• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf hier dan alles van je af!


    MOD toevoeging
    Let op:
    - Dit topic is bedoeld voor enkel en alleen one-liners. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaats vinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic.

    [ bericht aangepast door een moderator op 16 sep 2013 - 18:17 ]


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Dududududoedemacarenananananadoedemacarenalalabendetekstvergeten :'D.

    [ bericht aangepast op 16 sep 2013 - 22:32 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    can someone just make out with me?


    My thoughts are stars I cannot fathom into constellatio

    ChetUbetcha schreef:
    can someone just make out with me?


    Whut (cat)


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Waarom ben ik zo nerveus bij die hoofdstuk afmaken en online zetten?


    -

    Scorpia schreef:
    (...)

    @Gail, click here. Een topic van 2011.

    OMFG O_O
    Edit: oh, nu snap ik je. I was trolling xp. Lol, dan heb ik een te grote ego als ik dat echt meende.

    [ bericht aangepast op 16 sep 2013 - 22:39 ]


    -

    Gimme tickets.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Dit is zó zielig voor die beesten.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Pathethiccccccccccccc.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Klote iPhone, je valt uit en dan laat je me geen apps meer downloaden >.<.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Er zou een nieuwe komen, goddamnit!


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Please don't kill me (no_chears) :X


    -

    Je leeft weer, oh grote Gandalf the Great Computer! _O_

    [ bericht aangepast op 16 sep 2013 - 23:17 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ik ben bijna genezen :Y)
    Het enige dat nog moet genezen is mijn lopende neus en mijn pijnlijke keel...Oh wacht, dat had ik ervoor ook al. (cat)


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    ik heb geen ak gedaan en geen nlt en geen nederlands
    foei Sterrre
    En mijn moeder wordt opeens helemaal gek


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Buh, ik heb hem nu twee keer gehad en ik blijf Appa leuk vinden. Misschien als Momo nog niet bezet is heb ik al een idee ^-^.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."