• Heb je ooit iets op Quizlet willen zetten, maar het nooit gedurft omdat iedereen het dan kan zien? Dan is deze suggestie iets voor jou!

    Ik ben ervoor om de optie te hebben een creatie niet te weergeven op je profiel. Gewoon een klein vinkje waarmee je dat in en uit kunt schakelen tijdens het maken van een creatie / aanpassen van een creatie. Want wie heeft nou niet eens iets gemaakt wat je liever (nog even) geheim houdt.
    Denk aan een gedicht voor een wedstrijd. Je stuurt de link naar de wedstrijdeigenaar en zet hem pas echt online als de ronde voorbij is. Of zo'n vreselijk verhaal dat je hem wilt verbergen, maar dat mensen die geabboneerd zijn of een bladwijzer hebben, hem wel verder kunnen lezen.
    Handig voor als je wilt dat iemand het proefleest, maar je nog niet wilt dat het zichtbaar voor anderen is. (behalve als je abo's hebt natuurlijk, want die krijgen een bericht. Dit zou Rutger kunnen aanpassen). Verder is het ook handig voor mensen die een verhaal willen uitgeven en er mensen op Q zijn die hen willen helpen met bijvoorbeeld proeflezen of meningen geven. Het verhaal staat niet écht online, maar je hoeft hierdoor niet constant bestanden te versturen en je hoeft iemand geen co-auteur te maken, met de kans dat die persoon iets aanpast.

    Het is dus niet hetzelfde als een creatie activeren / inactiveren.

    What do you guys think?

    [ bericht aangepast op 18 sep 2013 - 16:51 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik ben voor, ik vind dit echt gaaf klinken! :3


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Ja, dat is een goed idée, voor!


    Queer zijn is gewoon alles

    Handig, ik ben voor.

    Cavanagh schreef:
    Ik ben voor, ik vind dit echt gaaf klinken! :3


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Like, on YT? Dat je het alleen kan bekijken als je de link hebt?
    Ik ben voor ^^


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ja, wel goed idee.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik ben zeker voor!


    16 - 09 - '17

    Russo schreef:
    Like, on YT? Dat je het alleen kan bekijken als je de link hebt?
    Ik ben voor ^^


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Orchard schreef:
    Ja, wel goed idee.


    Some people are art and do art at the same time

    Het klinkt wel handig. (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Sounds nice. c:


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Ik ben voor!


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Hmm.. Ik vind het een leuk idee. Dus ik ben voor ^^


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Voor ^-^


    Because I love him, do I need another reason?

    En hoe zit het dan met de moderators?
    Voorbeeld: Wat als iemand een story maakt waarin hij/zij een andere user uitscheld of beledigd of weet ik veel wat, en die link alleen deelt met die persoon? Dan kunnen de mods het nog niet zien en hoe kunnen wij dan helpen?
    Ander voorbeeld: wat als iemand een creatie maakt totaal tegen de regels, maar met enkele personen maar deelt? Hoe kunnen wij er dan iets aan doen dat anderen niet gekwetst geraken of weet ik veel wat?

    Als je daar een goede oplossing voor hebt, ben ik voor. Ik zou het zelf niet gebruiken, maar het kan wel handig zijn.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury