• Deadline voor opdracht 4: donderdag 14-11-2013.

    Deelnemers: (vol!)
    Leonie ~ PotterheadMe [Uitstel voor opdracht 4]
    Kim ~ Newt [Joker voor opdracht 4]
    Nathalie ~ DreamerN [Opdracht 4 ingeleverd]
    Femke ~ JamesPotter[Opdracht 4 ingeleverd]/quote]

    De story.
    In de story verschijnen de opdrachten en beoordelingen.
    Toestemming van Krull.
    Toestemming thema wedstrijd

    Beste Chocolata,

    bij deze krijg je toestemming om je thema wedstrijd te openen. Veel plezier!

    Groeten, Krull


    - Ik zoek 5 tot 10 enthousiaste deelnemers. Men krijgt tien dagen om zich in te schrijven, of eerder als het al vol is.
    - Ik zoek geen juryleden. Ik jureer zelf.
    - In totaal zijn er vijf rondes, één ronde duurt zeven dagen. Uitstel kan je vragen, mits een goede reden te hebben. Je kunt maximaal drie dagen uitstel en vraagt het uitstel ten laatste twee dagen voor de deathline.
    - Ben je een dag te laat? Per dag krijg je een punt af op je creatie. Heb je na drie dagen de opdracht nog steeds niet ingeleverd, dan val je af.
    - Inschrijven doe je in dit topic of via een PB/GB naar mij. Gelieve niet beiden! ^^
    - Vermeld bij het inschrijven ook je voornaam, ik noem jullie namelijk bij je naam. Als je dat liever niet hebt, vermeld je naam dan simpelweg niet.

    - Er valt niemand af in deze wedstrijd. Na iedere ronde krijg je een punt, aan het einde wordt het gemiddelde berekend. Dit bepaalt je plaats.
    - Ik werk met jokers. Iedereen krijgt één joker, die je kan gebruiken om een opdracht over te slaan. Als je geen joker gebruikt, krijg je er een punt bij, boven je gemiddelde.
    - Tijdens deze wedstrijd maak je iedere week een opdracht, in het thema van Harry Potter, uiteraard. De eerste opdracht verschijnt in de story zodra de inschrijvingen gesloten zijn.
    - In de story krijg je ook je beoordeling te zien. Ik raad je dus aan om er een abo op te nemen, want ik waarschuw niet.
    - Wat voor opdrachten zijn het? Schrijven, quizzen, fotograferen, parodiëren en tekenen zal aan bod komen tijdens de wedstrijd. Meer vertel ik nog niet! : P Zorg er wel voor dat je over een camera beschikt en de foto's op je computer kan zetten.

    - Plagiaat en het overtreden van de huisregels is ten strengste verboden. Bij het overtreden van de regels zet ik je uit de wedstrijd, zonder pardon. Als je je inschrijft, ga ik er ook van uit dat je de regels van de wedstrijd kent.
    - Heb je dyslexie of iets anders? Zeg het, alsjeblieft.
    - Schrijf jezelf niet zomaar uit de wedstrijd. Wees er zeker van dat je genoeg tijd en enthousiasme hebt, want het is bijzonder vervelend om een deelnemer te verliezen.
    - Je doet mee aan deze wedstrijd voor de lol, niet voor de prijs. De winnaar krijgt dus vooral de eer als prijs, maar ik zal ook een maand lang reclame voor zijn creaties maken op mijn profiel en dergelijke.
    - Nog vragen? Stel ze gewoon in het topic, of hoe jij het het liefst doet.


    Veel plezier! ^^

    [ bericht aangepast op 6 dec 2013 - 19:24 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    DreamerN schreef:
    Hey, ik zou graag dus nog een antwoord willen hebben, anders kan ik nog niet eens beginnen.. XD

    Bedoel je deze? (A)
    Het spijt me voor de late reactie, ik was op een verplichte driedaagse met school!

    HHmm... ik had namelijk een les idee... en dat je dan de goede keuzes moest kiezen om het drankje goed te krijgen... maar dat is dus ook met intro van een docent etc...
    En eerlijk gezegd komt er verder op dit moment nog niet echt iets in me op wat ik zou kunnen doen....

    Ik snap het wel, maar Kim had nou eenmaal al eerder Potions gekozen, en wil ook een soort examen doen. Je zult moeten brainstormen voor iets anders, want anders lijkt het te hard op elkaar.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Hhmm... Dan moet ik maar kijken of ik genoeg tijd heb.. Want ik weet echt niets anders op dit moment en ik heb dan alleen Zondagmiddag om het te maken ): >.<'


    Credendo Vides

    Ik ga hem zo dadelijk maar even afmaken :'D Ik was er aan begonnen (:


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Mijn inzending qua quiz (:


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Mag ik uitstel?? Mn ouders hebben nu net besloten dat we blijven logeren en ik heb dus geen laptop. Ik wil het liever ook niet op mn telefoon doen...[/s]


    take me back to the basics and the simple life

    Oke, wat moet ik nu dan ?
    Het enige andere wat in mijn hoofd op is komen zetten is een quiz over the ministry of magic XD


    Credendo Vides

    PotterheadMe schreef:
    Mag ik uitstel?? Mn ouders hebben nu net besloten dat we blijven logeren en ik heb dus geen laptop. Ik wil het liever ook niet op mn telefoon doen...[/s]

    Okee, is goed. ^^
    @Nathalie: Be creative. Je kan ook gewoon een ander vak kiezen, of bijvoorbeeld een quiz die bepaalt welk vak het beste bij jou past ... er bestaan zoveel mogelijkheden.

    [ bericht aangepast op 20 okt 2013 - 16:48 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Uhm... Ik denk dat je mij bedoelt (Nathalie)
    En alle leuke vakken zijn al bezet XD
    Maar ik zal proberen om iets in elkaar te flansen... Al word het waarschijnlijnlijk niet echt wat XD


    Credendo Vides

    En natuurlijk... Kan het vandaag dus niet inleveren omdat mijn ouders zo modig de hele dag nodig hadden achter de pc >.<


    Credendo Vides

    Ik zet mijn joker in, sorry


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Mijn quiz, heb er het beste van proberen te maken XD
    >>KLIK<<


    Credendo Vides

    Het spijt me, vanwege de Hasseltse jeneverfeesten (néé, ik heb niks gedronken :') ) was ik nogal laat thuis. Ik zit nu ook op mobiel en kan de story dus niet updaten, maar het is goed, Femke. En bedankt Nathalie voor je inzending! Omdat je maar een paar uur te laat was, zal ik je natuurlijk geen punten aftrekken.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    ik zet mn Joker in :( Kan niks fatsoenlijks maken ..


    take me back to the basics and the simple life

    Komen de beoordelingen ook bijna? + Nieuwe opdracht?


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    PotterheadMe schreef:
    ik zet mn Joker in :( Kan niks fatsoenlijks maken ..

    Okee.
    @Kim: Ik denk niet dat ik alles heb ontvangen ... :') Ik begrijp echter wel dat jullie Nederlandertjes het momenteel heel erg druk hebben met school, dus denk ik dat ik maar even iedereen nog even een herinnering ga sturen, en de deathline moet verlengen. Ik denk wel dat je beoordelingen voor vandaag online kunnen komen.
    De deathline is verplaatst naar woensdag, 30 oktober 2013 om 20:00. Uistel vragen is nu wel niet meer mogelijk en ik verwacht dat jullie het tegen die tijd ook wel klaar zullen hebben. Anders zou ik je aanraden om je joker in te zetten.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it