• Hey allemaal!

    Ik weet dat topics om stemmen voor het één of ander te krijgen echt vervelend is. Toch ga ik het zelf doen, gewoonweg omdat ik jullie hulp écht NODIG heb! Dus alsjeblieft, niet weggaan. Het duurt maximaal anderhalve minuut! Echt gemakkelijk en snel en je houd er geen vervelende spams of émails aan over!

    Dus vooraleerst ik plaats hoe je je stem kan geven, ga ik nog even smeken: PLEASE PLEASE PLEASE, je hebt geen idee hoeveel dit voor mij zou betekenen als ik dit win. Echt waar. (:


    Kort stappenplan:
    1) Klik hierop
    2) Vul aan de rechterkant je émailadres in en typ de twee woorden over
    3) Klik op 'stem'
    4) Ga naar de inbox van je émailadres
    5) Open de émail van Nikon
    6) Klik op de link die Nikon je geeft (zo bevestig je je stem, als je dit niet doet, heb je geen stem gegeven)
    7) Je hebt mij ongelooflijk gelukkig gemaakt!


    Het meest gestemde filmpje heeft momenteel 531 stemmen. Het is echt wel mogelijk om hier voorbij te geraken! Dus kom op, jullie kunnen mij helpen!

    Enorm hard bedankt als je hebt gestemd! En als ik eens iets kan terugdoen, vraag of zeg je het maar!

    Liefs, Amina




    NIEUWS: Je kan elke dag opnieuw stemmen! Dus indien je dat ziet zitten, mag je elke dag eens stemmen voor mij! Zou me enorm hard vooruithelpen! (:

    NIEUWS 2: Ik heb heel het reglement eens helemaal gelezen, en ik moet maar 200 stemmen halen om door de preselectie te geraken! Wat er dan gebeurt weet ik niet exact, maar 200 stemmen voor 29 september is sowieso haalbaar, toch! Dus keep on voting!

    NIEUWS 3: Ik heb 200 stemmen! Dankjewel allemaal om te stemmen!!! Ik ben door de preselectie!



    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 22 sep 2013 - 16:16 ]


    If we had not a soul, music would have created it.

    Mehh, ik ben er niet zo van om mijn emailadres te gebruiken voor dit soort dingen. Ze zeggen altijd wel dat je niets meer ontvangt later, maar toch heb ik al heel vaak spam gekregen daarna van zo'n website. Ik hoop dat het je lukt!


    From these ashes, I will rise

    Hoeveel stemmen heeft de hoogste nu?


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    550.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    89 stemmen, keep voting people! c: Ik hoop zo voor je dat je in de prijzen zal vallen. c:

    Oh, ik mocht weer stemmen, dus als ze zijn verwerkt zijn het d'r 91. c:

    [ bericht aangepast op 18 sep 2013 - 12:24 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Wauw, dankje allemaal! 90 stemmen al! Thank you guys! Tot 29 september kan je dagelijks blijven stemmen (:


    If we had not a soul, music would have created it.

    Ik zal dagelijks blijven stemmen. :Y)


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Incantatem schreef:
    Ik zal dagelijks blijven stemmen. :Y)


    Vind ik echt zo ongelooflijk lief!


    If we had not a soul, music would have created it.

    Ik heb ook nog even tweemaal gestemd. Als ik het niet vergeet, doe ik het elke dag nog eens. (:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik stem na school weer op je. (:


    Some people are art and do art at the same time

    Ik hou van jullie, lieve quizletters!


    If we had not a soul, music would have created it.

    Ooooh, kortfilm (:
    Mijn zus moest er vorig jaar ook zo een maken met haar klas, niet voor een wedstrijd, maar goed (:
    Ik ga ff stemmen (:


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    done ^^


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Gestemd!


    Queer zijn is gewoon alles

    Wauw super mooi gemaakt
    Ik heb met twee emails gestemd


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Dankje allemaal!!!


    If we had not a soul, music would have created it.