• Het liedje Lolly van Maejor Ali, Justin Bieber en Juicy J was al een tijdje uit en Justin wilde er eerst niets mee te maken hebben, maar jawel, na even aankondigen is hier de video! Ik vind het een geweldige video, enkel omdat Justin erin komt :'). Maar het liedje is gewoonweg goor. Al zijn sommige stukjes zo erg nog niet maar het lijkt teveel op Whistle van Flo Rida, maar dan vijftien keer zo erg. Erg jammer na Twerk. Hopelijk wordt Heartbreaker wat minder.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    ik heb niets tegen Justin ofzo (ik vind het ook niet ontzettend leuk)
    maar ik vind deze videoclip best nog wel mee vallen.
    maar de tekst niet


    I'm dying, praying, bleeding and screaming. Am I too lost to be saved? ~ Evanescence - tourniquet

    Afschuwelijk! Sorry maar dit vind ik gewoon niet mooi.


    Queer zijn is gewoon alles

    Dooddoenervo schreef:
    Afschuwelijk! Sorry maar dit vind ik gewoon niet mooi.


    Hahah snap ik kijk waar ze over zingen xD

    ShakeBieber schreef:
    (...)

    Hahah snap ik kijk waar ze over zingen xD


    Idd, niet alleen de zang gaat achteruit, maar ook de tekst.


    Queer zijn is gewoon alles

    ShakeBieber schreef:
    (...)


    Ja die heeft hij (A)

    Dat bewijst niets. Er kan net zo goed een banaan of iets in z'n onderbroek gestopt worden of zo :').

    [ bericht aangepast op 22 sep 2013 - 0:00 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Caffeine schreef:
    (...)
    Dat bewijst niets. Er kan net zo goed een banaan of iets in z'n onderbroek gestopt worden of zo :').


    Loooll, ik zie het nog net niet voor me :'D.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Caffeine schreef:
    (...)
    Dat bewijst niets. Er kan net zo goed een banaan of iets in z'n onderbroek gestopt worden of zo :').


    Dus ik moet een plaatje vinden waar je zijn mannelijke lid goed kan zien want dit bewijst niets? Mensen die zeggen dat hij misschien niet eens en lolly heeft maakt mij aan het lachen, hij heeft 'm overduidelijk misschien niet zo groot ofzo maar die heeft hij wel. punt.

    ShakeBieber schreef:
    (...)

    Dus ik moet een plaatje vinden waar je zijn mannelijke lid goed kan zien want dit bewijst niets? Mensen die zeggen dat hij misschien niet eens en lolly heeft maakt mij aan het lachen, hij heeft 'm overduidelijk misschien niet zo groot ofzo maar die heeft hij wel. punt.

    Wow, chill the fuck out man. Deze discussie gaat over de worst van een puberaal jochie. O sorry, de "lolly".


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Wtf, dat filmpje over zijn "Jerry"
    Kom op jongens, laten we lekker filmpjes gaan maken over iemand zijn piemel!


    Alleen maar tranen van geluk

    Ik zit me hier echt kapot te lachen. Jezus, wat kunnen mensen een heisa maken over een geslachtsdeel :'D.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    NightVale schreef:
    Jesus fucking Christ this is terrible.


    "Pride relates more to our opinion of ourselves, vanity to what we would have others think of us." - Jane Austen

    Roar schreef:
    Ik zit me hier echt kapot te lachen. Jezus, wat kunnen mensen een heisa maken over een geslachtsdeel :'D.

    Morticia schreef:
    (...)
    Wow, chill the fuck out man. Deze discussie gaat over de worst van een puberaal jochie. O sorry, de "lolly".


    Pardon? wil je geen grote mond aan me geven aub. Ik begon trouwens niet met deze gestoorde discussie ove zijn lul -.- ik wordt er alleen strontziek van e mensen die steeds maar weer zeggen dat hij geen lul heeft. alsof jullie m al bekeken hebben en nu commentaar erover hebben. jesus christus..

    ShakeBieber schreef:
    Dus ik moet een plaatje vinden waar je zijn mannelijke lid goed kan zien want dit bewijst niets? Mensen die zeggen dat hij misschien niet eens en lolly heeft maakt mij aan het lachen, hij heeft 'm overduidelijk misschien niet zo groot ofzo maar die heeft hij wel. punt.

    Wow, relax man. Take a few happy pills.. or thousand. Ik heb zoiets helemaal niet gezegd. Waar maak jij je druk om, little child? En geen zorgen hoor, ik wil zn "lolly" niet eens zien.

    [ bericht aangepast op 22 sep 2013 - 12:46 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    ShakeBieber schreef:
    (...)

    Pardon? wil je geen grote mond aan me geven aub. Ik begon trouwens niet met deze gestoorde discussie ove zijn lul -.- ik wordt er alleen strontziek van e mensen die steeds maar weer zeggen dat hij geen lul heeft. alsof jullie m al bekeken hebben en nu commentaar erover hebben. jesus christus..

    Hahaha. Moet ik deze reactie serieus nemen? Kom op zeg. Hoe oud ben je? Twaalf? Je komt net de hoek omkijken man, je bent mijn moeder niet. Dit is een discussie over Justin Biebers dick, dat jij ermee doorgaat bewijst alweer hoe volwassen je bent. Deze shit gaat nergens over, er zijn wel belangrijkere dingen dan dat.


    Quiet the mind, and the soul will speak.