• Hey allemaal!

    Ik weet dat topics om stemmen voor het één of ander te krijgen echt vervelend is. Toch ga ik het zelf doen, gewoonweg omdat ik jullie hulp écht NODIG heb! Dus alsjeblieft, niet weggaan. Het duurt maximaal anderhalve minuut! Echt gemakkelijk en snel en je houd er geen vervelende spams of émails aan over!

    Dus vooraleerst ik plaats hoe je je stem kan geven, ga ik nog even smeken: PLEASE PLEASE PLEASE, je hebt geen idee hoeveel dit voor mij zou betekenen als ik dit win. Echt waar. (:


    Kort stappenplan:
    1) Klik hierop
    2) Vul aan de rechterkant je émailadres in en typ de twee woorden over
    3) Klik op 'stem'
    4) Ga naar de inbox van je émailadres
    5) Open de émail van Nikon
    6) Klik op de link die Nikon je geeft (zo bevestig je je stem, als je dit niet doet, heb je geen stem gegeven)
    7) Je hebt mij ongelooflijk gelukkig gemaakt!


    Het meest gestemde filmpje heeft momenteel 531 stemmen. Het is echt wel mogelijk om hier voorbij te geraken! Dus kom op, jullie kunnen mij helpen!

    Enorm hard bedankt als je hebt gestemd! En als ik eens iets kan terugdoen, vraag of zeg je het maar!

    Liefs, Amina




    NIEUWS: Je kan elke dag opnieuw stemmen! Dus indien je dat ziet zitten, mag je elke dag eens stemmen voor mij! Zou me enorm hard vooruithelpen! (:

    NIEUWS 2: Ik heb heel het reglement eens helemaal gelezen, en ik moet maar 200 stemmen halen om door de preselectie te geraken! Wat er dan gebeurt weet ik niet exact, maar 200 stemmen voor 29 september is sowieso haalbaar, toch! Dus keep on voting!

    NIEUWS 3: Ik heb 200 stemmen! Dankjewel allemaal om te stemmen!!! Ik ben door de preselectie!



    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 22 sep 2013 - 16:16 ]


    If we had not a soul, music would have created it.

    Gestemd ^^

    [ bericht aangepast op 20 sep 2013 - 16:59 ]

    mar031 schreef:
    Gestemd! ;)


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Done.
    Morgen zal ik weer op je stemmen. ;).


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    I really love you, guys! Nog 18 stemmen en ik ben door de preselectie (;


    If we had not a soul, music would have created it.

    Gestemd! Hopelijk lukt het je. (:


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Weer gestemd voor je :3


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Essink en Father, dankjewel!

    Wauw, ik moet nog maar 3 stemmen! Echt ongelooflijk bedankt allemaal!


    If we had not a soul, music would have created it.

    199, mijn stem heb je ook!


    Alleen maar tranen van geluk

    En nog een keer gestemd. Nu heb je er precies 200! (:


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Yeeuy, you made it!


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    WOW dankjewel! Ik ben echt hééééél blij nu! Iedereen dat gestemd heeft, enorm hard bedankt! Zonder jullie was dit niet gelukt (: Ben nu benieuwd wat de finale zal inhouden.


    If we had not a soul, music would have created it.

    Cloudburst schreef:
    WOW dankjewel! Ik ben echt hééééél blij nu! Iedereen dat gestemd heeft, enorm hard bedankt! Zonder jullie was dit niet gelukt (: Ben nu benieuwd wat de finale zal inhouden.


    Gefeliciteerd!


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Ik heb ook nog even gestemd. ^^


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Nog maar even een keertje gestemd. 8)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Gestemd!


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife