• IK MISLEID JULLIE DOOR JULLIE TE LATEN DENKEN DAT DIT TOPI 127 IS, MAAR HET IS 128. (cat) sorry


    Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf hier dan alles van je af!

    [ bericht aangepast op 12 sep 2013 - 16:53 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Alleen in China: Hello Kitty bier.



    Best thing everrrrr.

    Nee.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Lol. Hoe schijnheilig.
    Voor alle duidellijkheid: heeft met niks en niemand van Q te maken.


    -

    Hatsumomo schreef:
    (...)

    Alsof iemand zich nu aangesproken gaat voelen. (cat)
    DENIE, DENIE! IGNORE!

    Maar goed, zulk gedrag helpt ook niet om het te verbeteren.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Wat een gedoe zeg. Het helpt gewoon niks om er stampei over te maken. Ugh.
    Klote internet ook!


    26 - 02 - '16

    Father schreef:
    (...)
    Maar goed, zulk gedrag helpt ook niet om het te verbeteren.


    Wat? Ik bedoel gewoon hoe ik het me in mijn hoofd voorstel. (cat)


    Your make-up is terrible

    Eindelijk een goede site gevonden. c:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Hatsumomo schreef:
    (...)

    Wat? Ik bedoel gewoon hoe ik het me in mijn hoofd voorstel. (cat)

    Ach ja. Ik ben ook koppig :'D Uiteindelijk zijn beide partijen altijd schuldig.

    OT: Ik heb in 1 dag 0.5 bitcoins (atm. rond de 50 euro waard) verdiend. God, ik was vergeten hoe leuk daytrading is. Go Mitchell :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Father schreef:
    (...)
    Ach ja. Ik ben ook koppig :'D Uiteindelijk zijn beide partijen altijd schuldig.

    OT: Ik heb in 1 dag 0.5 bitcoins (atm. rond de 50 euro waard) verdiend. God, ik was vergeten hoe leuk daytrading is. Go Mitchell :Y)


    Haha, nee, maar stel je voor.
    Net een slagveld, twee partijen en dingen die ertussen lopen. De ene partij probeert die voor zich te winnen, terwijl de andere partij beschuldigen/minpunten naar de andere partij gooit en in plaats van retreat, roepen ze heel hard denie en ignore terwijl ze waarschuwingen in de rondte sturen en dingen verwijderen. (cat)

    [ bericht aangepast op 12 sep 2013 - 20:43 ]


    Your make-up is terrible

    Ik. Wil. Niet. ]:


    :)

    Hatsumomo schreef:
    (...)

    Haha, nee, maar stel je voor.
    Net een slagveld, twee partijen en dingen die ertussen lopen. De ene partij probeert die voor zich te winnen, terwijl de andere partij beschuldigen/minpunten naar de andere partij gooit en in plaats van retreat, roepen ze heel hard denie en ignore terwijl ze waarschuwingen in de rondte sturen en dingen verwijderen. (cat)

    Je bent gek in je kop :Y) Maar goed, zo werkt het wel in de werkelijkheid. Overal denk ik wel en zolang beide partijen niet eens goed samen gaan zitten zal het nooit veranderen.

    I do not approve nor disapprove any actions. 'Cause I have had enough of the bullshit and everyone has their own reasons and feelings which leads to their actions.

    OT: Zo genoeg off-topic gelul, time to earn more!

    [ bericht aangepast op 12 sep 2013 - 20:45 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Bitch.


    Deep inside, I've never felt alive

    Father schreef:
    (...)
    Je bent gek in je kop :Y) Maar goed, zo werkt het wel in de werkelijkheid. Overal denk ik wel en zolang beide partijen niet eens goed samen gaan zitten zal het nooit veranderen.

    I do not approve nor disapprove any actions. 'Cause I have had enough of the bullshit and everyone has their own reasons and feelings which leads to their actions.

    OT: Zo genoeg off-topic gelul, time to earn more!


    En dan zie je alle onschuldige users in de rondte vliegen! Mijn hoofd is wel een leuke plaats om te zijn.


    Your make-up is terrible

    Zeg het dan recht in het gezicht van diegene. Ik haat geroddel.

    Oh mijn god. Kut internet o.O


    26 - 02 - '16

    Mweeeeh. Ik hou er niet van om ziek te zijn en dan kan ik ook nog eens niet uitslapen, omdat ik werk moet afbellen vóór 10 uur 's morgens. Eikels.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ha. Ha. Ha.


    :)