• Zes jongens en meiden zijn samen op reis als er ineens een noodweer op komt zetten. Het busje waar ze inzitten slaat af en de verbinding is niet meer terug te krijgen.
    Plots, uit het niet, slaat er bliksem in in het busje. Het busje vliegt in de brand en de deuren zijn niet open te krijgen. Evcen lijkt het of de jongeren verloren zijn, maar dan gebeurd er iets; Een tweede bliksemschicht slaat in en op een of andere reden worden de jongeren een tijd terug geslingerd.
    Wanneer de zes wakker worden blijken ze erg ver de tijd terug in te zijn gegaan. Hun mobieltjes zijn niet meer bruikbaar, evenals de andere elektrische apparaten. Pas wanneer er een paar ridders naar het groepje toekomt beseffen ze waar ze zijn; De Middeleeuwen.


    De jongeren zijn in de middeleeuwen terecht gekomen, in het land van King Craveheart.

    King Craveheart;
    LyraPhoenix Tyrrin Cedric Craveheart ~54~ <>

    Prins; VOL
    Troonopvolger; Papaoutai Alwic Rayve Craveheart ~22~ <>
    Raccoon Ethan William Craveheart ~19~ <>

    Prinses; VOL
    Dragons Evelynn Elisabeth Craveheart ~17~ <>

    Jongens; max 3
    Ninuturu Sigurd Joe Ryder ~17~ <>
    Styles Matthew Jared Tommo ~20~ <>

    Meiden; VOL
    Velton
    ximaginary Abigail Rose Garcia ~16~ <>
    Foxes Jubilee Berry Cunningham ~16~ <>


    Regels;
    -Het minimum aantal regels is 8, hier word niets aan veranderd. Halve zinnen tellen niet mee als regel!
    -Het liefst wat ervaren RPG'ers
    -Geen tijd of niet goed gemotiveerd = niet meedoen
    -Weet zeker dat je mee wilt doen. Ik wil niet dat mensen na een topic al stoppen
    -Reserveringen blijven drie dagen staan, daarna gaan ze naar andere mensen die wel mee willen doen
    -Vol is vol!
    -Bestuur alleen je eigen personage. Ook wil ik géén perfecte personage's
    -Off-topic tussen haakjes of in het hiervoor bestemde praattopic
    -Alleen ik (Papaoutai) maak nieuwe topics aan. Tenzij anders vermeld


    Het begin is als volgt;
    Het fenomeen heeft net plaatsgenomen, de jongeren hebben net dat 'ongeluk' gehad en zijn nu dus in het verre verleden terecht gekomen. Ze worden wakker in een granenveld van de boeren die voor de koning werken.
    De Adelen zijn gewoon nog in het kasteel aan het vertoeven, hun eigen ding aan het doen. ^^

    [ bericht aangepast op 15 sep 2013 - 20:11 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Abigail "Abby" Rose Garcia
    Nog geshokeerdv van het ongeluk, kijk ik om me heen waar ik nu ben. Op de een op andere manier is de wereld hier anders, het ziet er veel ... ouder uit. Ouder dan we gewend zijn, dan dat het "thuis' is. Ik heb zo het gevoeld dat die thuis nu niet meer mijn thuis kan zijn. We zijn ergens anders, ik heb geen idee waar maar het is hier niet zo als dat het is zoals we gewend zijn. Maar hoe kan dit, het enige wat ik me kan herinneren is het ongeluk, toen een bliksemschik en ik weet niets meer alleen dat ik nu net weer wakker ben geworden. Tenminste ik heb niet echt het gevoel dat ik wakker ben, het lijkt er meer op dat ik nog slaap. Toch knijp ik in m'n hand, wat normaal gesproken al een teken, dat je daar overnadenkt, dat je wakker bent. Ik knijp blijkbaar erg hard want het doet gewoon pijn. "au" gil ik en merk dat ik dus inderdaad wakker ben. Automatisch pak ik mijn mobiel, ik kijk erop. Hij staat gewoon uit. Ik probeer om de mobiel aan te doen maar dat werkt niet hij blijft gewoon uit. Hij doet niets. Ik ben er zeker van dat mijn mobiel niet leeg is, dat kan gewoon niet, ik heb hem voor de busreis nog opgeladen en tijdens het ongeluk deed hij het nog gewoon. 'hoe lang ben ik weg geweest?' mompel ik in mezelf.


    I'm dying, praying, bleeding and screaming. Am I too lost to be saved? ~ Evanescence - tourniquet

    Tyrrin Cedric Craveheart
    Het was eens tijd om wat beters te doen en liet me de troon uit glijden. Ik schreed het kleine trappetje af en liep rustig de troonzaal uit. De grote zaaldeuren werden door twee bediende opgengegooid, waardoor ik er makkelijk door kon.
    De gang van de troonzaal was verlicht door de vele ramen met sierlijk, wijnrode gordijnen. Ik sloeg rechtsaf een versierde zijgang in naar een rijkverlichte kamer, dat als studeerkamer werd gebruikt. Een bediende stond kaarsrecht naast de schouw, waar een lichtelijk vuurtje in brande. Het wakkerde een warm gevoel de kamer in. Ik schreed verder naar de enorme gouden bureau waar ik op een grote stoel achter ging zitten. Perkamentrollen lagen verspreid over het blad, om bekeken en beantwoord te worden. Ik pakte de eerste rol en opende het zorgvuldig, langzaam rolde ik het uit en las met preciesie de zinnen zorgvuldig. Het was niet een belangrijke brief. Ik zag de bediende nog steeds naast de schouw staan. 'Waarom maakt u zich niet nuttig me eens te voorzien van een goede wijn,' zei ik toen ik weer de zinnen opzocht waar ik gebleven was. De bediende kwam in beweging en boog.
    'Maar, natuurlijk sire,' zei hij wat onzeker en voordat hij de kamer uit wilde lopen had ik nog wat te zeggen. 'En laat het niet in uw hoofd om de verkeerde wijn voor te schenken.' De jongen keek geschrokken. 'Ja sire, ehm..Nee sire.' en hij liep de kamer uit. Ik legde de brief aan de kant en begon weer met de volgende.
    Een wat grotere rol waar ik nog wel mee bezig zou zijn om het helemaal door te lezen, maar deze was wel heel belangrijk. Ik opende het kleine inktpotje, pakte de veer van het bureau en doopte voorzichtig in de inkt, met zachte streeken schreef ik op een stuk nieuw perkament de brief.


    Vampire + Servant = Servamp

    Ethan William Craveheart

    'Is goed,' stemde Evelynn voor met mijn voorstel ,Tegen de kleine pup zei ze dat hij mee mocht ,waardoor hij alvast enthousiast naar buiten spurtte. Mijn zusje en ik liepen ook naar buiten richting de stallen. Evelynn liep meteen naar haar paard en ik naar die van mij. Ik aai haar even kort over haar neus ,zodat ze weet dat ik het ben en daarna wrijf ik nog even over haar rug. Chantana vond ik altijd al een pracht paard en ik was er ook trots op dat het mijn merrie was.
    'Wat zouden Alwic en vader nu aan het doen zijn?' vroeg ze plots en ik kijk haar even kort aan. "Geen idee , vader zal vast weer audiëntie hebben en Alwic doet zijn eigen ding waarschijnlijk." gokte ik. Ik wilde net het zadel gaan halen voor Chantana alser een paar ridders de stallen binnen komen en Alwic's paard en nog andere hoffelijke paarden meenemen. Ik zond een vragende blik naar Evelynn ,er was hier iets niet pluis... Ik nam mijn zadel en ging de zwarte merrie klaarmaken voor te rijden. Als ze haar beugel aanheeft ,neem ik de lus vast en lijd ik haar alvast naar de poort. "Wat zou er aan de hand zijn?"vroeg ik Evelynn. Het kon werkelijk alles zijn ,maar het vreemde is dat vaders paard hier nog stond ,dus het moest vast ook niet te belangrijk zijn.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Matthew Jared Tommo
    Ik had mijn benen opgetrokken en hing er met mijn hoofd tussen. Ik wist niet wat ik had gedaan, maar ik voelde enorm beroerd. Ik probeerde rustig te blijven ademen, zodat de hoofdpijn zou zakken, maar het hielp niet. Mijn hersens leken elk moment te kunnen ontploffen. Ik bleef met mijn duimen over mijn slaap gaan. Bij een harde gil, schoot mijn bovenlichaam overeind, wat er voor zorgde, dat mijn zicht even draaide en mijn hoofdpijn een piek kreeg. 'Godver, Abby, doe normaal.' Snauwde ik kwaad, toen ik haar zag zitten en zeker wist dat zei het geweest moest zijn, die zo achterlijk was om te gaan gillen. Ik dook rustig weer in mijn veilige houding, waarbij ik hoopte dat de hoofdpijn het snelst over zou zijn. Het leiden me gewoon zo af, dat ik me totaal niet druk kon maken over de rest, die nog altijd uitgeteld op de grond lag. Geritsel leek steeds dichterbij te komen en langzaam keek ik weer op. Alleen ik zag niets meer, dan hoge graanstengels. Ik hoorde iemand wat roepen, maar kon het niet verstaan en het kon heel goed zijn dat ik het me gewoon verbeelden. 'Ab, waar is de auto?' vroeg ik stil. Ik wist niet waar het vandaan kwam, maar mijn hersens zijde me, dat het belangrijk was.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    [Uhm, Alwic staat praktisch achter ze, dus het lijkt me sterk dat hij hem niet verstaat..]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Evelynn Elisabeth Craveheart
    'Geen idee , vader zal vast weer audiëntie hebben en Alwic doet zijn eigen ding waarschijnlijk,' zegt Ethan. Waarschijnlijk had hij gelijk. Een audiëntie was één van de vele dingen die vader te doen had. Ik gokte dat hij het meestal echt heel saai vond, maar er waren ook dagen bij dat het hem wel flink bezig hield. Ik kijk naar de ridders die snel binnen komen, een paar paarden klaarmaken, en zo snel weer met de paarden vertrekken. Als Ethan me een vragende blik geeft haal ik mijn schouders op. Ik heb ook geen idee waarom de ridders opeens de paarde klaar maakte. Er moet vast iets aan de hand zijn.
    Als ik Pearl helemaal heb opgezadeld, loop ik naar Ethan toe. 'Wat zou er aan de hand zijn?' vraagt hij. Ik haal weer mijn schouders op. 'Er moet wel iets zijn, aangezien de ridders met Alwic mee gaan,' stel ik vast. 'Zullen we anders gaan kijken?' vraag ik. Mijn nieuwsgierigheid wint het altijd bij mij. Normaal zou ik dit soort dingen misschien een beetje eng vinden, maar ik was met Ethan en voelde me dus volledig veilig. Ik klom alvast op Pearl en liep een beetje met haar voorruit. In mijn ooghoeken zie ik Alwic en de ridders nog net weg rijden. 'Ze gaan richting het graanveld,' zeg ik tegen Ethan. Er moest wel iets aan de hand zijn, ze zouden er nooit alleen maar heen gaan voor een mislukte oogst.

    Abbigail "Abby" Rose Garcia
    "Godver, Abby, doe normaal" geschrokken kijk ik om me heen en zie dat Matthew dat zegt. oh ja, zij waren er ook nog, even vergeten. Gelukkig ben ik hier niet alleen in dit verschrikkelijk oord. "Ab, waar is de auto" zegt Matthew vanuit een rare houding. Ik kijk om me heen om te kijken waar de auto is, alsof Matthew dat nog niet heeft gedaan, anders had hij dat niet gevraagd. "ehm, i don't know, waarschijnlijk is hij gepoefd ofzo, weet ik veel. " verontwaardigd kijk ik om me heen, geen auto, geen mobiel die het doet en mensen die voor half dood liggen hier. "Wat is er met je, Matth? Heb je erge koppijn ofzo?" vraag ik, dan bedenk ik me dat dit waarschijnlijk een erg domme vraag is. "Sorry, voor die domme vragen en domme antwoorden, maar ik ben bang, gewoon bang dat we nooit meer thuis komen en dat terwijl we er nog maar net achter zijn dat we geen auto hebben en ik heb geen mobiel, tenminste mijn mobiel is uitgevallen, die van jou ook" wat een vragen gevuurd op Matthew, eigenlijk wel sneu, hij kan natuurlijk ook niet weten wat er hier aan de hand is. "sorry dat ik zoveel vragen stel" fluister ik er nog maar snel achteraan.


    I'm dying, praying, bleeding and screaming. Am I too lost to be saved? ~ Evanescence - tourniquet

    Kalm aan mensen! Geef andere ook even de tijd om te reageren!

    [En trouwens sommige mensen zijn scheel lees andermans stukjes ook even. Waaronder de mijne, Alwic staat bij hen! --' ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Papaoutai schreef:
    Kalm aan mensen! Geef andere ook even de tijd om te reageren!

    [En trouwens sommige mensen zijn scheel lees andermans stukjes ook even. Waaronder de mijne, Alwic staat bij hen! --' ]


    sorry, maar kunnen middeleeuwse mensen "ons" verstaan
    nu wel zeker?
    mareh ben je ook al tegen ons begonnen met praten?
    oh ja, maar ik weet niet, hij is niet echt zo van we gaan praten meer in de verte zo van laat je zien

    [ bericht aangepast op 16 sep 2013 - 19:41 ]


    I'm dying, praying, bleeding and screaming. Am I too lost to be saved? ~ Evanescence - tourniquet

    Papaoutai schreef:
    [Uhm, Alwic staat praktisch achter ze, dus het lijkt me sterk dat hij hem niet verstaat..]

    [ik had niet echt het idee dat hij ze al zag.. omdat dat er niet duidelijk instaat en hij zegt, "Vremdelingen, vertoon jezelf!" dus moeten ze zich nog tonen en ziet hij ze dus nog niet. vandaar. Maar matt heeft hoofdpijn, dus laat hem maar even. ik laat hem zo wel opkijken en zich de tering schikken ofzo. ;x]

    [ bericht aangepast op 16 sep 2013 - 19:42 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    xImaginary schreef:
    (...)

    sorry, maar kunnen middeleeuwse mensen "ons" verstaan
    nu wel zeker?
    mareh ben je ook al tegen ons begonnen met praten?


    [Gebruik haakjes in het speeltopic.

    Ja, Alwic spreekt tegen ze ja. Lees het maar ;')

    En waarom zou hij ze niet verstaan? ]

    [ bericht aangepast op 16 sep 2013 - 19:42 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Styles schreef:
    (...)
    [ik had niet echt het idee dat hij ze al zag.. omdat dat er niet duidelijk instaat en hij zegt, "Vremdelingen, vertoon jezelf!" dus moeten ze zich nog tonen en ziet hij ze dus nog niet. vandaar. Maar matt heeft hoofdpijn, dus laat hem maar even. ik laat hem zo wel opkijken en zich de tering schikken ofzo. ;x]


    [Nee, Alwic staat achter ze. Damn... ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Papaoutai schreef:
    (...)

    [Nee, Alwic staat achter ze. Damn... ]


    Doe normaal. Je hoef niet meteen zo te doen. ik had het gewoon verkeerd begrepen, want het staat er gewoon niet erg duidelijk. en misschien ligt dat aan mij.. Zet er dan gewoon neer, dat hij een paar vreemdelingen ziet zitten. Want er staat nu allen dat hij een granenveld inloopt en roept dat ze zich moeten laten zien. maar als ze zich moeten laten zien, hoe kan hij ze dan al zien zitten.
    maar dan hoef je me niet meteen scheel en shit te noemen ><']


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Styles schreef:
    (...)

    Doe normaal. Je hoef niet meteen zo te doen. ik had het gewoon verkeerd begrepen, want het staat er gewoon niet erg duidelijk. en misschien ligt dat aan mij.. Zet er dan gewoon neer, dat hij een paar vreemdelingen ziet zitten. Want er staat nu allen dat hij een granenveld inloopt en roept dat ze zich moeten laten zien. maar als ze zich moeten laten zien, hoe kan hij ze dan al zien zitten.
    maar dan hoef je me niet meteen scheel en shit te noemen ><']


    [das waar, en er zijn twee mensen die het niet goed begrepen hebben
    dus dan zal er wel iets niet zo uitgelegd zijn.]

    [ bericht aangepast op 16 sep 2013 - 19:45 ]


    I'm dying, praying, bleeding and screaming. Am I too lost to be saved? ~ Evanescence - tourniquet

    Styles schreef:
    (...)

    Doe normaal. Je hoef niet meteen zo te doen. ik had het gewoon verkeerd begrepen, want het staat er gewoon niet erg duidelijk. en misschien ligt dat aan mij.. Zet er dan gewoon neer, dat hij een paar vreemdelingen ziet zitten. Want er staat nu allen dat hij een granenveld inloopt en roept dat ze zich moeten laten zien. maar als ze zich moeten laten zien, hoe kan hij ze dan al zien zitten.
    maar dan hoef je me niet meteen scheel en shit te noemen ><']


    [Ooh meid ik doe normaal. Ik doe heel normaal.
    Vertonen betekend zich laten zien, ofwel hij staat achter ze en hij ziet hun gezichten niet. Dat hoef ik niet te beschrijven, want als je een beetje logisch nadenkt weet je dat ik dat bedoel. Ik noem niet mensen scheel ik zeg sommige, en als je je aangesproken voelt, not my problem.

    Trouwens, een ridder heeft hem ernaar geleid, staat er ook duidelijk in]

    xImaginary schreef:
    (...)

    [das waar, en er zijn twee mensen die het niet goed begrepen hebben
    dus dan zal er wel iets niet zo uitgelegd zijn.]


    [Dan moeten jullie logisch nadenken,... damn it]

    [ bericht aangepast op 16 sep 2013 - 19:48 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.