• Zeiktopic
    Sorry, ik heb werkelijk geen idee in welk subforum dit hoort, dus zet ik het maar hier.

    Ik heb net een sms'je gekregen van mijn moeder - mijn ouders zijn gescheiden en ik blijf op dit moment voor een weekend bij mijn vader - met als boodschap:
    "Neem op! Poes gaat dood."
    Daarbij had ik ook nog een gemiste oproep. Ik was even naar mijn kamer gegaan om mijn laptop te halen, dus had ik het niet gezien of gehoord. Op dat moment werd ik weer opgebeld door mijn moeder en nam ik op.
    Ze vertelde mij dat ze, eenmaal terug thuis, de kat doodziek en kletsnat op de oprit had gezien. Ze is nu bij de dierenarts, die Joyce een spuitje zal geven. Ik weet niet precies wat ze heeft, maar het is ernstig en een behandeling kost best wel veel en het is beter om het beestje uit haar lijden te verlossen.
    Ze was al een tijdje aan het aftakelen en ze had een soort van gezwel, alleen vond mijn moeder het beter om, als het nodig was, haar een spuitje te geven i.p.v. een hele zware en dure behandeling te geven. Ze is ik geloof veertien geworden. Deze morgen was ze ook de hele tijd aan het janken, zonder reden.

    Joyce is altijd al een soort lid van de familie geweest, ze heeft ons zelfs al ooit eens het leven gered toen er bijna een brand in huis was ontstaan en ze ons wakker heeft gemiauwd...

    Hebben jullie ook ooit een huisdier verloren dat je heel dierbaar was?

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Onze boxer is vorig jaar op mijn verjaardag ingeslapen :(
    Veel sterkte meid!


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    Ik heb het topic even verplaatst.

    Veel sterkte! Wij hadden al 8 maanden een kat, maar ineens is die spoorloos verdwenen =(


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Awhh ! Heel veel sterkte ! <3

    Ik heb zelf mijn konijn verloren (en nog één, maar dat was omdat ze gewoon oud was , en zij is gewoon rustig ingeslapen in haar eigen weitje ! c: )ik kwam op een dag thuis uit toen nog basisschool , en toen lag ze daar op haar buik , wat bleek ? Een kat had haar doodgebeten , en toen daar laten liggen . Onze konijnen mogen altijd buiten, en toen was dat dus gebeurd . :c
    Ik was er he-le-maal kapot van . (en nog één, maar dat was omdat ze gewoon oud was , en zij is gewoon rustig ingeslapen in haar eigen weitje ! c: )


    ' So many books, so little time ' ~ Frank Zappa

    Sterkte.
    Ik heb zelf al zeven konijnen verloren.
    Vier katten, twee eenden en mijn pony.
    Allemaal aan ouderdom of ziekte. 1 konijn aan uithongering, want de moeder was gestorven, dus kon het geen melk krijgen en wij hadden alleen bananenmelk. Twee konijnen meegenomen door een vos en 1 kat is weggelopen, maar ik weet die wel zijn.
    Dat zijn in totaal 14 dieren. ):


    Il aimait la mort, elle aimait la vie, il vivait pour elle, elle est morte pour lui. -William Shakespeare

    Heel veel sterkte, I know the feeling :x


    Some people are art and do art at the same time

    Krijg er gewoon kippenvel van. Heeel veel sterkte!
    Nee, bij ons gingen de huisdieren al weg voordat ze uberhaupt dood zouden kunnen gaan. M'n broertje en ik zorgde er nooit goed voor...


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    madeupyou schreef:
    Ik heb het topic even verplaatst.

    Veel sterkte! Wij hadden al 8 maanden een kat, maar ineens is die spoorloos verdwenen =(

    Ik wist niet dat dieren als familie of vrienden werden geteld :].
    Ah, bedankt voor al jullie reacties. Ik vind het gewoon nog altijd moeilijk om te geloven dat het echt is gebeurd D:.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Heel veel sterkte!
    Ik heb het zelf gelukkig nog niet meegemaakt.


    The universal language of art.

    Ahw, sterkte! Mocht je willen praten, mijn pb staat altijd open!


    Ik ben ook wel een aantal dieren verloren. Midas mijn kat is gestorven toen ik vier was. Ik kat torn ook een kat grnaamd kiki. We kregen een kat genaamd Belle, maar ze liep weg na twee weken. Ook kregen we een kat Astro. Ik had een hele goede band met Astro. We krafen nog een kat genaamd Bo. Toen, in anderhalf jaar, stierven Kiki, Astro en Bo achter elkaar. Ik was er kapot van. het was zo snel achter elkaar. We kregen een hond en een kat genaamd Tejo en James. Met James heb ik ookeen hele goede band, maar niet zo goed als dat ik met Astro had. James en Tejo leven nu nog.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    *telt in haar hoofd* drie cavia's die alle drie echt van mij waren en twee katten (alleen was de één ontzettend irritant, dus dat viel nog aardig mee)
    Heel veel sterkte. Huil lekker uit als je dat nodig hebt, dat is vele malen beter dan alles opkroppen.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Echt vreselijk. Veel sterkte !


    Dress like you're going to meet your worst enemy today.

    Heel veel sterkte, echt zo zielig voor je


    Ik ben mijn konijntje verloren een jaartje terug waar ik een hele goede band mee had
    En ik denk niet dat mijn kat nog lang te leven heb, ze is heel mager en oud en mauwt de hele tijd


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    heel veel sterkte toegewenst.
    Ja mijn cavia die heette Maussie (huil)


    Sebastian Michaelis : I'm simply one Hell of A Butler !!!

    Mijn hond (3jaar) was doodgegaan van kanker en 2 weken daarna mijn kat :(


    You can't not look cool with a crossbow.

    ow da's behoorlijk klote :S
    ik weet hoe je je voelt, ik kreeg twee katten.
    eentje werd overreden en te kreeg ik een nieuwe, die werd ook overreden.
    toen duurde het een halfjaar voordat ik weer klaar was voor een nieuwe.
    en toen werd er nog een overreden :(
    nu heb ik er weer twee en ik ben erg aan ze gehecht en zou niet weten wat ik moest doen als ze weg waren.
    en het enige wat bij jou helpt is praten (denk ik ^^)
    Gecondoleerd!


    'The best way to predict the future is to create it'.