• ik wil graag weten hoe lang iedereen hier is, dus, drop je lengte en de lengte die je later wilt worden c;

    zelf ben ik 1.85 maar ik zou 't liefst 1.75 worden later.

    (ik weet het, ik ben lang haha)

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    See you in hell, my friend.

    1.64


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    170


    Ik ben gemeen xoxo

    178, ik wil het liefst 180-185 worden, maar dat zit er niet meer in denk ik....


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    1.88 en van mij mag er wel een centimetertje of tien af > het is zo moeilijk om een leuke lange jongen te vinden hahaha


    I solemny swear I'm up to no good.

    1.63, hoewel ik het liefste één of twee centimeter groter zou zijn. Over het algemeen ben ik tevreden over mijn lengte, aangezien ik zo altijd een makkelijke keuze voor schoenen heb.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    1.68 (:


    | Reality is for people that lack imagination |

    ik ben 1.80 en ben er tevreden mee. ook al is het soms een probleem om broeken te kopen, omdat mijn benen in verhouding veel te lang zijn. Maar ik vind het wel mooi. en ik loop vaak ook nog op hakken, gewoon omdat ik het mooi vind staan.


    Many things don't need to be understood ... just accepted - Zayn Malik

    lyan36 schreef:
    ik ben 1.80 en ben er tevreden mee. ook al is het soms een probleem om broeken te kopen, omdat mijn benen in verhouding veel te lang zijn. Maar ik vind het wel mooi. en ik loop vaak ook nog op hakken, gewoon omdat ik het mooi vind staan.


    Het probleem met mijn benen heb ik ook, echt hinderlijk altijd dat hoge water hahah.
    Schoenen kopen is ook wel moeilijk als je maat 43 hebt


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    1.60.
    Hopelijk nog een paar centimetertjes erbij! :Y)


    Why so serious? :]

    1.69 Precies goed. (':


    Whatever you do in life will be insignificant, but it's very important that you do it because nobody else will.

    Gibbs schreef:
    Ik ben 1.69m. Maar ik zeg eigenlijk altijd dat ik 1.70m ben. :Y)


    haha same

    okay, ik ben dan 1.696 dusja dat is toch afgerond 1.70? XD


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    1.61, 1.72 zou k wel mooi vinden though.

    Ik heb een week geleden medisch onderzoek gehad op school dus ik weet mijn precieze lengte. En die is 1,73 meter en dat vind ik behoorlijk groot voor mijn leeftijd. Want ik kijk letterlijk boven iedereen uit in de klas. Dus ik wil dat er een paar centimeters afgaan, al zeiden ze dat ik niet meer veel ga groeien. :'D

    ongeveer 1.57 ik ben echt heel klein XD

    11 jaar en 1.50 meter


    I'm a girl in the world