• IK MISLEID JULLIE DOOR JULLIE TE LATEN DENKEN DAT DIT TOPI 127 IS, MAAR HET IS 128. (cat) sorry


    Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf hier dan alles van je af!

    [ bericht aangepast op 12 sep 2013 - 16:53 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ik kan er niet tegen als mensen me bij mijn naam noemen als ik hun niet ken en nooit met hun bemoeit heb.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Een gids voor open en eerlijke gesprekken met je tiener: "Sit on the ground to equalize height. Height corresponds with power."

    Geweldig idee. Mijn moeder voelt zich vast geïntimideerd door mij omdat ik tien centimeter langer ben als we rechtop staan. :W


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Is het vreemd dat ik me prima voel in de duisternis van mijn eigen gedachten? Dit klinkt zo vreemd, maar ik heb altijd al die aantrekkingskracht gevoeld naar hetgeen dat iedereen vermijdt, lol.
    I'm so crazy, but I am perfectly fine with it.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Butera schreef:
    Ik kan er niet tegen als mensen me bij mijn naam noemen als ik hun niet ken en nooit met hun bemoeit heb.


    Daarom kennen slechts 3 mensen op heel Q mijn echte naam.:')


    OT: WEEKEND!!!!(yeah)(yeah)(yeah)


    Queer zijn is gewoon alles

    Pff lekker druk dagje ;d


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    Beaton schreef:
    Ik heb gewoon zin om te doen en laten wat ik wil en me voor één keer niet constant zorgen te maken over de toekomst. Dat zal echt geweldig zijn.

    Then do it?


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Father schreef:
    (...)
    Then do it?


    Best advice possible.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Dooddoenervo schreef:
    (...)

    Daarom kennen slechts 3 mensen op heel Q mijn echte naam.:')


    OT: WEEKEND!!!!(yeah)(yeah)(yeah)

    Volgens mij zijn het wel wat meer mensen hoor. Een stuk of 10.
    OT: Lol oh LOOOL


    -

    Mensen mogen mij best vinden op Quizlet :'D I couldn't care less. Nou en dat ik een seks verhaal heb en fucked up gedicht, als je daar een probleem mee hebt mag je mijn kont kussen (bloos)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Father schreef:
    (...)
    Then do it?

    Uh - nee, want het gevolg van vorig jaar was dat ik bleef zitten. :') I screwed up, en dat wil ik niet weer laten gebeuren.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ben ik de enige die nu pas weet dat het vrijdag de dertiende is?


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Ellison schreef:
    Ben ik de enige die nu pas weet dat het vrijdag de dertiende is?


    Heb ik ook een paar uur geleden opgemerkt. Maar goed, ik geloof er niet in :') Het is allemaal onzin.


    Some people are art and do art at the same time

    Rhiine schreef:
    (...)
    Volgens mij zijn het wel wat meer mensen hoor. Een stuk of 10.
    OT: Lol oh LOOOL


    Ooh ja, ik was dat 'lek' vergeten.

    En een ontopic dat hierop aansluit: mensen zijn slecht in geheimen bewaren.


    Queer zijn is gewoon alles

    Filmpie is binnen. ^^


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ein-de-lijk terug thuis! De activiteiten waren op zich wel oké, maar met een andere gezelschap zou het misschien nóg beter geweest zijn, op de zesde- en zevendejaars na.


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”