• Het liedje Lolly van Maejor Ali, Justin Bieber en Juicy J was al een tijdje uit en Justin wilde er eerst niets mee te maken hebben, maar jawel, na even aankondigen is hier de video! Ik vind het een geweldige video, enkel omdat Justin erin komt :'). Maar het liedje is gewoonweg goor. Al zijn sommige stukjes zo erg nog niet maar het lijkt teveel op Whistle van Flo Rida, maar dan vijftien keer zo erg. Erg jammer na Twerk. Hopelijk wordt Heartbreaker wat minder.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Dooddoenervo schreef:
    Wait a minute, zijn jullie serieus bezig over zijn penis? Seriously, hij heeft er één, of hij nu kan zingen of niet het is en blijft een man en daarbij hoort een penis. Ik mag hem ook niet, maar dat wil niet zeggen dat hij geen penis heeft.

    Ja, ik gebruik het woord. 'Angst voor de naam vergroot de angst voor het ding zelf.' :P

    Laten we trouwen.


    night thinking, day dreaming

    JUllie hebben gelijk ik gedraagde me als een 12 jarige sukkel. Laten we maar ophouden over zijn dick x'D

    Wow!!

    Goh, dat hij nog slechtere muziek kon maken. Hij blijft me verbazen.


    Take me to wonderland

    Imber schreef:
    Goh, dat hij nog slechtere muziek kon maken. Hij blijft me verbazen.


    Hahaha eigenlijk is dit nummer juist van Maejor Ali niet van Justin xD

    BieberNinja schreef:
    (...)

    Hahaha eigenlijk is dit nummer juist van Maejor Ali niet van Justin xD

    Nog erger. Dat hij hier überhaupt aan mee wilt zingen.


    Take me to wonderland

    ShakeBieber schreef:
    JUllie hebben gelijk ik gedraagde me als een 12 jarige sukkel. Laten we maar ophouden over zijn dick x'D

    Heus niet alle twaalfjarigen zijn domme sukkels, hoor. (cat)
    In ieder geval vind ik het leuk dat je een einde wilt maken aan dat geruzie door toe te geven dat je zelf ook fout was. Dat zou iedereen moeten doen

    Om ontopic te blijven: ik begin me serieus af te vragen of ik me niet beter kan bekeren. Nog zo'n liedje en dan is het gedaan ermee. Ik wil geen fan zijn van iemand die aan zulke liedjes meewerkt. Ik vind het ook een beetje wannabe-achtig.

    [ bericht aangepast op 22 sep 2013 - 23:07 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Ehm, pardon, mag ik een teiltje?
    het spijt me voor de JB-fans hier maar ik vind het echt een ziekelijk lied.
    Nog even en hij staat naast miley te twerken...


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Chocolata schreef:
    (...)
    Heus niet alle twaalfjarigen zijn domme sukkels, hoor. (cat)
    IDD ^^


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Chocolata schreef:
    (...)
    Heus niet alle twaalfjarigen zijn domme sukkels, hoor. (cat)
    In ieder geval vind ik het leuk dat je een einde wilt maken aan dat geruzie door toe te geven dat je zelf ook fout was. Dat zou iedereen moeten doen

    Om ontopic te blijven: ik begin me serieus af te vragen of ik me niet beter kan bekeren. Nog zo'n liedje en dan is het gedaan ermee. Ik wil geen fan zijn van iemand die aan zulke liedjes meewerkt. Ik vind het ook een beetje wannabe-achtig.


    Ow je bent fan van JB :Y) Ik snap wel wat je bedoeld maar Justin is bezig met een nieuwe album hahah en ik verwacht leuke liedjes zoals die op Believe en Believe Acoustic <3

    en ik vind dat hij ook best wel moet stoppen met zulke liedjes zoals Lolly en Twerk dat noem ik geen liedjes. al vind ik zel stiekem wel een beetje leuk

    [ bericht aangepast op 22 sep 2013 - 23:27 ]

    ff iets anders ik mis deze Justin!!

    NightVale schreef:
    Jesus fucking Christ this is terrible.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Muziek is echt achteruit gegaan sinds 2010..


    I'm ain't tall, u're just too short bro.

    Bedankt voor deze prachtige bump.-.-


    Queer zijn is gewoon alles