• Juist ja. De aziaten zijn weer eens lekker bezig geweest. Ze hebben namelijk een instant packet gemaakt waarmee je je eigen mini patat, mini cheeseburgers en mini cola kunt maken.



    Ik heb geen idee wat ik ervan moet vinden, maar ik wil het echt hebben! I think I am going to buy this, just because.

    Hier vind je allemaal van die instant dingen. Ik moet er echt om lachen wat ze allemaal hebben / verzinnen.

    [ bericht aangepast op 17 sep 2013 - 19:22 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Oh ik kijk die filmpjes altijd op Teske dr blog.
    Geweldig als ze dat snoep gaat maken/testen.
    Mocht ik weer geld te veel hebben ga ik ook zeker wat bestellen en proberen haha.

    Ubiquitous schreef:
    (...)

    Ja das teske's vriend :p hij komt vaker in haar video's haha, hij heeft ook ooit een poging gedaan haar op te maken. Hij bracht het er beter vanaf dan andere mannen die ik had zien klungelen :Y)

    Volgens mij zag ik die nog langskomen vlak voordat ik gestopt ben met het volgen van hem.

    OT: Ik heb nu een kar met 45 dollar aan snoep wat ik niet kan bestellen. Why Mitchell, why did you find this?

    [ bericht aangepast op 17 sep 2013 - 20:44 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Als het goed heb je ook een gummy bear maak setje :p


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Wat leuk. Het leukste vind ik nog dat je het allemaal zelf kan maken.


    Physics is awesome

    Gadverdamme.... Dat lijkt me nu alles behalve gezond... En ja, gewoon friet gesneden van aardappelen, een hamburger van de koe en coca cola zijn ook niet gezond, maar voor mij is dit echt het andere uiterste! Bah, bah! No way dat ik dit ooit ga eten!
    De enige reden die ik zou kunnen bedenken om dit te kopen, is om het te maken, maar dat vind ik eigenlijk ook verspilling van mijn geld xD


    Hamartia

    OMG IK MOET ER EENTJE HEBBEN!!!!


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    In Japan heeft Chupa Chups een Ice Candy maker:



    Je krijgt er zelfs een apparaatje bij waardoor je de lolly makkelijker kunt ronddraaien. Volgens mij moet ik maar verhuizen naar Japan. (cat)

    [ bericht aangepast op 17 sep 2013 - 21:23 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    ohmy.. ja ik ken die, ik heb al 100 filmpjes alleen al over dat pakket gezien haha, ik ben een beetje verslaafd aan die filmpjes :$ maar dat is mijn livelingspakket, lijkt me zoow leuk om te hebben! haha, maar ik had zo'n filmpje met amerikanen en britten gezien en die vonden het niet te eten.. ach.. nou en.. haha het is awesome!


    Is that so wrong? Is it so wrong? That you make me strong..

    Het ziet er tof uit, maar ik vind het ergens ook heel erg vies eruitzien.

    [ bericht aangepast op 18 sep 2013 - 23:34 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Vivere schreef:
    Dat heb ik gezien op een blog van een meisje. In China heb je dat soort dingen heel veel. Het blijkt ook dat alles echt zo smaakt, dus de ketchup en de patat die je met water aan moet maken. Echt vreemd :')


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    LoveStylesx schreef:
    ohmy.. ja ik ken die, ik heb al 100 filmpjes alleen al over dat pakket gezien haha, ik ben een beetje verslaafd aan die filmpjes :$ maar dat is mijn livelingspakket, lijkt me zoow leuk om te hebben! haha, maar ik had zo'n filmpje met amerikanen en britten gezien en die vonden het niet te eten.. ach.. nou en.. haha het is awesome!


    Haha, ik ook.
    Ik zou echt zooo graag die ijs willen proberen, of de kauwgomballen. Of de donuts. *-*
    Het is goedkoper dan ik dacht. Maar goed, ik heb geen geld om het te kopen.

    [ bericht aangepast op 19 sep 2013 - 18:47 ]


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Pewds schreef:
    (...)

    Haha, ik ook.
    Ik zou echt zooo graag die ijs willen proberen, of de kauwgomballen. Of de donuts. *-*
    Het is goedkoper dan ik dacht. Maar goed, ik heb geen geld om het te kopen.

    I know your pain :'D


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.