• The Queen Victoria Stables.
    A heaven for both horse and owner.
    It are the largest and one of the oldest stables in the UK and is equipt for all equestrian activities in an amazing environment.
    On the grounds there is a racingtrack, 2 inside and 3 outside riding area's, 3 paddocks, 2 lunging pens and a lot of fenced fields for horses to roam free in.
    Outside every stableblock there are washing and cleaning stations with hot and cold water.
    The stableblocks are devided in 5 corridors. All have spacious stables with running waterbowls. They will be cleaned every other day and food is provided for.
    It is also possible to breed horses, if there is a mutual understanding between the horses' owners.
    We're looking forward to see you and your horse or horses around and afterwards you're more than welcome to join us for a refreshing drink and a bite of food in our restaurant.
    The Queen Victoria Stables' Staff


    Facilieiten van de stallen:
    Omgeving
    Plattegrond(Poetsplaatsen zijn rood aangegeven. Aan de kopse kant van de stallen is een grote deur naar buiten.)
    - renbaan
    - 2 binnenbanen
    - 3 buitenbanen
    - 3 paddocks
    - 2 longeercirkels
    - weilanden
    - 5 gangen met stallen
    - faciliteiten voor alle diciplines
    - mogelijkheid tot fokken
    - poetsplaatsen met lopend water buiten de stallen
    - restaurant
    Stallen:
    - drinkbak met lopend water
    - etensbak
    - wordt om de dag schoongemaakt
    - paarden worden gevoerd


    Personages:
    Jongen / Hengst
    Meisje / Merrie
    Ruin

    Jongens:
    - Steve James Hiddles - Scotty T - KiliOfDurin
    - James 'Jamie' Hampton - Voltaire - Mamo
    - Cian Christy Whinter
    - Wesley - LyraPhoenix
    - David Marc Johnson
    - Courage - Roww
    - Brandon Gillis - Houston - Camp
    - Miguel Clark - Agitato - coven
    - Nathan Black - - Roww
    - Timothy 'Timmy' McCoy
    - Julia 'Juul' - KiliOfDurin
    - Thomas Ohmen - - LyraPhoenix


    Meisjes:
    - Septime Camille Valerié Dubois - - Fortunatis
    - Denise Grace Fell
    - Sorebo - Roww
    - Allunga Fox
    - Yani - Allunga
    - Alexis Roselle Smith.
    - Replay - Vexy
    - Alexandra 'Alex' Jane Mooré - Chance - HurtedHeart
    - Melody Jane McCarter
    - Mickey - PotterheadMe
    - Silver Mary 'Jaimy' McCurtan - Mistery - MusicFreakx
    - Cheryl Gold - Samara - Appelboompje
    - Lucy Johnson - Special Surprice - Appelboompje



    Regels
    - Minimaal 4 regels schrijven, dat is niet heel erg moeilijk. Voeg dingen toe zoals: Omgeving, gebruik tekst van andere, gevoelens, gebeurtenissen van vroeger, ...
    - Graag met leestekens en hoofdletters typen.
    - OOC graag met haakjes; [] {} () - -
    - Er mag best liefde tussen mensen die zelf verzonnen zijn en niet echt een karakter hebben maar natuurlijk ook tussen de rest van de schrijvers. Liefde kan niet binnen 2 uur van het ontmoeten van elkaar ontstaan. Dat groeit. Wees dus realistisch.
    - Het blijft zo lang zomer als dat deze RPG duurt, misschien dat het rond Kerst verandert in zoiets, maar voorlopig niet
    - Reserveringen blijven 3 dagen staan.
    - Graag personages die verschillend zijn, qua karakter etc.
    - Geen Mary Sue's (perfecte personages)
    - 16+ is geoorlooft.
    - Geen personages van anderen besturen. Dat is echt super irritant.
    - Alleen ik, KiliOfDurin, maak nieuwe speel, rollen en kletstopics aan.
    Op het overtreden van al deze regels staatna 2 waarschuwingen het verwijderen van je personage(s).

    Veel plezier


    Rollentopic


    Laatste Nieuws:
    Het is nu Woensdag. Zaterdag is de aftrap van het wedstrijdseizoen. Dit gaat gepaard met een western-, dressuur- en spring-demonstratie, een paardenshow, een draversrace, een renpaarden race, een polowedstrijd en een Voltige demonstratie als finale.Er wordt veel publiek verwacht, dus zorg ervoor dat alle paarden er piekfijn uitzien.

    [ bericht aangepast op 12 sep 2013 - 19:54 ]


    Bowties were never Cooler

    {ik mis was}

    Cian Christy Whinter
    Met rugzak vol kleding, liep ik het erf op waar de stallen stonden. Ik hoorde een auto langs me rijden,waarbij een blinkende trailer achter zat. ik floot zachtjes en nam mijn weg richting de stallen. Welsley zou vast trappelen om eens goed in de veren gegooid te worden. Ik had mijn polokleding al aan, maar mijn kniebeschermers zaten in de tas, evenals mijn valhelm (hoe ik die daar ingekregen heb is de vraag) en de bandage's.
    Wesley was snel te vinden en stond voor zich uit te staren. Het was niet de grootste paard, maar voor Polo was het precies goed. 'Kom, vriend ik ga eerst wat aan die stal doen.' Ik zette de tas neer en opende de box. 'En nu eens een goede kruiwagen.'

    {Niet veel inspiratie, had krantenwijk}


    Vampire + Servant = Servamp

    [Naar wie zou alex kunnen gaan? Of wie wilt naar alex?]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    HurtedHeart schreef:
    [Naar wie zou alex kunnen gaan? Of wie wilt naar alex?]



    -ze kan naar Melody komen?-


    take me back to the basics and the simple life

    PotterheadMe schreef:
    (...)


    -ze kan naar Melody komen?-

    [Okidoki ik laat haar wel naar de poetsplaats komen. c;]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    HurtedHeart schreef:
    (...)
    [Okidoki ik laat haar wel naar de poetsplaats komen. c;]


    -keej :)-


    take me back to the basics and the simple life

    [Iemand voor James?]


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Miguel Clark

    Rustig kom ik het terrein op fietsen, de frisse ochtendgeur vermengt zich met de geur van de stallen, dit verminderd mijn hevige hoofdpijn lichtelijk. Ik zet de muziek die uit mijn telefoon komt uit en hang het ding om mijn nek. Mijn oude fiets zet ik in een van de fietsenrekken en dan loop met mijn handen in de zakken van m'n iets te grote trui richting de stallen. Even zucht ik diep en vraag ik me af hoe ik het voor elkaar heb gekregen om hier nu al te zijn. Drie kleine uurtjes heb ik vannacht in mijn bed gelegen en mijn hoofd tolt nog na van gisteravond.
    Met mijn gezicht naar de grond gericht en mijn capuchon ver over mijn hoofd getrokken slenter ik naar de stal van Agitato. Onderweg begroet ik de mensen die ik tegen kom vluchtig maar begin verder geen gesprek. Als ik voor de stal sta maakt hij een verwelkomend geluid. "Dag, makker" zeg ik met een schorre stem en maak de deur van de box open om hem een klopje op zijn hals te geven. Er verschijnt een kleine glimlach op mijn gezicht als hij het touwtje van mijn trui in zijn mond neemt en er aan begint te trekken. "Laat dat" lach ik naar hem en duw zijn hoofd voorzichtig weg. Ik doe hem een halster om en samen lopen we naar de poetsplaats, daar zie ik Melody en haar paard staan. Ik heb niet echt vaak met haar gepraat maar ze valt nogal op door haar knalrode haar.
    "Goedemorgen" begroet ik haar net wat vrolijker als de mensen van net. Met Agitato naast me lijkt mijn kater bijna minder aanwezig te zijn en voel ik me meteen wet opgewekter. Ik maak zijn halstertouw vast en begin rustig te poetsen.

    Alexandra 'Alex' Jane Mooré || Chance
    Ik neem haar halster in mijn hand en loop de stal uit wat Chance op doet kijken. Ik glimlach en fluit zacht naar haar. Ze doet haar hoofd omhoog en hinnikt kort om achter me aan te lopen. Ik glimlach en loop naar waar ik denk de poetsplaats is. Uiteindelijk zie ik de prachtige poetsplaats. Ik zie ook al een ander meisje staan. Ik glimlach naar haar, geen idee of ze het zag. Ik loop voor op Chance het hok in om ee weer uit te lopen. Ik klik tussen mijn tanden wat haar hoofd doet zakken waardoor ik haar halster gemakkelijk om kan doen en haar kort vast maakt.
    'Ik ben zo terug goed?' Zeg ik met mijn zachte maar vriendelijke stem waarna ik haar een kus op haar voorhoofd geef. Ik loop van haar weg na een klopje op de hals en haal mijn poets spullen. Ik versnel mijn pas aangezien Chance soms nogal ongeduldig kan zijn of nerveus al is ze dan meer energiek. Ik zet mijn poetsspullen voor haar hok neer en doe het halster al weer af. Nu zie ik aan mijn andere kant nog iemand. Ik zou mezelf zo meteen wel voorstellen
    'Goed zo meissie.' Zeg ik tegen het dier als ze me kusjes geef. Een grinnik verlaat mijn lippen. Ik pak mijn rosborstel om te beginnen als ik mezelf aan het andere meisje herinner. Ik moest me even voorstellen wat een vreselijke manieren. Ik leg mijn rosborstel alweer weg en loop naar haar hokje al houd ik afstand want misschien was het een verwend arrogant kreng die niemand bij haar paard liet. De jongen stond ernaast met zijn paard.
    'Hallo. Sorry dat ik me niet iets eerder voorstelde.' al heb ik dit meer tegen het meisje. 'Ik ben alexandra, maar noem me asjeblieft Alex. Ik ben hier vandaag gekomen samen met mijn lieverd Chance.' Een glimlach word inmiddel geplakt op mijn lippen en ik hoor een goedkeurende hinnik van Chance. 'En jullie zijn?' Vraag ik vriendelijk aan het meisje en de jongen die bij hun paarden staan. Het was moeilijk jezelf voor te stellen aan twee verschillende mensen die ver van elkaar stonden.

    [ bericht aangepast op 11 sep 2013 - 18:26 ]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    -ik reageer later, moet zo weg en anders ga ik afraffelen -


    take me back to the basics and the simple life

    Thomas Ohmen//Rij instructeur
    'Rug recht, blijf zitten,' riep hij naar een kind die in galop reed. Een geiiriteert stemmetje klonk uit de mond van de man. 'Kom naar het midden, dan gaat de volgende,' riep hij weer. Het meisje wende het paard stapvoets naar B en wende het naast een jochie. 'Nu jij, met die blonde krullen.' Hij wees naar de jongen die zat te dromen.
    'Komt er nog wat van of niet..' De jongen kwam terug en spoorde aan. Het ging niet helemaal lekker. 'Kom op, spoor dat paard aan, ik wil een galop zien, anders mag je niet mee de bossen in.' De jongen had ineens een geschrokken uitstraling en kreeg het paard in galop.
    'Mooi, dat mag ik zien.' Thomas genoot altijd van hoe deze kinderen leerde rijden. Hijzelf had ook zo gereden, maar toen hij de sport, ringsteken had gevonden, was het het enige waar hij aan deed. Zijn prachtige tinker 'Ulf' werd te oud en kon niet meer bereden worden, maar lesgeven, was ook een geweldige baan.
    'Oke, volgende.'


    Vampire + Servant = Servamp

    [mijn persoontje staat op de oprit van de stal]


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Allunga schreef:
    [mijn persoontje staat op de oprit van de stal]


    [Is het goed als ik James er op af stuur?]


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Mamo schreef:
    (...)

    [Is het goed als ik James er op af stuur?]

    Ja hoor


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Miguel Clark

    Al snel komt er nog iemand de poetsplaats oplopen, een onbekend meisje met bruin haar samen met haar paard, ze ziet er goed uit. Ik blijf even nieuwsgierig kijken maar Agitato is wat onrustig en al snel ga ik verder met poetsen. 'Hallo. Sorry dat ik me niet iets eerder voorstelde.' hoor ik haar dan zeggen en ik kijk weer op naar Melody en het onbekende meisje wat bij haar staat. 'Ik ben alexandra, maar noem me asjeblieft Alex. Ik ben hier vandaag gekomen samen met mijn lieverd Chance.' ze glimlacht even en ik merk dat ook mijn lippen wat omhoog krullen. 'En jullie zijn?' vervolgd ze dan. Ik leg mijn borstel terug in de bak en klop mijn handen af aan mijn broek terwijl ik de richting van de twee meisjes op loop. "Hey Alex, ik had me ook wel even voor kunnen stellen, sorry." Begin ik en ik steek mijn hand naar haar uit. "Ik ben Miguel en die knappe kerel daar is Agitato, welkom trouwens." zeg ik opgewekt en ik kijk de twee meisjes een voor een aan. ik zet een stapje naar achteren en breng even mijn hand voor mijn mond aangezien ik moet gapen. Weer vervloek ik mezelf voor het feit dat ik gisteravond op stap ben geweest. Dan kijk ik naar haar paard "Chance, mooi paard.. Hoe oud is ze?" Vraag ik Alex dan.

    [ bericht aangepast op 11 sep 2013 - 18:54 ]

    Nathan Black
    Ze zei dat ze gaat trainen en bedankt me dat ik de box wel schoon wil maken. Ik grinnik zacht.
    "Daar ben ik stalhulp voor, Melody" zeg ik grinnikend. Ze haalt Mickey uit de stal en langzaam verdwijnt het roodharige meisje richting de poetsruimtes.
    Ik loop de andere kant op, naar waar de kruiwagens en vorken allemaal staan. Ik zie Cheryl weer eens boos doen tegen Samara.. dat arme beest.. Als ze niet goed was geweest in wedstrijden was het prachtige dier al lang naar een slager gebracht.. God wat heb ik een hekel aan dat soort mensen.
    Als ik een kruiwagen en vork gevonden heb loop ik weer terug naar de box van Mickey, opnieuw langs Cheryl. Ik denk niet dat ik haar ooit aardig zal vinden.. ze denkt dat ze beter is dan iedereen hier op stal die minder geld heeft dan haar. Zo zijn er trouwens wel meer, maar ik veracht haar nog het meest.. Zo'n typisch verwend nest dat denkt dat ze alles is.
    Als ik bij Mickey's box kom zet ik de kruiwagen in de opening om deze vervolgens vol te gooien met alle viezigheid in de box. Ook zorg ik dat alle natte plekken weg zijn. Altijd haal ik wel een half-volle kruiwagen uit de boxen hier, maar dat is eigenlijk redelijk normaal vind ik zelf, aangezien ik elke dag de boxen allemaal uit mest. Tenzij iemand zijn of haar eigen box uit mest, maar dat gebeurd niet vaak eigenlijk..

    David Marc Johnson
    Ik loop met Courage achter me aan naar de poetsplekken. Als ik daar aan kom zie ik dat er al meerdere mensen staan, vooral tieners zo te zien. Tja, ik ben dan ook nog maar vier jaar verwijderd van de dertig dus vaak spreken ze me hier aan met 'u', wat ik soms best amusant vind. Ik zet Courage vast tussen de schotten van de poetsplek en begroet de anderen vervolgens met mijn gewoonlijke glimlach.
    Ik ga met een spons met zeep over de vieze bruine vlek op zijn zijde om hem weer mooi wit te maken. Ik heb enorm veel zin in het nieuwe wedstrijdseizoen, gewoon omdat ik en Courage het leuk vinden om wedstrijden te rijden. Als de vieze vlek van hem af is ga ik er met een beetje water overheen om de zeepresten er af te halen.


    Iemand voor David?? c:


    Little do you know