• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf hier dan alles van je af!


    MOD toevoeging
    Let op:
    - Dit topic is bedoeld voor enkel en alleen one-liners. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaats vinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic.

    [ bericht aangepast door een moderator op 16 sep 2013 - 18:17 ]


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    What just happend. o.o


    "I shut my eyes in order to see.'

    Lichaam kom op :c ik heb je hard nodig de komende twee weken


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    De lijsten zijn er, morgen de eerste officiële afspraak met de personal trainer. Nu alleen voor vanavond nog de oefeningen doen, terwijl ik ook nog zoveeeel huiswerk moet maken -.-


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    WHAT. IS. UP. YO.

    k w.e ik heb mijn 3d huiswerk af, manga afgelezen.. NIKS TE DOEN #HALP.


    I live for the applause, you will die for it.

    Donderdag eens een flinke preek tegen mijn mentor houden. Ik wil die kutwebsites niet maken en zal dat ook nooit gaan doen, punt uit.

    Je kan er wel lacherig om doen, maar het doet echt zeer.. Denk aan de jongen die je zogenaamd leuk vind >.< Het zou me niks verbazen als je er met mijn crush vandoor gaat.

    Misschien zou mijn vader ATL ook wel leuk vinden D: Dit gaat wat worden zeggen xD


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Ohmylord... ik had tegen mezelf gezegd om mijn username niet meer te veranderen... maar die naam... ik wil 'm. :c

    Draculea schreef:
    Ohmylord... ik had tegen mezelf gezegd om mijn username niet meer te veranderen... maar die naam... ik wil 'm. :c


    Ik zeg doen


    26 - 02 - '16

    Nou, goed dan. Pffffft. Dit is al de vierde keer achter elkaar dat je op het laatste moment afzegt. -.-
    Ik heb er eigenlijk genoeg van, om eerlijk te zijn. Dus stik er maar in, met je "er is iets tussengekomen". Wel raar dat je je dat niet even eerder kunt bedenken. Stank voor dank, blijkt maar weer.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Hm, morgen lekker kort dagje. Maar ik heb zoveel huiswerk. D:


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Someone force me to write, cause I'm stuck...


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Lol, heb ik jullie Quizletters genoemd, komt iedereen ermee aanlopen. Cute *O*


    -

    I feel so bad. Screw you.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Draculea schreef:
    Ohmylord... ik had tegen mezelf gezegd om mijn username niet meer te veranderen... maar die naam... ik wil 'm. :c

    Ik heb precies hetzelfde probleem :')


    Caution first, always.