• IK MISLEID JULLIE DOOR JULLIE TE LATEN DENKEN DAT DIT TOPI 127 IS, MAAR HET IS 128. (cat) sorry


    Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf hier dan alles van je af!

    [ bericht aangepast op 12 sep 2013 - 16:53 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Zoidberg schreef:
    (...)

    Haha, snap ik ^^



    UGH. Ik voel me oud.


    "I shut my eyes in order to see.'

    YES! Ik ben gewoon aangenomen. Ik zit nu nog in een soort verstandsverbijstering, hoe het überhaupt kan dat ze me hebben gekozen. Maar goed. Ik ben wel blij denk ik *O**O*


    26 - 02 - '16

    Weekend: Wat mag ik doen? Juist ja, heel veel wiskunde maken -_-


    Stenenlikker

    Weekend :3 en straks vissticks eten ^^


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Ik zit nu al bijna 2 uur naar een lege pagina van Word te kijken. Ik wil schrijven maar ik kan de woorden gewoon niet vinden. Damn it.


    De rustigste manier van zelfmoord is houden van een vreemdeling.

    Ik heb honger T_T


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeekend! *O*

    Dat kan er ook nog wel weer bij..


    De rustigste manier van zelfmoord is houden van een vreemdeling.

    Hoe kun je chocola nou haten? Onmenselijk..


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Nou, in de tussentijd dat mijn beste vriendinnetje naar de psycholoog is, kan ik lekker schrijven. Ik KAN schrijven. Me likes that :3


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    oefff buikpijn >.<


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Roar schreef:
    Hoe kun je chocola nou haten? Onmenselijk..


    Ik heb liever ook geen normale chocola. Witte en hazelnoten, maar daar houd het dan ook bij op. Gewoon normale melkchocolade hoef ik eerlijk gezegd niet en pure al helemaal niet. Bah >.>


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    -dubbelpost-

    [ bericht aangepast op 13 sep 2013 - 16:25 ]


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    even jammer dat ik kan kan zien dat je online bent geweest op whats app. poef.


    Alleen maar tranen van geluk

    Ik moet echt mijn profiel eens veranderen :/


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]