• Ik heb hier nog geen topic over gezien, en ik had geen idee waar ik het moest plaatsen, dus ik besloot er maar een topic over te maken in het 1D-forumonderdeel (sorry als het verkeerd staat). Aangezien ik deze cover helemaal geweldig vind.



    What do you guys think? Ik ben een groot fan van One Direction, maar ik luister liever naar de versie van The 1975.

    [ bericht aangepast op 11 sep 2013 - 21:50 ]


    Sometimes to stay alive, you gotta kill your mind.

    Blijft een kutlied - maar deze versie is zeker beter.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Gave band, jammer dat ze nou perse dat liedje kiezen.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Nee, ben van beide geen fan, maar vind toch wel de versie van one direction beter.


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Ik vind het best een mooie cover.


    -

    Nah, ik vind hem niet zo. De muziek is erg mooi, maar ik vind niks aan de zang.


    Your make-up is terrible

    Ik vind het geen mooie cover, veel te saai en te langzaam


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik hou van The 1975, maar ik heb het nooit zo op covers. Luister liever naar hun eigen album :')

    Palmer schreef:
    Nee, ben van beide geen fan, maar vind toch wel de versie van one direction beter.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Ze zagen er zo badass uit, dus ik hoopte op een hardrock versie. Maar nee...


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    One Direction deed het toch beter. Het is al een klef liefdesliedje en met die muziek dan is het gewoon niet zo.


    Physics is awesome