• Precies drie maanden geleden was de laatste dag van Pinkpop. Met onder andere Will and the People, Kensington, Triggerfinger en als afsluiter van die dag Green Day! De eerste en tweede dag waren al geweldig, maar deze derde dag beloofde ook veel goeds! Will and the People, Kensington.. Beide grote namen die ik ook nog eens erg leuk vind, het was stralend weer, en ik keek er ontzettend uit naar uit om Green Day eindelijk eens live te zien! =D

    Achteraf gezien, bleek deze derde dag meer waard te zijn dan alleen maar het luisteren naar de artiesten. Halverwege de middag kwam er namelijk een jongen bij onze groep zitten. Ik kon hem nog niet, maar een aantal van mijn groepsgenoten konden hem wel. Ik kon het meteen goed met hem vinden en uiteindelijk bleek dat hij dit schooljaar zou beginnen als dezelfde opleiding als mij. Na het festival hebben we elkaar opgezocht op facebook en chatte voluit. Wel heb ik hem toen direct duidelijk gemaakt dat het voor mij bij vrienden bleef, aangezien ik merkte dat hij wel met mij aan het flirten was.

    Maargoed.. Dagen verstreken, we spraken ook in real life af en onze band werd steeds hechter. Nu, drie maanden na onze eerste ontmoeting, bleek dat ik toch meer voor hem voelde dan alleen vrienden en dat is wederzijds. Dus nu hebben we zo'n dikke twee weken met elkaar!<3

    En dat allemaal door een paar uurtjes op een festival!


    Inspiration can hit you any time

    Wat leuk zeg, gefeliciteerd!

    Essink schreef:
    Awh, wat leuk! Gefeliciteerd (:

    Essink schreef:
    Awh, wat leuk! Gefeliciteerd (:


    I'm dying, praying, bleeding and screaming. Am I too lost to be saved? ~ Evanescence - tourniquet

    Awh! (: Gefeliciteerd!

    [ bericht aangepast op 17 sep 2013 - 18:28 ]


    Hamartia

    Peeta schreef:
    Door dat festival ben ik de dude waarmee ik heb gedate tot een paar weken geleden tegengekomen, en goed heb leren kennen. Didn't work out sadly.

    Mèh, jammer dat t niks is geworden :c

    Zoidberg schreef:
    Gefeliciteerd. Ik ben blij voor je ondanks dat ik zelf met liefdesverdriet zit

    Ik weet inderdaad dat je zelf niet zo goed in je vel zit, wat betreft de liefde :c Maar bedankt voor de felicitatie! C:


    Inspiration can hit you any time

    Leuk! gefeliciteerd =]


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Leuk! Congratz


    Miep

    Haha nice ik wil aankomend jaar naar pinkpop (:


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Oeeeh, leuk zeg! :Y)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Inderdaad leuk, gratz! ^^ Ik wil zelf ook graag naar Avenged Sevenfold, maar heb helaas niemand om mee te gaan en nog geen concert ervaring maarja xd


    When your path is clear, follow it all the way and go for it.

    dance4ever schreef:
    Haha nice ik wil aankomend jaar naar pinkpop (:

    Oehh leuk! Moet je zeker doen! =D ^^

    TheCosplayer schreef:
    Inderdaad leuk, gratz! ^^ Ik wil zelf ook graag naar Avenged Sevenfold, maar heb helaas niemand om mee te gaan en nog geen concert ervaring maarja xd

    Mèh, das jammer :c Ik ben helaas geen fan van Avenged Sevenfold, maar ik hoop dat je nog iemand vind die met je me wilt(:


    Inspiration can hit you any time