• Het liedje Lolly van Maejor Ali, Justin Bieber en Juicy J was al een tijdje uit en Justin wilde er eerst niets mee te maken hebben, maar jawel, na even aankondigen is hier de video! Ik vind het een geweldige video, enkel omdat Justin erin komt :'). Maar het liedje is gewoonweg goor. Al zijn sommige stukjes zo erg nog niet maar het lijkt teveel op Whistle van Flo Rida, maar dan vijftien keer zo erg. Erg jammer na Twerk. Hopelijk wordt Heartbreaker wat minder.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Whoops, het is love maar dat is niet echt veel beter ._.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Hmm. Ben benieuwd of hij uberhaupt een lolly heeft.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Ik vind het liedje best leuk, terwijl ik niet zo een grote fan ben van Justin Bieber :3


    Be strong cause things will get better, it might be stormy now but it can't rain forever.

    Sinistre schreef:
    Hmm. Ben benieuwd of hij uberhaupt een lolly heeft.


    I lol'd.

    En ik vind het echt niets.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Jesus fucking Christ this is terrible.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    NightVale schreef:
    Jesus fucking Christ this is terrible.


    Dit, maar ik vind ze sneakers wel vet.

    NEE JUSTIN
    NEE
    houdt je beeeeeeeeeek.


    I live for the applause, you will die for it.

    Oh God. Seriously? Als je al zo nodig borderline misogynistische liedjes moet maken, doe het dan op zijn aller, aller minst grammaticaal correct. Kom op zeg. Nee, dit is echt helemaal niets voor mij. ><


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    NightVale schreef:
    Jesus fucking Christ this is terrible.


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Sinistre schreef:
    Hmm. Ben benieuwd of hij uberhaupt een lolly heeft.


    Do you live, do you die, do you bleed for the fantasy?

    Nou heb ik dat lied in mijn hoofd. D:
    Ik ben dan misschien wel een belieber, maar nu wil ik toch dit even zeggen: Justin, hou alsje-, alsjeblieft je mond. Nu, graag.
    En what the fuck, dat is echt ranzig...


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    En jij was belieber? :')

    Anyways. I still love it.


    To infinity and beyond •

    Ik snap het niet. Hij wil er niets mee te maken hebben, maar toch komt hij erin voor?


    •*• Lululu •*•

    Vivere schreef:
    En jij was belieber? :')

    Anyways. I still love it.


    Hoezo "was"?


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Delancy schreef:
    Ik snap het niet. Hij wil er niets mee te maken hebben, maar toch komt hij erin voor?


    Ze hadden het liedje een paar maanden geleden opgenomen, daarna deed ie alsof het niet bestond maar een paar weken geleden tot nu heeft hij het aangekondigd.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."