• Deadline voor opdracht 4: donderdag 14-11-2013.

    Deelnemers: (vol!)
    Leonie ~ PotterheadMe [Uitstel voor opdracht 4]
    Kim ~ Newt [Joker voor opdracht 4]
    Nathalie ~ DreamerN [Opdracht 4 ingeleverd]
    Femke ~ JamesPotter[Opdracht 4 ingeleverd]/quote]

    De story.
    In de story verschijnen de opdrachten en beoordelingen.
    Toestemming van Krull.
    Toestemming thema wedstrijd

    Beste Chocolata,

    bij deze krijg je toestemming om je thema wedstrijd te openen. Veel plezier!

    Groeten, Krull


    - Ik zoek 5 tot 10 enthousiaste deelnemers. Men krijgt tien dagen om zich in te schrijven, of eerder als het al vol is.
    - Ik zoek geen juryleden. Ik jureer zelf.
    - In totaal zijn er vijf rondes, één ronde duurt zeven dagen. Uitstel kan je vragen, mits een goede reden te hebben. Je kunt maximaal drie dagen uitstel en vraagt het uitstel ten laatste twee dagen voor de deathline.
    - Ben je een dag te laat? Per dag krijg je een punt af op je creatie. Heb je na drie dagen de opdracht nog steeds niet ingeleverd, dan val je af.
    - Inschrijven doe je in dit topic of via een PB/GB naar mij. Gelieve niet beiden! ^^
    - Vermeld bij het inschrijven ook je voornaam, ik noem jullie namelijk bij je naam. Als je dat liever niet hebt, vermeld je naam dan simpelweg niet.

    - Er valt niemand af in deze wedstrijd. Na iedere ronde krijg je een punt, aan het einde wordt het gemiddelde berekend. Dit bepaalt je plaats.
    - Ik werk met jokers. Iedereen krijgt één joker, die je kan gebruiken om een opdracht over te slaan. Als je geen joker gebruikt, krijg je er een punt bij, boven je gemiddelde.
    - Tijdens deze wedstrijd maak je iedere week een opdracht, in het thema van Harry Potter, uiteraard. De eerste opdracht verschijnt in de story zodra de inschrijvingen gesloten zijn.
    - In de story krijg je ook je beoordeling te zien. Ik raad je dus aan om er een abo op te nemen, want ik waarschuw niet.
    - Wat voor opdrachten zijn het? Schrijven, quizzen, fotograferen, parodiëren en tekenen zal aan bod komen tijdens de wedstrijd. Meer vertel ik nog niet! : P Zorg er wel voor dat je over een camera beschikt en de foto's op je computer kan zetten.

    - Plagiaat en het overtreden van de huisregels is ten strengste verboden. Bij het overtreden van de regels zet ik je uit de wedstrijd, zonder pardon. Als je je inschrijft, ga ik er ook van uit dat je de regels van de wedstrijd kent.
    - Heb je dyslexie of iets anders? Zeg het, alsjeblieft.
    - Schrijf jezelf niet zomaar uit de wedstrijd. Wees er zeker van dat je genoeg tijd en enthousiasme hebt, want het is bijzonder vervelend om een deelnemer te verliezen.
    - Je doet mee aan deze wedstrijd voor de lol, niet voor de prijs. De winnaar krijgt dus vooral de eer als prijs, maar ik zal ook een maand lang reclame voor zijn creaties maken op mijn profiel en dergelijke.
    - Nog vragen? Stel ze gewoon in het topic, of hoe jij het het liefst doet.


    Veel plezier! ^^

    [ bericht aangepast op 6 dec 2013 - 19:24 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Rosarum schreef:
    (...)
    Okee.
    @Kim: Ik denk niet dat ik alles heb ontvangen ... :') Ik begrijp echter wel dat jullie Nederlandertjes het momenteel heel erg druk hebben met school, dus denk ik dat ik maar even iedereen nog even een herinnering ga sturen, en de deathline moet verlengen. Ik denk wel dat je beoordelingen voor vandaag online kunnen komen.
    De deathline is verplaatst naar woensdag, 30 oktober 2013 om 20:00. Uitstel vragen is nu wel niet meer mogelijk en ik verwacht dat jullie het tegen die tijd ook wel klaar zullen hebben. Anders zou ik je aanraden om je joker in te zetten.

    Ik heb nu herfstvakantie, volgende week school en de week daarop toetsweek. Vandaar dat ik het vroeg; ik weet niet of ik in de toetsweek tijd heb en des te eerder ik het af heb, des te eerder ik me kan focussen op mijn toetsweek.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Mag ik even iedereen die ik een waarschuwing heb gestuurd eraan herinneren dat de deathline vandaag is? ;$
    Het lukte even niet met beoordelen, maar je kan morgen je punten verwachten, Nathalie.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    So sorry!:$ Maar ik schrijf me uit. Ik heb de tweede opdracht al niet ingeleverd en het zal me ook niet meer lukken. Op het moment heb ik het heel druk op school en het proberen op te halen van mijn onvoldoendes omdat ik 4.5 tekort sta.:$ En ik heb zelf ook nog veel beoordelingen te schrijven. Sorry...


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Azazels schreef:
    So sorry!:$ Maar ik schrijf me uit. Ik heb de tweede opdracht al niet ingeleverd en het zal me ook niet meer lukken. Op het moment heb ik het heel druk op school en het proberen op te halen van mijn onvoldoendes omdat ik 4.5 tekort sta.:$ En ik heb zelf ook nog veel beoordelingen te schrijven. Sorry...

    Het is jammer, maar dat is in orde. School gaat voor.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Plenilunium schreef:
    (...)
    Ik heb nu herfstvakantie, volgende week school en de week daarop toetsweek. Vandaar dat ik het vroeg; ik weet niet of ik in de toetsweek tijd heb en des te eerder ik het af heb, des te eerder ik me kan focussen op mijn toetsweek.

    Sorry, ik had er overheen gelezen. Als je in deze periode toetsweek hebt en het niet denkt te halen, kan je je joker altijd inzetten.
    De beoordelingen voor Nathalie en opdracht 4 staan online!


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    0w gash.. die opdracht. I <3 Fotography maar ik heb dus echt geen mensen die vrijwillig een scene willen maken, legepoppetje oid...


    take me back to the basics and the simple life

    Rosarum schreef:
    (...)
    Sorry, ik had er overheen gelezen. Als je in deze periode toetsweek hebt en het niet denkt te halen, kan je je joker altijd inzetten.
    De beoordelingen voor Nathalie en opdracht 4 staan online!

    Ik en fotografie zijn geen combinatie :'D
    En ik even na te denken en ik zou het moeten redden, maar ik moet nog even kijken. Mijn proefwerkweek begint maandag en dan tot en met vrijdag 8 november, dus op zich moet het kunnen. Ik moet alleen even kijken of ik ergens mee kan uitbeelden/mensen die dat zouden willen doen. Tenzij ik stokpoppetjes maken (figuurtjes maken, uitknippen (plat dus) en dan op een sateprikker of zo plak) maar dat is even kijken...


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Hhmm.. Interessante opdracht, zal kijken wat ik kan bedenken, mag een foto bijv. Wel bewerkt zijn naar zwart wit ?


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    Hhmm.. Interessante opdracht, zal kijken wat ik kan bedenken, mag een foto bijv. Wel bewerkt zijn naar zwart wit ?

    Ja, je kan het in sepia of zwart-wit zetten, zolang je er geen grote dingen mee uithaalt met Photoshop is 't goed. (:


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Ik kan woensdag een scène maken met mijn vriendin en iemand anders zou de foto willen maken.. Mag dat ook?


    take me back to the basics and the simple life

    PotterheadMe schreef:
    Ik kan woensdag een scène maken met mijn vriendin en iemand anders zou de foto willen maken.. Mag dat ook?

    Nou, dan heb je de foto niet zelf gemaakt. Je moet 'm zelf maken, kan die andere persoon jouw rol niet innemen? ;)


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Rosarum schreef:
    (...)
    Nou, dan heb je de foto niet zelf gemaakt. Je moet 'm zelf maken, kan die andere persoon jouw rol niet innemen? ;)


    Hij zou met zn tweetjes moeten en die andere persoon is mijn tekenlerares -.- Zit namenlijk op een tekenclub ..


    take me back to the basics and the simple life

    PotterheadMe schreef:
    (...)

    Hij zou met zn tweetjes moeten en die andere persoon is mijn tekenlerares -.- Zit namenlijk op een tekenclub ..

    Oh, haha! :D
    Je kan haar ook een rol geven, hoor! McGonagall bijvoorbeeld.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Rosarum schreef:
    (...)
    Oh, haha! :D
    Je kan haar ook een rol geven, hoor! McGonagall bijvoorbeeld.


    Zou kunnen maar we wouden lockheart vs Snape doen of Malfoy vs Potter


    take me back to the basics and the simple life

    Klik(:

    Q maakt hem lelijk.
    Hier via tinypic:



    Clearly I can't draw does

    [ bericht aangepast op 7 nov 2013 - 17:25 ]


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!