• IK MISLEID JULLIE DOOR JULLIE TE LATEN DENKEN DAT DIT TOPI 127 IS, MAAR HET IS 128. (cat) sorry


    Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf hier dan alles van je af!

    [ bericht aangepast op 12 sep 2013 - 16:53 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Stop er gewoon mee.


    Birds born in a cage think flying is an illness.

    Rognes schreef:
    Stop er gewoon mee.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Van 8:30 tot 17:15 op school is gewoon te lang. Blegh. En waarom begint sport nu al maandag?! Het zou pas in oktober beginnen, bah.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Asdfghjkl. God.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Sit down... STAND UP.

    If you say so.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Wooooo morgen maar 2 uur school, wat dus betekent dat mijn Duits proefwerk vervalt. Le me is happy.


    De rustigste manier van zelfmoord is houden van een vreemdeling.

    Ik ga dus niet mee op taalreis, dat kan ik nu alvast zeggen
    Vorige keer heb ik ook zo getwijfeld, ben toen toch meegegaan en heb zo een spijt gehad
    Maar ik verdom het om er vakantiedagen voor op te nemen


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ok, negeersessies en zo.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Nu hopen dat ze allemaal komen..


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    O gosh, ze hebben mijn instagram ontdekt
    Waarom laten ze mij niet gewoon met rust
    En volgens mij zijn alle docenten gewoon echt blind en doof voor het feit dat er soms mensen met zijn drieën of vieren zitten terwijl ik 9 van de 10 keer alleen zit


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Allunga schreef:
    O gosh, ze hebben mijn instagram ontdekt
    Waarom laten ze mij niet gewoon met rust
    En volgens mij zijn alle docenten gewoon echt blind en doof voor het feit dat er soms mensen met zijn drieën of vieren zitten terwijl ik 9 van de 10 keer alleen zit
    Als er mensen met zijn drieén zitten kan je toch aanschuiven? Jij wilt dat ze naar jouw toekomen ga eens een keer bij hun zitten. En ik heb precies z'on meisje in de klas. Zit ook 9 van de tien keer alleen maar dat is dan ook omdat niemand haar bijna mag met haar grote mond.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Butera schreef:
    (...)Als er mensen met zijn drieén zitten kan je toch aanschuiven? Jij wilt dat ze naar jouw toekomen ga eens een keer bij hun zitten. En ik heb precies z'on meisje in de klas. Zit ook 9 van de tien keer alleen maar dat is dan ook omdat niemand haar bijna mag met haar grote mond.

    Ik vraag het wel eens hoor , maar ik krijg 9 van de 10 keer geen antwoord.
    Ik zou dat meisje eens een keer aanspreken, naast haar gaan zitten. Misschien is ze wel heel aardig en is die grote mond voor haar een manier om haar verdriet te verbergen


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Allunga schreef:
    (...)
    Ik vraag het wel eens hoor , maar ik krijg 9 van de 10 keer geen antwoord.
    Ik zou dat meisje eens een keer aanspreken, naast haar gaan zitten. Misschien is ze wel heel aardig en is die grote mond voor haar een manier om haar verdriet te verbergen
    Ik en andere mensen van mijn klas spreken haar vaak genoeg aan. Iemand probeerde zelfs een gesprek met haar te starten en ze begint diegene uit te schelden. Hij kwam dan wel terug met een erge openingzin : Zij lijkt me een type die haar moeder in de oorlog gewoon veraad. Hier heb ik hem wel op gewezen. Ik denk dat het meisje het gewoon doet om meer vrienden te krijgen. Uiteindelijk moet je het gewoon niet doen.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Kunnen jullie dit gesprek verderzetten in gb/pb? ^_^


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Pff ik word gewoon zenuwachtig door het kijken van die videos, what's wrong with me.