• Hey allemaal!

    Ik weet dat topics om stemmen voor het één of ander te krijgen echt vervelend is. Toch ga ik het zelf doen, gewoonweg omdat ik jullie hulp écht NODIG heb! Dus alsjeblieft, niet weggaan. Het duurt maximaal anderhalve minuut! Echt gemakkelijk en snel en je houd er geen vervelende spams of émails aan over!

    Dus vooraleerst ik plaats hoe je je stem kan geven, ga ik nog even smeken: PLEASE PLEASE PLEASE, je hebt geen idee hoeveel dit voor mij zou betekenen als ik dit win. Echt waar. (:


    Kort stappenplan:
    1) Klik hierop
    2) Vul aan de rechterkant je émailadres in en typ de twee woorden over
    3) Klik op 'stem'
    4) Ga naar de inbox van je émailadres
    5) Open de émail van Nikon
    6) Klik op de link die Nikon je geeft (zo bevestig je je stem, als je dit niet doet, heb je geen stem gegeven)
    7) Je hebt mij ongelooflijk gelukkig gemaakt!


    Het meest gestemde filmpje heeft momenteel 531 stemmen. Het is echt wel mogelijk om hier voorbij te geraken! Dus kom op, jullie kunnen mij helpen!

    Enorm hard bedankt als je hebt gestemd! En als ik eens iets kan terugdoen, vraag of zeg je het maar!

    Liefs, Amina




    NIEUWS: Je kan elke dag opnieuw stemmen! Dus indien je dat ziet zitten, mag je elke dag eens stemmen voor mij! Zou me enorm hard vooruithelpen! (:

    NIEUWS 2: Ik heb heel het reglement eens helemaal gelezen, en ik moet maar 200 stemmen halen om door de preselectie te geraken! Wat er dan gebeurt weet ik niet exact, maar 200 stemmen voor 29 september is sowieso haalbaar, toch! Dus keep on voting!

    NIEUWS 3: Ik heb 200 stemmen! Dankjewel allemaal om te stemmen!!! Ik ben door de preselectie!



    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 22 sep 2013 - 16:16 ]


    If we had not a soul, music would have created it.

    Nou, ik ben 't niet vergeten - ik heb weer gestemd op je :Y).


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Done :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Weer gestemd je bent goed bezig haha
    Ik moet er nog twee bevestigen maar ik kna niet op mn schoolmail maarja


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Die film die op de eerste plaats staat vind ik echt prut. Ik stem wel even voor je.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik zal eens kijken of het lukt via mijn mobiel.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Ik heb met mijn beide emailadressen gestemd. Ik moet alleen nog wachten op de mail om hem te kunnen bevestigen. Ik heb een klein stukje bekeken van de film (ik zit op school) en dat gedeelte was heel erg mooi gedaan (:

    [ bericht aangepast op 19 sep 2013 - 10:48 ]


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Ik ga vanavond weer op je stemmen hoor (:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Weeral enorm hard bedankt aan diegenen die gestemd hebben! En een héle dikke merci aan Caffeine, want jij stemt veel! (: (:

    Ik heb heel het reglement eens helemaal gelezen, en ik moet maar 200 stemmen halen om door de preselectie te geraken! Wat er dan gebeurt weet ik niet exact, maar 200 stemmen voor 29 september is sowieso haalbaar, toch! Dus keep on voting!


    If we had not a soul, music would have created it.

    Het is nu ook geactiveerd mijn stemmen (:


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Ik heb net weer twee keer gestemd! Je staat nu op 130 stemmen! c:


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Gestemd ;)


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Haha, geen dank, Cloudburst! Ik heb weer gestemd! :]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Weeral allemaal bedankt! Nog 39 stemmen te gaan! (:


    If we had not a soul, music would have created it.

    Ik ga vanavond weer op je stemmen :].


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik heb weer tweemaal gestemd ^^


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis