• Zeiktopic
    Sorry, ik heb werkelijk geen idee in welk subforum dit hoort, dus zet ik het maar hier.

    Ik heb net een sms'je gekregen van mijn moeder - mijn ouders zijn gescheiden en ik blijf op dit moment voor een weekend bij mijn vader - met als boodschap:
    "Neem op! Poes gaat dood."
    Daarbij had ik ook nog een gemiste oproep. Ik was even naar mijn kamer gegaan om mijn laptop te halen, dus had ik het niet gezien of gehoord. Op dat moment werd ik weer opgebeld door mijn moeder en nam ik op.
    Ze vertelde mij dat ze, eenmaal terug thuis, de kat doodziek en kletsnat op de oprit had gezien. Ze is nu bij de dierenarts, die Joyce een spuitje zal geven. Ik weet niet precies wat ze heeft, maar het is ernstig en een behandeling kost best wel veel en het is beter om het beestje uit haar lijden te verlossen.
    Ze was al een tijdje aan het aftakelen en ze had een soort van gezwel, alleen vond mijn moeder het beter om, als het nodig was, haar een spuitje te geven i.p.v. een hele zware en dure behandeling te geven. Ze is ik geloof veertien geworden. Deze morgen was ze ook de hele tijd aan het janken, zonder reden.

    Joyce is altijd al een soort lid van de familie geweest, ze heeft ons zelfs al ooit eens het leven gered toen er bijna een brand in huis was ontstaan en ze ons wakker heeft gemiauwd...

    Hebben jullie ook ooit een huisdier verloren dat je heel dierbaar was?

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Dat is heel moeilijk. Veel sterkte ermee <3


    ars moriendi

    Heel veel sterkte..
    Ja, ik heb twee keer een kat moeten verliezen.
    Een was een kitten, aangereden toen we op vakantie waren. Onze buurvrouw (die voor onze dieren zorgde) vond het beestje en belde ons op. Ik heb de hele dag in Italie zitten janken (ik was 5 ofzo).
    De ander was al redelijk op leeftijd en werd ziek, toen heeft de dierenarts 'm uiteindelijk ingeslapen.

    [ bericht aangepast op 14 sep 2013 - 19:42 ]


    You are beautiful, you are love.

    Echt superveel sterkte :3
    Zelf heb ik jammer genoeg geen huisdieren en ben er dus ook nog nooit één verloren, maar het lijkt me echt verschrikkelijk om te horen dat je kat dood is gegaan.


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .

    Ai, dat is echt stom! Sterkte!

    Mijn tante haar kat is vorige week aangereden door een auto. Ze zijn er mee naar de dierenarts gegaan en een operatie zou zeshonderd euro kosten. Dus zij zitten nu ook met het dilemma of een kattenleven dat waard is. Het is nog wel anders omdat het een heel jong katje is, maar ik moest door je verhaal toch aan die situatie denken.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Sterkte, mijn kat is 2 maanden geleden ook gestorven ;(

    Veel sterkte. Ik begrijp hoe jij je voelt aangezien twee huisdieren ook van mij zijn doodgegaan, maar dat is al jaren geleden.

    Heel veel sterkte!

    Ja, mijn hamster. Hij was echt mijn maatje..


    'I respect myself enough to say 'no' to anything that hurts me.'

    Aw sterkte.

    Ik heb zelf ook 1 kat verloren waar ik echt een hele goede band mee had. ze is overleden aan ouderdom.
    En dit jaar heb ik nog een vogel verloren. ;(

    sterkte! Voelt echt rot, maar je kunt alvast trots zijn omdat ze zo oud is geworden, als dat een troost mag zijn. Als je wilt huilen moet je je zeker niet inhouden, rouwen om familie is erg normaal.

    Ikzelf heb een kat, Billie verloren (nouja... het was een kater die erg graag rondzwierf en op een dag is hij niet meer thuisgekomen), een hond Filou (hij was 19 geworden en was blind, halfdoof, teelbalkanker die uitgespreid was naar zijn longen en toen besloten we hem te laten inslapen) en mijn merrie Cupido die 32 was geworden. Ik was al triest toen ze te oud werd om mee te rijden, maar toch heb ik daarna ook fijne momenten gehad. Ik was de enige op de manege die met haar overweg kon, en na een tijd ook de enige die haar verzorgde. Ik word geregeld nog triest om haar, al is het ondertussen 5 jaar geleden.


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Sterkte!


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Sterkte :( 14 is niet eens zo oud voor een kat.

    Ik heb mijn gehele leven afscheid moeten nemen van genoeg lieve dierenvriendjes...


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    Sterkte!
    Ja, wij hebben altijd al veel dieren gehad, waarvan de meesten op een gegeven moment overleden. Sommigen werden ook weg gebracht, maar als een huisdier weg is, voel je het toch wel.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik wens je heel veel sterkte!


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Sterkte! Mijn kanarie is een jaar of drie overleden. Toen ik 's morgens onder kwam lag hij op zijn rugje met zijn pootjes omhoog :c


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    Veel sterkte !
    Ik ben mijn hondje kwijt geraakt.
    Hij was een paar dagen aan het aftakelen en had ook een gezwel.
    We werden gebeld door me broer (we waren op voetbaltraining), dat hij dood was gegaan.
    Gelukkig wel een normale dood. Nouja, ik bedoel; buiten het gezwel was ie al aardig oud.

    [ bericht aangepast op 16 sep 2013 - 14:54 ]


    Danmarks Dynamite.