• The Queen Victoria Stables.
    A heaven for both horse and owner.
    It are the largest and one of the oldest stables in the UK and is equipt for all equestrian activities in an amazing environment.
    On the grounds there is a racingtrack, 2 inside and 3 outside riding area's, 3 paddocks, 2 lunging pens and a lot of fenced fields for horses to roam free in.
    Outside every stableblock there are washing and cleaning stations with hot and cold water.
    The stableblocks are devided in 5 corridors. All have spacious stables with running waterbowls. They will be cleaned every other day and food is provided for.
    It is also possible to breed horses, if there is a mutual understanding between the horses' owners.
    We're looking forward to see you and your horse or horses around and afterwards you're more than welcome to join us for a refreshing drink and a bite of food in our restaurant.
    The Queen Victoria Stables' Staff


    Facilieiten van de stallen:
    Omgeving
    Plattegrond(Poetsplaatsen zijn rood aangegeven. Aan de kopse kant van de stallen is een grote deur naar buiten.)
    - renbaan
    - 2 binnenbanen
    - 3 buitenbanen
    - 3 paddocks
    - 2 longeercirkels
    - weilanden
    - 5 gangen met stallen
    - faciliteiten voor alle diciplines
    - mogelijkheid tot fokken
    - poetsplaatsen met lopend water buiten de stallen
    - restaurant
    Stallen:
    - drinkbak met lopend water
    - etensbak
    - wordt om de dag schoongemaakt
    - paarden worden gevoerd


    Personages:
    Jongen / Hengst
    Meisje / Merrie
    Ruin

    Jongens:
    - Steve James Hiddles - Scotty T - KiliOfDurin
    - James 'Jamie' Hampton - Voltaire - Mamo
    - Cian Christy Whinter
    - Wesley - LyraPhoenix
    - David Marc Johnson
    - Courage - Roww
    - Brandon Gillis - Houston - Camp
    - Miguel Clark - Agitato - coven
    - Nathan Black - - Roww
    - Timothy 'Timmy' McCoy
    - Julia 'Juul' - KiliOfDurin
    - Thomas Ohmen - - LyraPhoenix


    Meisjes:
    - Septime Camille Valerié Dubois - - Fortunatis
    - Denise Grace Fell
    - Sorebo - Roww
    - Allunga Fox
    - Yani - Allunga
    - Alexis Roselle Smith.
    - Replay - Vexy
    - Alexandra 'Alex' Jane Mooré - Chance - HurtedHeart
    - Melody Jane McCarter
    - Mickey - PotterheadMe
    - Silver Mary 'Jaimy' McCurtan - Mistery - MusicFreakx
    - Cheryl Gold - Samara - Appelboompje
    - Lucy Johnson - Special Surprice - Appelboompje



    Regels
    - Minimaal 4 regels schrijven, dat is niet heel erg moeilijk. Voeg dingen toe zoals: Omgeving, gebruik tekst van andere, gevoelens, gebeurtenissen van vroeger, ...
    - Graag met leestekens en hoofdletters typen.
    - OOC graag met haakjes; [] {} () - -
    - Er mag best liefde tussen mensen die zelf verzonnen zijn en niet echt een karakter hebben maar natuurlijk ook tussen de rest van de schrijvers. Liefde kan niet binnen 2 uur van het ontmoeten van elkaar ontstaan. Dat groeit. Wees dus realistisch.
    - Het blijft zo lang zomer als dat deze RPG duurt, misschien dat het rond Kerst verandert in zoiets, maar voorlopig niet
    - Reserveringen blijven 3 dagen staan.
    - Graag personages die verschillend zijn, qua karakter etc.
    - Geen Mary Sue's (perfecte personages)
    - 16+ is geoorlooft.
    - Geen personages van anderen besturen. Dat is echt super irritant.
    - Alleen ik, KiliOfDurin, maak nieuwe speel, rollen en kletstopics aan.
    Op het overtreden van al deze regels staatna 2 waarschuwingen het verwijderen van je personage(s).

    Veel plezier


    Rollentopic


    Laatste Nieuws:
    Het is nu Woensdag. Zaterdag is de aftrap van het wedstrijdseizoen. Dit gaat gepaard met een western-, dressuur- en spring-demonstratie, een paardenshow, een draversrace, een renpaarden race, een polowedstrijd en een Voltige demonstratie als finale.Er wordt veel publiek verwacht, dus zorg ervoor dat alle paarden er piekfijn uitzien.

    [ bericht aangepast op 12 sep 2013 - 19:54 ]


    Bowties were never Cooler

    [nog nergens :''D]

    [ bericht aangepast op 11 sep 2013 - 19:54 ]


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    @KiliOfDurin ik heb Cian}

    Cian Christy Whinter
    Het weet parrelde over mijn voorhoofd toen ik de laatste shep mest de kruiwagen in gegooid had. Wesley zat keurig buiten het hop, toe te kijken. Zijn korte oren gingen af en toe naar voor en naar achter. Het zag er grappig uit. Ik legde de schep op de hoop strond en pakte met beide handen de handvaten vast en rolde hem richting de mesthoop. Het was zwaar, maar te doen.
    Ik kwam buiten, en viel me op dat er meerdere mensen aanwezig waren. Te paard of zonder.
    Ik kieperde de wagen om en zette het vervolgens weer terug op zijn plaats. Met snelle passen liep ik terug naar de stallen.
    Wesley nog steeds voor zich uit starend, wende zijn hoofd toen hij me zag. 'Kom we gaan trainen, want met niks doen wordt je niet beter,' zei ik tegen het paard en ritste de tas open, pakte de Vel gekleurde Bandaga's eruit. Ik klikte zachtjes met mijn tong, waardoor ik voorzichtig de rechtervoorbeen optilde en de bandaga eromheen schoof.
    Het was een verschrikkelijk klusje, maar het was niet anders.
    Het duurde ook even voor ik alles op zijn plaats had en de stallen uitkwam,. Met polostich, klein rubberen bal en mijn eigen uitrusting.
    Dit gaat weer leuk worden.

    EDIT: Laat maar was iets te laat.

    [ bericht aangepast op 11 sep 2013 - 19:55 ]


    Vampire + Servant = Servamp

    Appelboompje schreef:
    [nog nergens :''D]


    [Ze kan Timmy tegenkomen op weg naar haar paard

    @LyraPhoenix Sorry]


    Bowties were never Cooler

    [ is goed ff Timmy opzoeken en dan zal ik stukje maken :D ]


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    [Sorry, het katteneten was op en als dat op is en er komt geen nieuw heb ik morgen geen oren meer]


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Allunga Fox
    "Oké, ik kom mee. Is er ook een plek waar ik mijn spullen kan laten?"
    Bedenkelijk kijk ik naar de stapel die naast Yani ligt, natuurlijk heb ik een eigen zadel, halster, hoofdstel en poetsbox. Maar daarnaast heb ik ook een speciale zweep, een longeerlijn, verschillende dekens en bandages en een doos met kruidenmiddeltjes. Ik kan Yani niet aan iemand anders geven, hij zou er gelijk vandoor gaan.
    "Blijf staan." Fluister ik in zijn oor.
    Voorzichtig laat ik hem los en begin mijn spullen te verzamelen.

    [ bericht aangepast op 11 sep 2013 - 20:11 ]


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    [Op wie reageert ze nu?]


    Bowties were never Cooler

    [Op die man, niet op James]


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Denise Grace Fell
    Steve, zo stelde de jongeman zich voor, haalde mijn spullen uit de trailer waarop ik hem dankbaar aan keek. Zo hoefde mijn vader niet nog langer te wachten dus hoefde hij ook niet boos op me te worden, wat hij altijd word als hij dankzij mij te laat komt..
    Steve leidde me naar een box waar ik Sorebo in zette en zijn zwarte halster af doe, vrijwel meteen grist hij naar het hooi. Steve had hem nog een aai over zijn neus gegeven en me daarvoor al uitgelegd waar mijn spullen heen kunnen dus dat ga ik dan maar doen.
    Als hij zegt dat hij hier altijd wel rondloopt knik ik met een glimlach dat ik het begrijp. Met een brede glimlach kijk ik hem na. Sorebo volgt mijn blik, iets wat hij altijd doet als ik aan het staren ben. Die dikzak is eigenlijk altijd enorm nieuwsgierig en wil alles weten.. Hij lijkt op mij.
    "Kijk Beer, dat is nu waarom ik nu al van dit land houd" zeg ik grinnikend waarna Sorebo briesend zijn hoofd schud. Ik lach om zijn reactie, alsof hij me echt begrijpt en me nu gewoon uit lacht.. nja, hij is dan ook een ruin..
    "Oké Beer, ik ga jou spulletjes op ruimen, wees braaf en waag het niet de deur te openen! Ik weet dat je dat kunt, maar doe het niet, want dan krijg je de hele week geen snoepjes of wortelen meer van me" zeg ik dan streng tegen Sorebo. Ik doe de boxdeur dicht en loop met mijn zadel over mijn arm tegen me aan gedrukt, met het hoofdstel eraan hangend en mijn redelijk grote rugzak met verdere spullen naar waar Steve zei dat er kluisjes zouden zijn.. op hoop van zegen dat ik het vinden kan want dit zadel is best wel zwaar.. ik heb dat ding nog nooit zo lang vast moeten houden, en nu merk ik hoe zwaar het kreng is.

    Nathan Black
    Als ik plots hoefgetrappel hoor zie ik niet veel later Cheryl en haar paard Samara verschijnen.
    "Doe je die van mij ook even?" zegt ze, het klonk bijna afkeurend. Het valt me nog mee dat ze het nog vraagt, ik had anders verwacht..
    Als ze Samara overdreven bestraft als het dier een stap vooruit zet kijk ik haar kort aan, de afkeur is van mijn gezicht af te lezen. Hoe kan iemand zo vreselijk tegen zo'n pracht beest doen? Er zit echt een steekje bij haar los.
    Ik knik naar haar als bevestiging dat ik haar stal ook wel doe en hoop dat ze dan weg loopt. Als dat kind langer bij mij in de buurt blijft dan krijg ik gewoon de neiging een schep natte stro over haar mooie gezichtje te gooien.. Ja, oké ik geef het toe, ze is knap. Maar daar blijft het bij. Ze is knap met een vreselijke persoonlijkheid, wat verassend.


    Zow.. iemand voor Denise c:


    Little do you know

    Alexandra 'Alex' Jane Mooré
    "Hey Alex, ik had me ook wel even voor kunnen stellen, sorry." Ik glimlach vriendelijk mijn tanden bloot naar hem en neem zijn uitstekende hand aan, nadat ik mijn hand had afgeklopt. "Ik ben Miguel en die knappe kerel daar is Agitato, welkom trouwens." Zegt hij vriendelijk waarna hij een stap naar achteren zet en gaapt. Iemand ging laat naar bed, maar ik herkende het wel ik ging soms ook te laat, wamt tja ik ben misschien geen tiener meer ik hou nog steeds wel van feesten. "Chance, mooi paard.. Hoe oud is ze?" Vraagt hij me dan. Ik glimlach als ik alleen haar naam alleen al hoor.
    'Ze is 6 en echt een schat van een dier. Ze is een engelse volbloed, maar niet dat het veel uitmaakt. Ik heb haar al sinds een veulen af aan.' Ik glimlach even naar de grond. Ik kijk maar Agitato. Het dier was prachtig. 'en hoe oud is Agitato?' Vraag ik terug. Er komt dan een jongen of al eerder bijna een man aanlopen met een prachtig wit met bruin paard. Hij begroette oms met een glimlach. Ik gokte hem rond de 25 jaar. Hij stond nu naast Chance met zijn paart dus ik zo hem zo meten wel begroeten aangezien ik nu in gesprek was met Miguel.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Timothy 'Timmy' McCoy
    Toen ik klaar was met poetsen was Juul al helemaal klaar om te gaan. Ondanks haar zware zwangerschap bleef ze bijzonder gedreven om door te blijven gaan. Ik liet haar even staan en liep weg om mijn cap en haar beschermers en hoofdstel te pakken. De teugels en het karretje stonden in een schuur bij de renbaan, dus daar kon ik hier niet bij. Ik liep terug met de spullen en begon haar klaar te maken. Je zag gewoon hoeveel zin ze er in had en ik voelde het ook over mijn dunne bottige handjes die over haar lijf gingen om haar beschermers om te doen. Ik verving haar halster voor het hoofdstel zonder teugels. Velen lieten de teugels eraan en staken ze op, maar ik vond het teveel werk en gevaarlijk. Zeker omdat het eerste wat ze altijd deed even goed met haar rug door het zand rollen was zodra ze op de renbaan kwam. Daarom had ik mijn zachte borstel ook nog in mijn kontzak. Ze was zo lief voor jan en alle man, daarom liet ik het maar zo. Tja, als je op haar zat of achter haar zat was ze niet altijd de braafste, maar voor omstanders was ze super lief.


    Lucy Johnson
    Ik sta op van mijn stoel en loop met een zucht de stinkende bus uit. Bah, ik had geen voorkeur aan het openbaar vervoer maar de auto was in gebruik vandaag dus een andere keus had ik niet echt. Ik ga even door mijn knieën om mijn rijsokken op te trekken waarna ik terug op sta. De tas met rij en poetsspullen sla ik terug om mijn schouder en ik begin me een weg richting de stal te benen. Het was een klein stukje vanaf de bushalte en lopen is gezond dus ja. Op de heenweg zie ik bij een van de poetsplaatsen Timmy staan met zijn knollie en ik stop met lopen waarna ik het stel met een glimlach toekijk. Hij was zo goed voor het beestje, ik had het wel eens anders gezien, heel anders. "Hai Timmy!" Mijn tas met spullen zet ik neer op de grond en ik loop naar ze toe waarna ik Juul een aai over haar hals geef.


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    James Hampton
    'James, wacht even. Zij moet niet in dat blok. Die is gereserveerd voor de start van het seizoen zaterdag,' hoorde ik Steve roepen. Ik keek om en zag Steve aan komen lopen. Ik haalde opgelucht adem. Steve was de stalmeester en hielp de nieuwe mensen altijd hun plekje te vinden. Ik nam mijn petje altijd wel voor hem af. Ik zou dat geduld er nooit voor hebben. Bovendien heb ik het over het algemeen nooit zo op nieuwe mensen, zeker niet als ze doen alsof ze alle regels hier kennen en hier al hun hele leven rond lopen. 'Kan ik jullie alleen laten of hebben jullie mijn hulp nog nodig?' vroeg ik aan Steve en het meisje. Ik keek ze allebei één voor één aan, in de hoop dat ze zouden zeggen dat ze het wel alleen af konden en ik mijn eigen gang weer mocht gaan. Ik keek even naar het zilveren Rolex-horloge wat om mijn pols zat. Ik rekende uit dat ik nu al zeker vijf minuten op dat paard had kunnen zitten als ik niets tegen het meisje gezegd zou hebben. Ik herinnerde me de tijd dat ik hier voor het eerst aan kwam en hoe hulpeloos ik me op dat moment voelde en eigenlijk had ik dat meisje niet aan haar lot over kunnen laten, dus heel veel spijt had ik er nou ook niet meer van.

    [ bericht aangepast op 11 sep 2013 - 20:23 ]


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    [Woeps, sorry, ik pas mijn bericht even aan. :')]


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Timothy 'Timmy' McCoy
    Ik wilde net met Juul naar de renbaan lopen toen ik een bekende stem hoorde. Ik keek om en zag Lucy aan komen lopen. Ik klikte een van de halstertouwen vast aan Juul haar hoofdstel zodat ze toch vast stond en borg al mijn spullen op, op de borstel in mijn kontzak dan. De kist liet ik hier in de hoek staan. Die kon ik straks weer gebruiken. Ik zag hoe Lucy deed met Juul en gaf haar daarna een knuffel. "Hey Luce. Fijn je te zien. Heb je tijd of ga je meteen naar Sup?" Ik zou het wel gezellig vinden als ze me zou helpen met Juul klaar krijgen voor de track en dan een paar rondes zou timen. Ondanks dat ze zwanger was zou ze namelijk wel mee rennen in de wedstrijden op zaterdag en ik wilde graag wel een goede plek behalen en al die hoogverheven gastjes laten zien dat een dikke zwangere pony ook kon winnen van die rasdravers. Ik aaide even over Juul's neus. Die werd nu wel redelijk ongeduldig en trappelde wat op de vloer. Ik merkte wel dat ze alleen op de weide had gestaan de laatste paar dagen, want ze was echt heel erg druk. Als ze het zo heel goed deed zou ik dat weer doen voor de wedstrijd, hoe zielig het ook eigenlijk voor haar was. Daarna zou ze weer elke dag mogen rennen, maar nu even niet als dit de oplossing was tot een nog drukker paard. Als ze alleen wilde galloperen zou ik het niet doen, want een qualificatie had ik ook geen zin in.

    Steve James Hiddles
    James leek maar al te blij om het meisje aan mij over te geven. "Ga maar. Voltaire wacht niet graag." Dat paard was echt heel snel ongeduldig en dit meisje leek het woord opschieten niet te snappen. Hopelijk stond Scotty nog op zijn plek. Ik knikte vriendelijk bij haar vraag. "Ja. Bij de stal is een kastje met je naam erop waar alles in kan. Kom maar mee, dan zetten we hem weg voor er ongelukken gebeuren." Ik begon nu wel nerveus te worden. Scotty had nog nooit zo lang zonder toezicht stil gestaan buiten zonder schrikdraad om hem heen. Ik zag haar klungelen met haar spullen. Zelf pakte ik het halstertouw vast en nog wat andere spullen. "Loop maar mee." zei ik terwijl ik met het paard voor haar uit liep. Toen die eenmaal in zijn box stond maakte ik het halster los en legde die voor de box met alle andere spullen uit mijn armen. Wat hadden sommige mensen toch een zooi. Ik zag het paard eten en wist dat het goed was. "Als je vragen hebt zoek je me maar op." zei ik vriendelijk voor ik de stallen uit liep en naar Scotty liep die verrassend genoeg nog er stond en alleen maar lief deed met mijn hond. Ik prees hem de hemel in voor ik verder ging met poetsen.


    Bowties were never Cooler

    [Ehm, mijn paard loopt niet mee met andere mensen, hij wordt dan nogal wild]


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one