• Het liedje Lolly van Maejor Ali, Justin Bieber en Juicy J was al een tijdje uit en Justin wilde er eerst niets mee te maken hebben, maar jawel, na even aankondigen is hier de video! Ik vind het een geweldige video, enkel omdat Justin erin komt :'). Maar het liedje is gewoonweg goor. Al zijn sommige stukjes zo erg nog niet maar het lijkt teveel op Whistle van Flo Rida, maar dan vijftien keer zo erg. Erg jammer na Twerk. Hopelijk wordt Heartbreaker wat minder.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Dit vind ik nog erger dan Robin Thicke - Blurred Lines en die vond ik al erg. Ik heb niks tegen Justin Bieber maar ik vraag mij wel af waarom hij überhaupt hier aan mee heeft gewerkt.


    Physics is awesome

    Nu zit dat lied de hele dag in mijn hoofd x'D She say she love my lolly she love my lollypop. Windows down speakers loud look down at my sneakers now...

    ShakeBieber schreef:
    Nu zit dat lied de hele dag in mijn hoofd x'D She say she love my lolly she love my lollypop. Windows down speakers loud look down at my sneakers now...

    Mijn favoriete stukje. :'D
    Oh god.


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Net als je denkt dat het niet erger kan.. :']


    ars moriendi

    Pewds schreef:
    (...)
    Mijn favoriete stukje. :'D
    Oh god.


    Hahahahah :') sjonge nu zit ik m de hele dag te zingen >________<

    Ik walg van dit nummer, Jezus Christus zeg, en hier luisteren kleine meisjes naar. Bahbahbah.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Sinistre schreef:
    Hmm. Ben benieuwd of hij uberhaupt een lolly heeft.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Panzerkampf schreef:
    Ik walg van dit nummer, Jezus Christus zeg, en hier luisteren kleine meisjes naar. Bahbahbah.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ribery schreef:
    Net als je denkt dat het niet erger kan.. :']


    If you want it dead: use fire. Is it not dead? Then you haven't used enough fire!

    Caffeine schreef:
    (...)




    Ja die heeft hij (A)

    geen belieber...

    De videoclip valt nog wel mee, maar de tekst nee gewoon nee…


    Il aimait la mort, elle aimait la vie, il vivait pour elle, elle est morte pour lui. -William Shakespeare

    ShakeBieber schreef:
    (...)



    Ja die heeft hij (A)


    Made my day, thanks :Y)


    To infinity and beyond •

    Vivere schreef:
    (...)

    Made my day, thanks :Y)


    Hahahah graag gedaan :Y)

    what? omg ik las dit topic, en ik wou ff naar profielen kijken, ineens staat er bij Roar, deze user heeft je geblokt, ik ken haar niet eens


    Friendship is not about who you know the longest, it's about who is there when you need someone the most <3