• The Queen Victoria Stables.
    A heaven for both horse and owner.
    It are the largest and one of the oldest stables in the UK and is equipt for all equestrian activities in an amazing environment.
    On the grounds there is a racingtrack, 2 inside and 3 outside riding area's, 3 paddocks, 2 lunging pens and a lot of fenced fields for horses to roam free in.
    Outside every stableblock there are washing and cleaning stations with hot and cold water.
    The stableblocks are devided in 5 corridors. All have spacious stables with running waterbowls. They will be cleaned every other day and food is provided for.
    It is also possible to breed horses, if there is a mutual understanding between the horses' owners.
    We're looking forward to see you and your horse or horses around and afterwards you're more than welcome to join us for a refreshing drink and a bite of food in our restaurant.
    The Queen Victoria Stables' Staff


    Facilieiten van de stallen:
    Omgeving
    Plattegrond(Poetsplaatsen zijn rood aangegeven. Aan de kopse kant van de stallen is een grote deur naar buiten.)
    - renbaan
    - 2 binnenbanen
    - 3 buitenbanen
    - 3 paddocks
    - 2 longeercirkels
    - weilanden
    - 5 gangen met stallen
    - faciliteiten voor alle diciplines
    - mogelijkheid tot fokken
    - poetsplaatsen met lopend water buiten de stallen
    - restaurant
    Stallen:
    - drinkbak met lopend water
    - etensbak
    - wordt om de dag schoongemaakt
    - paarden worden gevoerd


    Personages:
    Jongen / Hengst
    Meisje / Merrie
    Ruin

    Jongens:
    - Steve James Hiddles - Scotty T - KiliOfDurin
    - James 'Jamie' Hampton - Voltaire - Mamo
    - Cian Christy Whinter
    - Wesley - LyraPhoenix
    - David Marc Johnson
    - Courage - Roww
    - Brandon Gillis - Houston - Camp
    - Miguel Clark - Agitato - coven
    - Nathan Black - - Roww
    - Timothy 'Timmy' McCoy
    - Julia 'Juul' - KiliOfDurin
    - Thomas Ohmen - - LyraPhoenix


    Meisjes:
    - Septime Camille Valerié Dubois - - Fortunatis
    - Denise Grace Fell
    - Sorebo - Roww
    - Allunga Fox
    - Yani - Allunga
    - Alexis Roselle Smith.
    - Replay - Vexy
    - Alexandra 'Alex' Jane Mooré - Chance - HurtedHeart
    - Melody Jane McCarter
    - Mickey - PotterheadMe
    - Silver Mary 'Jaimy' McCurtan - Mistery - MusicFreakx
    - Cheryl Gold - Samara - Appelboompje
    - Lucy Johnson - Special Surprice - Appelboompje



    Regels
    - Minimaal 4 regels schrijven, dat is niet heel erg moeilijk. Voeg dingen toe zoals: Omgeving, gebruik tekst van andere, gevoelens, gebeurtenissen van vroeger, ...
    - Graag met leestekens en hoofdletters typen.
    - OOC graag met haakjes; [] {} () - -
    - Er mag best liefde tussen mensen die zelf verzonnen zijn en niet echt een karakter hebben maar natuurlijk ook tussen de rest van de schrijvers. Liefde kan niet binnen 2 uur van het ontmoeten van elkaar ontstaan. Dat groeit. Wees dus realistisch.
    - Het blijft zo lang zomer als dat deze RPG duurt, misschien dat het rond Kerst verandert in zoiets, maar voorlopig niet
    - Reserveringen blijven 3 dagen staan.
    - Graag personages die verschillend zijn, qua karakter etc.
    - Geen Mary Sue's (perfecte personages)
    - 16+ is geoorlooft.
    - Geen personages van anderen besturen. Dat is echt super irritant.
    - Alleen ik, KiliOfDurin, maak nieuwe speel, rollen en kletstopics aan.
    Op het overtreden van al deze regels staatna 2 waarschuwingen het verwijderen van je personage(s).

    Veel plezier


    Rollentopic


    Laatste Nieuws:
    Het is nu Woensdag. Zaterdag is de aftrap van het wedstrijdseizoen. Dit gaat gepaard met een western-, dressuur- en spring-demonstratie, een paardenshow, een draversrace, een renpaarden race, een polowedstrijd en een Voltige demonstratie als finale.Er wordt veel publiek verwacht, dus zorg ervoor dat alle paarden er piekfijn uitzien.

    [ bericht aangepast op 12 sep 2013 - 19:54 ]


    Bowties were never Cooler

    Lucy Johnson
    Ik beantwoord Timmy's knuffel en geef Juul nog een aai over haar neus en keek hem aan. "Ik heb wel even tijd, hoezo?" Ik wou vanmiddag nog even met Special Surprice wat sprongen maken. Gisteren had ik te weinig tijd voor het beestje gehad jammer genoeg en had ze het moeten doen met een kwartiertje in de longeerbak. Maar vandaag had ik zeeën van tijd.
    "Maar niet de hele dag... ik wil nog wel even rijden straks.. Maar dat kan straks!" En ik schonk hem een lach. Ik was gewoon supervrolijk. Niet alleen vandaag, vrij vaak eigenlijk. Helemaal als ik tussen de paarden was, ze waren altijd blij om me te zien. Helemaal Special, ik had haar al van jongs af aan en ben een deel van mijn leven met het paard opgegroeid.
    Ze was iets groter dan ik, 1,75 bijna terwijl ik zelf de 1,65 haalde. Maar dat maakte niks uit, want haar karakter was gewoon geweldig.

    [ bericht aangepast op 11 sep 2013 - 21:08 ]


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Lucy is toch net op de stal, en haar paard staat er toch pas?
    Als je dan meteen gaat springen dan breng je het beest in de stress en dan jaag je hem bijna letterlijk de dood in.. Het dier moet eerst wennen aan de nieuwe omgeving, ^^
    Sorry voor mijn betweterigheid :X

    Oké, iemand voor Denise?? c:


    Little do you know

    Roww schreef:
    Lucy is toch net op de stal, en haar paard staat er toch pas?
    Als je dan meteen gaat springen dan breng je het beest in de stress en dan jaag je hem bijna letterlijk de dood in.. Het dier moet eerst wennen aan de nieuwe omgeving, ^^
    Sorry voor mijn betweterigheid :X

    Oké, iemand voor Denise?? c:


    [Nou nou, is dat niet een beetje overdreven? Het is toch ook niet zo dat een paard dood gaat van de stress als ie op een wedstrijd is...]


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Allunga Fox
    Ik aai Yani over zijn neus en geef hem een kus.
    "Even je spullen opruimen lieverd." zeg ik en ik loop weg
    Als ik de kluisjes heb gevonden dump ik al mijn spullen erin. Ik weet dat ik veel heb meegenomen, maar ik ben gewend aan een hele kast voor mezelf. Ik laat de poetskist eruit en loop daarmee weer terug naar Yani. Ik maak de deur van de stal open en ga eerst even bij hem staan zodat hij zich wat meer op zijn gemak voelt. Na een kwartiertje neem ik hem voorzichtig mee naar buiten, ik heb net een grote poetsplaats gezien en ben van plan om Yani eens even lekker te borstelen. Ietwat zenuwachtig loopt hij met me mee. Bij de poetsplaats aangekomen maak ik Yani eerst goed vast en maak dan mijn poetsbox open. Ik zie dat er meerdere mensen hun paarden aan het poetsen zijn, ik zou mij eigenlijk moeten voorstellen, maar ik durf het niet. Ik pak de rosborstel en begin Yani te borstelen


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Mamo schreef:
    (...)

    [Nou nou, is dat niet een beetje overdreven? Het is toch ook niet zo dat een paard dood gaat van de stress als ie op een wedstrijd is...]

    Bij de meeste wedstrijden mogen de paarden of soms pony's wennen aan hun nieuwe omgeving en kijken wat het is. Hij kan wel rijden en zal niet dood gaan aan de stress aangezien er een bekend iemand bij het paard is, maar hij kan hem wel stressen waardoor het dier onnodige fouten maakt en soms verlamt is van de stress/angst. Stress bij een paard zorgt ook snel voor blessures.
    ;)


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Mamo schreef:
    (...)

    [Nou nou, is dat niet een beetje overdreven? Het is toch ook niet zo dat een paard dood gaat van de stress als ie op een wedstrijd is...]


    Nee, maar als een paard wedstrijden gewend is snapt ie dat, dan heeft ie niet snel Stress.
    Maar een meisje die ik indirect ken heeft dit gehad. Ze had net een paard, ging er intensief mee rijden meteen op de eerste dag. Dat arme beest raakte helemaal in de stress, na een kwartier al helemaal bezweet van de stress en zakte zo inelkaar met haar erop na een uur rijden..
    Dus het gebeurt wel.


    Little do you know

    Ja oké, maar van wat ik gewend ben kun je best wel wat met een paard doen als ie net op een nieuwe stal is. In ieder geval wel longeren en dat soort dingen. Maar goed, het is ook maar een RPG dus wat maakt het hier ook uit.


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    valt wel mee, als jij op concour gaar is dat ook niet zo. Lucy komt net aan vanuit huis special stond er al zoals je lezen kunt
    dus die is niet helemaal nieuw meer??

    [ bericht aangepast op 11 sep 2013 - 21:02 ]


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Tja, je kan best veel doen, maar meteen grote sprongen maken enzo niet. Das dan te intensief. zowieso heeft een paard snel stress als ie op een nieuwe omgeving is, dat zal nooit weg gaan.

    Maar goed..
    Ik wil rpg'en maar volgens mij is er niemand voor mijn personage's over :c
    David staat bij de poetsplaatsen, Denise loopt klunsig met haar spullen en Nathan is stallen aan het uitmesten x')


    Little do you know

    weetje ik zal het hele stuk weg halen als jullie dat zo graag willen -,- jezus christus wat kunnen mensen drammen en zeiken om zo iets kleins


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Lekker laten staan joh Appelboompje! Het is maar een RPG hoor en bovendien stond het paard er al dus dan is er geen probleem lijkt mij.


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    zo woordjes aangepast IEDEREEN BLIJ

    kinderachtig gezeik.



    @mamo ja maar blijkbaar is niet iedereen zo ingesteld als jij en ik :)


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Nathan Black
    Als ik klaar ben met de stal van Mickey en er ook een nieuwe laag stro in heb gelegd loop ik naar de box van Samara, wat een redelijk vieze box is.
    Snel begin ik met het uitmesten van de box voor Cheryl terug is.
    Na een half uur heb ik de stal eindelijk helemaal schoon, en ook ligt er alweer schoon stro in. Met mensen als Cheryl maak ik de box éxtra goed schoon. Ik heb dan wel weinig respect voor die mensen, maar ik wil mijn baan niet kwijt omdat ze me 'nalatend' vinden..
    Dat weet ik inmiddels al wel. Ookal is de box schoon, ze gaan altijd op zoek naar ieder klein dingetje waardoor ze je de grond in kunnen boren, Cheryl al helemaal.. Snel breng ik de kruiwagen weg nadat ik hem geleegd heb en de rest van de al lege boxen ook al gedaan heb. Ik kijk om me heen en zie al nieuwe paarden staan, twee haflingers en volgens mij een mustang. Maar er zullen vast wel meer bij komen. Al helemaal voor zaterdag..

    Denise Grace Fell
    Na een tijdje geklungelt te hebben met het loodzware zadel slaak ik een diepe zucht, het wil echt niet..
    "Oké, fijn. Ik haat onhandig zijn" mompel ik tegen niemand in het bijzonder. Ik zet een stap vooruit maar struikel over de singel die is gaan loshangen. Een zacht gilletje schiet mijn longen uit net voor ik met een luide plof op de grond beland.
    "Auw.." mompel ik met een pijnlijke kreun terwijl ik van het zadel af rol om vervolgens nog op de grond te blijven liggen, geen zin om op te staan en dat verdomde zadel weer te moeten tillen..


    Iemand voor één van mijn twee Perso's? c:

    Btw, Nathalie. Bedankt dat je me kinderachtig noemt. Heel aardig van je.


    Little do you know

    [iemand kan reageren op mijn persoontje dat net de poetsplaats op is komen lopen aan haar paard borstelt , ze is nieuw op de stal]


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    [ ik vind dat soort gedram kinderachtig ja, als jij jou mening geven mag mag ik dat ook en meer woorden ga ik er ook niet aan vuil maken]


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign