stalmeester ernaast. Hij was vast wel erger. Ik liep de stallen in en liep langs de paar mensen die er al waren. Ik floot kort en zag Juul met haar hoofd haar box uitkomen met haar oortjes naar voren. "Hey meiske." Mijn accent was heel zwaar, maar Juultje leek het leuk te vinden. Ik drukte een paar kusjes op haar neus en ik kreeg een lik over mijn gezicht terug. Ik aaide nog even over haar neus en klom haar stal in. Ik gaf haar een knuffel. Ze ging weer liggen en ik liet me tegen haar zij zakken. Mijn hand legde ik op haar buik en voelde de veulens bewegen. Het was zo lief, al was het niet helemaal handig. "Zullen we zo eens een aantal rondes trekken, dame?" vroeg ik en ze hinnikte. Ik schoof een halster om haar neus en nam haar mee naar buiten om te poetsen. Ze was nooit zo vies, maar nu ze meer lag wel. Nog een aantal maanden en dan moest ze echt op rust. Buiten zette ik haar op een van de poetsplaaten en begon haar rustig te poetsen terwijl zij vrolijk rond keek en af en toe wat gras russen de tegels uit trok om op te eten.


    Bowties were never Cooler

    Nathan Black
    Met mijn oude vertrouwde 'stalen ros' fiets ik het terrein op. Ik ben aan de late kant, maar dat geeft meestal niet zo.. hopenlijk nu ook niet.
    Mijn fiets zet ik op hetzelfde plekje als altijd, aan de zijkant van de parkeerplaats.
    Ik snel de stallen in en begroet iedereen vrolijk, ook de paarden begroet ik vrolijk één voor één, tenminste de paarden van de mensen die dat accepteren.. de arrogante mensen bijten mijn vingers nog af als ik hun paard begroet of aanraak zonder dat ik de stallen moet uitmesten of zo. Nee, die rijke mensen zijn vaak echt vreselijk..
    "Hoi Melody, Mickey" zeg ik met een glimlach als ik bij haar kom, één van de weinige die niet verwaand zullen doen omdat ik én arm ben én geen eigen paard heb..
    "En, heb je al zin in de aftrap van het wedstrijdseizoen?" vraag ik haar dan. Ik heb gewoon even behoefte aan gezelschap..


    Zo, daar ook een begin aan gemaakt x')


    Little do you know

    Cheryl Gold
    De muziek denterd hard door de speakers als ik mijn auto de oprit van de welbekende stal oprijd. Ik trap op de rem en zet de auto stil waarna ik de radio uitzet en mijn sleutels uit het contact haal. Mijn autodeur sla ik los waarna ik mijn in dure rijlaarzen gehulde voeten buiten de auto zet en uitstap. De deur sla ik achter me dicht en ik druk de auto op slot waarna ik de sleutels in mijn tas opberg.
    De roze handtas hang ik om mijn arm heen waarna ik met mijn neus in de lucht de stallen binnenloop en mijn tas voor de staldeur van Samara neerleg. Ze was smerig, had weer liggen rollen. "Opstaan!" Ik kwam hier toch niet om elke keer mijn handen aan haar vuil te maken zodat ze er weer normaal uit zag? Ik kwam hier om te trainen, wedstrijden te rijden, te winnen en minderen te laten zien dat ik net iets beter was dan hun. De staldeur maak ik los waarna ik de stal binnenloop en het paard een kleine schop met de zijkant van mijn voet tegen haar buik geef zodat ze eindelijk in de benen komt. "Dat was toch niet zo moeilijk?"


    zo nummer 1 staat :D


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Melody Jane McCarter.

    Ik glimlach als Nathan bij mij aankomt. Hij is wel oke maar we zijn geen vrienden. "Hoi Melody, Mickey" zet hij met een glimlach. "hey Nathan." zeg ik terug als begroeting. "En, heb je al zin in de aftrap van het wedstrijdseizoen?" Ik graaf in mijn geheugen aangezien ik niks zo 1 2 3 weet over het wedstrijdseizoen of wanneer het begint. Dan weet ik het weer. Zaterdag. "Ja. opzich wel." zeg ik dan maar met een glimlach. ik besef dat het net te lang heeft geduurd voordat ik antwoordt gaf. Ik doe Mickey's stal open en stap naar binnen. Ik pak van de buitenkant van de box zijn halster en doe het om. "Jij?"


    -over die demonstraties: geven "wij" die?-

    [ bericht aangepast op 11 sep 2013 - 17:36 ]


    take me back to the basics and the simple life

    Alexandra 'Alex' Jane Mooré
    Ik parkeer mijn roodkleurige mini voor de stal. Ik kende werkelijk waar niemand hier. Ik had gister mijn paard hier neer gezet in de avond zodat ik deze ochtend rustig aan kon doen aangezien er hier goed voor haar gezorgd word. Ondanks dat ze wat onrustig was heb ik Chance rustig gezongen zoals altijd. Ik geef haar altijd een kus. Ze zal misschien nieuw zijn hier, maar uiteindelijk niet zo gemeen meer. Ze is gewoon bang dat ze word meegenomen omdat ze is werd afgenomen werd van mij als veulen nog. Iets wat blijkbaar altijd heeft blijven zitten. Ik sta heb mijn chaps onder mijn arm om se mee te nemen en de schoenen zelf al aan. Ik had mijn mega poetskoffer mee in mijn andere hand en loop de stal in. Ik heb gister al even verkent dus ik moet alleen die route terug vinden. Ik aai een aantal paarden die al staan en fluit zacht en als antwoord hoor ik een luide hinnik. Ik grinnik zacht. Mijn lieve chance toch. Ik kijk om me heen en zie een aantal mensen. Een meisje met goudblonde haren port haar paard en had een boze expressie op haar gezicht. Ik beoordeel mensen vaak niet op hun voorkant, maar ze zag er verwend uit. Ik loop daarom maar meteen door naar Chance en knoop geen gesprek met haar aan. Ik loop door en fluit weer zacht en ik hoor iets opstaan. Ik weet al zeker wie dat iets is en zie Chance haar kop verschijnen en haar hoef bonkt al tegen haar staldeur. Ik lach zacht en leg mijn spullen naast haar stal neer om de stal deur open te doen. Haar oren staan meteen naar voren en ik aai haar voorhoofd om haar daarna te knuffelen. Ik voel haar voorhoef omhoog gaan om tegen mijn zij te drukken en haar hoofd naar beneden zakken tegen mijn rug aan. Ze knuffelde me terug de lieverd die ze was. Ik grinnik en kijk naar haar. Zecwas een beetje vies. Haar vacht was door de war, maat ik kon niets anders verwachten van haar en anders wat maakte het uit. Ik had het zo schoon gemaakt en het verzorgen ind ik ook een van de leukste dingen. Het is dan gewoon knuffel tijd.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Nathan Black
    Na een korte tijd denken zegt ze dat ze er opzich wel zin in heeft. Ze loopt de box van Mickey in en doet hem een halster om.
    "Jij?" vraagt ze dan.
    Ik knik glimlachend "Ja, dan komen er allemaal nieuwe mensen hier en nieuwe paarden.. al is dat vaak maar voor kort, ik vind het altijd leuk nieuwe mensen en paarden te ontmoeten" zeg ik met een vrolijke glimlach.
    "Ga je hem trainen?" vraag ik dan aan Melody, doelend op het feit dat ze zijn halster om doet bij hem "Want dan maak ik zijn box ondertussen wel schoon" vervolg ik glimlachend. Oké, mensen mogen zeggen wat ze willen, maar ik vind het leuk werk. Het betekent dat ik iets voor een paard doe, dat ik ervoor zorg dat het dier niet ziek kan worden door allerlei bacterien in zijn stal en ook dat er geen vliegen gaan nesten, waardoor het paard maden op zich kan krijgen die soms wel lelijke plekken veroorzaken.. Ja, een stal uitmesten geeft mij voldoening..


    Ik ga eten, reageer later weer (:


    Little do you know

    Melody Jane McCarter.

    Op de vraag of hij zin heef in zaterdag antwoordt hij redelijk snel. "Ja, dan komen er allemaal nieuwe mensen hier en nieuwe paarden.. al is dat vaak maar voor kort, ik vind het altijd leuk nieuwe mensen en paarden te ontmoeten" ik glimlach. Ik snap hem. Misschien maak ik zaterdag wel vrienden. Maar dan bedoel ik ook echt vrienden. "Ga je hem trainen?" vraagt hij dan. "Want dan maak ik zijn box ondertussen wel schoon" ik glimlach. "Ja. ik ga trainen. Fijn dat je zijn box schoon wil maken." Ik doe de deur open en laat Mickey los. Meelopen doet hij toch wel. ZO lopen we naar de poetsplaats waar ik hem toch maar even vastzet als ik mijn spullen aan het pakken ben. Als ik terugkom maak ik het touw weer los en begin ik te borstelen.


    take me back to the basics and the simple life

    Allunga
    Ik kijk uit het raampje van de auto als die het grindpad oprijdt. Ik ben hier al een week, maar Yani is pas vanmorgen aangekomen omdat er problemen waren met het migratie beleid. Ik mis thuis, ik mis de stallen van mijn ouders. Die waren zo groot en ruim, ik weet niet of ik hier wel kan aarden. Als Hugo, mijn oom, de auto stopt spring ik er gelijk uit. Ik loop naar de trailer en maak de deur open. Yani begroet mij met een enthousiast gehinnik. Een glimlach vliegt over mijn gezicht, ik ben echt gek op dat beest. Voorzichtig haal ik Yani uit de trailer en zet hem neer op het terrein. Hugo is intussen ook uit de auto gekomen en kijkt naar ons met een glimlach.

    [ik pas het aan, Allunga is bij haar oom en tante gaan wonen, dat klopt iets beter]


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one