• The Queen Victoria Stables.
    A heaven for both horse and owner.
    It are the largest and one of the oldest stables in the UK and is equipt for all equestrian activities in an amazing environment.
    On the grounds there is a racingtrack, 2 inside and 3 outside riding area's, 3 paddocks, 2 lunging pens and a lot of fenced fields for horses to roam free in.
    Outside every stableblock there are washing and cleaning stations with hot and cold water.
    The stableblocks are devided in 5 corridors. All have spacious stables with running waterbowls. They will be cleaned every other day and food is provided for.
    It is also possible to breed horses, if there is a mutual understanding between the horses' owners.
    We're looking forward to see you and your horse or horses around and afterwards you're more than welcome to join us for a refreshing drink and a bite of food in our restaurant.
    The Queen Victoria Stables' Staff


    Facilieiten van de stallen:
    Omgeving
    Plattegrond(Poetsplaatsen zijn rood aangegeven. Aan de kopse kant van de stallen is een grote deur naar buiten.)
    - renbaan
    - 2 binnenbanen
    - 3 buitenbanen
    - 3 paddocks
    - 2 longeercirkels
    - weilanden
    - 5 gangen met stallen
    - faciliteiten voor alle diciplines
    - mogelijkheid tot fokken
    - poetsplaatsen met lopend water buiten de stallen
    - restaurant
    Stallen:
    - drinkbak met lopend water
    - etensbak
    - wordt om de dag schoongemaakt
    - paarden worden gevoerd


    Personages:
    Jongen / Hengst
    Meisje / Merrie
    Ruin

    Jongens:
    - Steve James Hiddles - Scotty T - KiliOfDurin
    - James 'Jamie' Hampton - Voltaire - Mamo
    - Cian Christy Whinter
    - Wesley - LyraPhoenix
    - David Marc Johnson
    - Courage - Roww
    - Brandon Gillis - Houston - Camp
    - Miguel Clark - Agitato - coven
    - Nathan Black - - Roww
    - Timothy 'Timmy' McCoy
    - Julia 'Juul' - KiliOfDurin
    - Thomas Ohmen - - LyraPhoenix


    Meisjes:
    - Septime Camille Valerié Dubois - - Fortunatis
    - Denise Grace Fell
    - Sorebo - Roww
    - Allunga Fox
    - Yani - Allunga
    - Alexis Roselle Smith.
    - Replay - Vexy
    - Alexandra 'Alex' Jane Mooré - Chance - HurtedHeart
    - Melody Jane McCarter
    - Mickey - PotterheadMe
    - Silver Mary 'Jaimy' McCurtan - Mistery - MusicFreakx
    - Cheryl Gold - Samara - Appelboompje
    - Lucy Johnson - Special Surprice - Appelboompje



    Regels
    - Minimaal 4 regels schrijven, dat is niet heel erg moeilijk. Voeg dingen toe zoals: Omgeving, gebruik tekst van andere, gevoelens, gebeurtenissen van vroeger, ...
    - Graag met leestekens en hoofdletters typen.
    - OOC graag met haakjes; [] {} () - -
    - Er mag best liefde tussen mensen die zelf verzonnen zijn en niet echt een karakter hebben maar natuurlijk ook tussen de rest van de schrijvers. Liefde kan niet binnen 2 uur van het ontmoeten van elkaar ontstaan. Dat groeit. Wees dus realistisch.
    - Het blijft zo lang zomer als dat deze RPG duurt, misschien dat het rond Kerst verandert in zoiets, maar voorlopig niet
    - Reserveringen blijven 3 dagen staan.
    - Graag personages die verschillend zijn, qua karakter etc.
    - Geen Mary Sue's (perfecte personages)
    - 16+ is geoorlooft.
    - Geen personages van anderen besturen. Dat is echt super irritant.
    - Alleen ik, KiliOfDurin, maak nieuwe speel, rollen en kletstopics aan.
    Op het overtreden van al deze regels staatna 2 waarschuwingen het verwijderen van je personage(s).

    Veel plezier


    Rollentopic


    Laatste Nieuws:
    Het is nu Woensdag. Zaterdag is de aftrap van het wedstrijdseizoen. Dit gaat gepaard met een western-, dressuur- en spring-demonstratie, een paardenshow, een draversrace, een renpaarden race, een polowedstrijd en een Voltige demonstratie als finale.Er wordt veel publiek verwacht, dus zorg ervoor dat alle paarden er piekfijn uitzien.

    [ bericht aangepast op 12 sep 2013 - 19:54 ]


    Bowties were never Cooler

    [mijn god wat gaan jullie snel O.O

    ik heb Cheryl en Lucy allebei iemand een personage over?]


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Laat Cheryl maar arrogant naar Nathan komen dat als hij klaar is ook haar box móet uitmesten x'D


    Little do you know

    James Hampton
    Ik had Voltaire uit zijn stal gehaald en op een poetsplaats gezet. De meeste ruiters die op mijn niveau reden hadden een groom om dit soort werk te doen. Ik had ook een groom, maar sommige dingen wou ik - als ik er tijd voor had - graag zelf doen, zoals poetsen. Poetsen was een soort van ontspanning en ik vond zelf ook dat het je band met het paard versterkte. Ik had Voltaire uitgebreid gepoetst en opgezadeld. Vandaag zou ik een paar kleine sprongetjes wagen, maar vooral bezig zijn met het rijden van overgangen. Het geluid van hoeven op beton klonk achter me, toen ik met Voltaire de stal uitliep. Er liepen een aantal nieuwe gezichten rond op het terrein, waaronder een meisje dat naast een paard stond.
    'Laat je dat paard hier de hele dag staan?' vroeg ik aan haar, toen ik iets dichterbij was gekomen. Het was wel een mooi paard, maar vooral heel groot. Het leek wel een Mustang, maar ik wist het niet zeker. Mustangs zag je niet veel, dus het leek me een beetje onwaarschijnlijk. Mijn blik gleed over het meisje, ze zag er jong uit, maar ze was - net als haar paard - behoorlijk groot. Ze was zelfs groter dan ik was. Niet dat dat heel opmerkelijk was, want ik was niet heel erg groot, maar toch verbaasde het me wel.

    [ bericht aangepast op 11 sep 2013 - 19:05 ]


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Allunga Fox
    "Allunga, ik heb je spullen uitgeladen , maar ik moet nu echt weg. Bel maar als je weer naar huis wilt." zegt Hugo en weg is hij.
    Ik kijk naar de mensen om me heen. Ik zie veel mooie paarden. Ik aai Yani en zie dat hij helemaal viest is. Waarschijnlijk is het mijn ouders niet gelukt om hem te borstelen. Hij is echt niet zo gemeen hoor, hij voelt zich alleen niet op zijn gemak bij andere mensen dan ik. Yani duwt zijn neus in mijn nek en blaast erin, lachend geef ik hem een kus op zijn neus. Hij is een grote mustang, maar dat past goed bij mij, want ik ben ook groot. Opeens spreekt een jongen mij aan.
    "Als het aan mij ligt niet, maar ik weet niet waar ik heen moet, ik ben net aangekomen."


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    (Iemand voor Cian, Thomas is lesgeven)


    Vampire + Servant = Servamp

    [ bericht aangepast op 12 sep 2013 - 16:35 ]


    My shadow's the only one that walks beside me ~~ Billie Joe Armstrong :3

    Roww schreef:
    Denise Grace Fell
    Na een tijdje het gemopper van mijn vader te moeten aan horen komt er een jonge man aan gelopen. Als hij dichterbij komt zie ik dat hij toch best knap was.. dit ging leuk worden hier.
    "Hallo. Welkom op Queen Victoria. Zal ik helpen met ontladen? Wat is je naam trouwens? En dat van je paard? Dan weet ik waar hij heen mag. Hij heeft vers kuil voor hem in een fijne stal met vers stro." zegt hij dan.
    "Ik ben Denise Fell, en deze dikkerd is Sorebo" stel ik mezelf en mijn paard glimlachend voor met mijn australische accent.
    "Als hij staat kan je zelf alles in orde maken en alle spullen in het kluisje met je naam erop zetten. Later zal ik je rondleiden als je wil." zegt hij dan weer.
    Ik knik glimlachend naar hem "Oké, en die rondleiding lijkt me goed" zeg ik, nogsteeds glimlachend. Ik heb bijna wel altijd een glimlach rond mijn lippen staan..
    "Denise, als je spullen zijn uitgeladen ga ik weer hoor, ik heb een afspraak op mijn werk staan dus ik moet op schieten" zegt mijn vader op zijn standard geïrriteerde toontje, zo praat hij dus altijd als hij ongeduldig is.
    "Is goed pap" zeg ik tegen hem. Ik maak het halstertouw van Sorebo los en laat hem moeiteloos achteruit de trailer uit lopen, geen hulp nodig als deze dikzak weet dat ik snoepjes voor hem heb.. Als hij veilig en wel buiten de trailer staat schotel ik hem een paardensnoepje voor die hij gulzig op eet. Het geluk aan hem is - is dat hij niet door zeurt om meer snoepjes. Zulke paarden zijn vervelend..


    Nathan Black
    Ze zei dat ze gaat trainen en bedankt me dat ik de box wel schoon wil maken. Ik grinnik zacht.
    "Daar ben ik stalhulp voor, Melody" zeg ik grinnikend. Ze haalt Mickey uit de stal en langzaam verdwijnt het roodharige meisje richting de poetsruimtes.
    Ik loop de andere kant op, naar waar de kruiwagens en vorken allemaal staan. Ik zie Cheryl weer eens boos doen tegen Samara.. dat arme beest.. Als ze niet goed was geweest in wedstrijden was het prachtige dier al lang naar een slager gebracht.. God wat heb ik een hekel aan dat soort mensen.
    Als ik een kruiwagen en vork gevonden heb loop ik weer terug naar de box van Mickey, opnieuw langs Cheryl. Ik denk niet dat ik haar ooit aardig zal vinden.. ze denkt dat ze beter is dan iedereen hier op stal die minder geld heeft dan haar. Zo zijn er trouwens wel meer, maar ik veracht haar nog het meest.. Zo'n typisch verwend nest dat denkt dat ze alles is.
    Als ik bij Mickey's box kom zet ik de kruiwagen in de opening om deze vervolgens vol te gooien met alle viezigheid in de box. Ook zorg ik dat alle natte plekken weg zijn. Altijd haal ik wel een half-volle kruiwagen uit de boxen hier, maar dat is eigenlijk redelijk normaal vind ik zelf, aangezien ik elke dag de boxen allemaal uit mest. Tenzij iemand zijn of haar eigen box uit mest, maar dat gebeurd niet vaak eigenlijk..

    David Marc Johnson
    Ik loop met Courage achter me aan naar de poetsplekken. Als ik daar aan kom zie ik dat er al meerdere mensen staan, vooral tieners zo te zien. Tja, ik ben dan ook nog maar vier jaar verwijderd van de dertig dus vaak spreken ze me hier aan met 'u', wat ik soms best amusant vind. Ik zet Courage vast tussen de schotten van de poetsplek en begroet de anderen vervolgens met mijn gewoonlijke glimlach.
    Ik ga met een spons met zeep over de vieze bruine vlek op zijn zijde om hem weer mooi wit te maken. Ik heb enorm veel zin in het nieuwe wedstrijdseizoen, gewoon omdat ik en Courage het leuk vinden om wedstrijden te rijden. Als de vieze vlek van hem af is ga ik er met een beetje water overheen om de zeepresten er af te halen.


    Iemand voor David?? c:


    Little do you know

    James Hampton
    'Als het aan mij ligt niet, maar ik weet niet waar ik heen moet, ik ben net aangekomen,' zei het meisje. 'Juist ja,' mompelde ik, 'dat dacht ik al wel.' Ik keek even om me heen of ik toevallig één van de stalhulpen rond zag lopen. Er waren genoeg mensen, maar geen stalhulp te bekennen. Net wanneer je ze nodig had, leken ze altijd van de aardbodem verdwenen te zijn. Een zucht ontsnapte uit mijn mond. Ik wou niet echt gezien worden als het ontvangstcomité hier. Ik had wel betere dingen te doen. Aan de andere kant kon ik het meisje hier moeilijk de hele dag laten staan. 'Kom maar mee,' zei ik uiteindelijk. 'Ik wijs je wel een lege stal aan waar je je paard neer mag zetten en als ze je vertellen dat die stal niet voor jou is, mag je wel zeggen dat James zei dat je daar mocht staan,' zei ik. Ik knikte richting de deur naar de stal en wachtte tot het meisje en haar paard aanstalten maakten om mee te lopen.


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    [David en Jaimy maar ff?]

    Jaimy
    Ik leidde de merrie rustig naar achter. Ze zag er goed getraind uit. Mooi zo, want we moesten direct aan de bak. We moesten meedoen aan de komende wedstrijden, anders zou papa nog erger teleurgesteld zijn. Direct voelde ik me schuldig. Mijn paard was verdomme net nieuw en ik wilde d'r nu al uitbuiten? Ik hielp haar van de klep af. Eenmaal met vier voeten op de grond, nam ze de omgeving kort in zich op, snoof en liet haar hoofd toen zakken voor een grassprietje die tussen de stenen uit piekte. Ik moest grinniken, het was ook best wel schattig.


    My shadow's the only one that walks beside me ~~ Billie Joe Armstrong :3

    Roww schreef:
    Denise Grace Fell
    Na een tijdje het gemopper van mijn vader te moeten aan horen komt er een jonge man aan gelopen. Als hij dichterbij komt zie ik dat hij toch best knap was.. dit ging leuk worden hier.
    "Hallo. Welkom op Queen Victoria. Zal ik helpen met ontladen? Wat is je naam trouwens? En dat van je paard? Dan weet ik waar hij heen mag. Hij heeft vers kuil voor hem in een fijne stal met vers stro." zegt hij dan.
    "Ik ben Denise Fell, en deze dikkerd is Sorebo" stel ik mezelf en mijn paard glimlachend voor met mijn australische accent.
    "Als hij staat kan je zelf alles in orde maken en alle spullen in het kluisje met je naam erop zetten. Later zal ik je rondleiden als je wil." zegt hij dan weer.
    Ik knik glimlachend naar hem "Oké, en die rondleiding lijkt me goed" zeg ik, nogsteeds glimlachend. Ik heb bijna wel altijd een glimlach rond mijn lippen staan..
    "Denise, als je spullen zijn uitgeladen ga ik weer hoor, ik heb een afspraak op mijn werk staan dus ik moet op schieten" zegt mijn vader op zijn standard geïrriteerde toontje, zo praat hij dus altijd als hij ongeduldig is.
    "Is goed pap" zeg ik tegen hem. Ik maak het halstertouw van Sorebo los en laat hem moeiteloos achteruit de trailer uit lopen, geen hulp nodig als deze dikzak weet dat ik snoepjes voor hem heb.. Als hij veilig en wel buiten de trailer staat schotel ik hem een paardensnoepje voor die hij gulzig op eet. Het geluk aan hem is - is dat hij niet door zeurt om meer snoepjes. Zulke paarden zijn vervelend..



    Steve James Hiddles
    Ik glimlachte naar het meisje. Ik wist precies waar dat paard moest. "Ik ben Steve. Ik ben de stalmeester. Dus als je vragen hebt kom je maar." Ze had een leuk accent, dat moest ik toegeven. Ik bood haar een rondleiding nog aan en ze nam het aanbod aan. "Is goed, ik moet alleen nog een paar mensen vandaag helpen ontladen en mijn eigen paard verzorgen, dus het wordt waarschijnlijk wel vanmiddag." Hopelijk had ze de tijd. Haar vader, blijkbaar, had zo te horen weinig tijd. Gelukkig kwam het paard makkelijk uit de trailer en ik tilde snel haar spullen eruit. Toen alles eruit was klapte ik de trailer dicht en reed de auto weg. "De kast staat voor de onbeweeglijke kant van de stal, daar kan je bijvoorbeeld je zadel, zweep, cap en hoofdstel in houden. Kom maar mee, dan kan hij vast een fijn plekje vinden." Ik liep voor haar uit naar de juiste hal en zette de deur vast voor het paard open. Ik zag al een aantal mensen bezig. Het was altijd lekker druk op stal, ook nog iets wat ik heerlijk vond aan mijn baan, al was het ook wel lekker om er 's ochtends om 7 uur te zijn terwijl er nog geen hond was. Toen ze het paard zijn stal in had geleid aaide ik nog even over haar neus. "Ik loop hier altijd wel rond als je iets nodig hebt. gewoon vragen." Met die woorden liet ik haar met rust en liep ik weer naar buiten. Daar was ondertussen een volgende trailer aangekomen. Net toen ik aan kwam lopen zag ik James het meisje een kant op leiden, waar ze niet heen moest. "James, wacht even. Zij moet niet in dat blok. Die is gereserveerd voor de start van het seizoen zaterdag." ik liep naar het meisje toe met haar paard. "Hey, ik ben Steve, de stalmeester. Als je met mij meeloopt zal ik je de stal wijzen waar je paard wel in mag." Ik ging even met mijn hand door mijn haren en wachtte op antwoord

    [ bericht aangepast op 11 sep 2013 - 19:23 ]


    Bowties were never Cooler

    Cheryl Gold
    Samara maakt uit eindelijk toch aanstalten om helemaal op te staan en ik zie de stalhulp twee keer over met een afkeurende blik langs ons heen lopen. Die kreeg ik nog wel, het was een stalhulp. Kom op zeg, en dat beoordeeld mij?
    Het roze halster van Samara gris ik van de staldeur weg samen met het touw en ik doe het bij haar om waarna ik haar ruw met me mee trek. Hierbij kom ik ook langs de stal waar de stalhulp bezig is en ik ga daar even stil staan met Samara achter me. "Doe je die van mij ook even?" vraag ik met een bijna afkeurende toon. Hoe kunnen mensen toch dat werk doen. Maar goed, ik mag ze afsnauwen. Ik stond er nou eenmaal boven.
    Samara blijkt mijn getreuzel niet op prijs te stellen en zet een pas vooruit wat ik haar direct afstraf door haar met een hardere ruk aan het touw terug achter me te trekken en een klap tegen haar neus te geven. Luisteren dat kon ze, het was dan een raspaard, en geweldig in de sport maar meer was het niet. En meer zou het ook niet worden.


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Kan wel, maar ik ga zo joggen, dus ben er even niet..
    Rowena gaat gezond doen :'D


    Little do you know

    [Iemand voor Timmy?]

    Timothy 'Timmy' McCoy
    Toen ik klaar was met poetsen was Juul al helemaal klaar om te gaan. Ondanks haar zware zwangerschap bleef ze bijzonder gedreven om door te blijven gaan. Ik liet haar even staan en liep weg om mijn cap en haar beschermers en hoofdstel te pakken. De teugels en het karretje stonden in een schuur bij de renbaan, dus daar kon ik hier niet bij. Ik liep terug met de spullen en begon haar klaar te maken. Je zag gewoon hoeveel zin ze er in had en ik voelde het ook over mijn dunne bottige handjes die over haar lijf gingen om haar beschermers om te doen. Ik verving haar halster voor het hoofdstel zonder teugels. Velen lieten de teugels eraan en staken ze op, maar ik vond het teveel werk en gevaarlijk. Zeker omdat het eerste wat ze altijd deed even goed met haar rug door het zand rollen was zodra ze op de renbaan kwam. Daarom had ik mijn zachte borstel ook nog in mijn kontzak. Ze was zo lief voor jan en alle man, daarom liet ik het maar zo. Tja, als je op haar zat of achter haar zat was ze niet altijd de braafste, maar voor omstanders was ze super lief.


    Bowties were never Cooler

    ik heb lucy vrij?]


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    [Waar is ze?]


    Bowties were never Cooler