• Heb je ooit iets op Quizlet willen zetten, maar het nooit gedurft omdat iedereen het dan kan zien? Dan is deze suggestie iets voor jou!

    Ik ben ervoor om de optie te hebben een creatie niet te weergeven op je profiel. Gewoon een klein vinkje waarmee je dat in en uit kunt schakelen tijdens het maken van een creatie / aanpassen van een creatie. Want wie heeft nou niet eens iets gemaakt wat je liever (nog even) geheim houdt.
    Denk aan een gedicht voor een wedstrijd. Je stuurt de link naar de wedstrijdeigenaar en zet hem pas echt online als de ronde voorbij is. Of zo'n vreselijk verhaal dat je hem wilt verbergen, maar dat mensen die geabboneerd zijn of een bladwijzer hebben, hem wel verder kunnen lezen.
    Handig voor als je wilt dat iemand het proefleest, maar je nog niet wilt dat het zichtbaar voor anderen is. (behalve als je abo's hebt natuurlijk, want die krijgen een bericht. Dit zou Rutger kunnen aanpassen). Verder is het ook handig voor mensen die een verhaal willen uitgeven en er mensen op Q zijn die hen willen helpen met bijvoorbeeld proeflezen of meningen geven. Het verhaal staat niet écht online, maar je hoeft hierdoor niet constant bestanden te versturen en je hoeft iemand geen co-auteur te maken, met de kans dat die persoon iets aanpast.

    Het is dus niet hetzelfde als een creatie activeren / inactiveren.

    What do you guys think?

    [ bericht aangepast op 18 sep 2013 - 16:51 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Scorpia schreef:
    (...)

    That's what I just said.

    Toen ik mijn bericht begon, was het laatste bericht het bericht dat ik quote. Dus ik had jouw reactie nog niet gezien.

    Geniale breinen zullen hetzelfde denken zeker? =P


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Mijn reactie staat op de vorige pagina :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Father schreef:
    (...)
    Ja, natuurlijk zit die kans erin. Maar dan moet je het gewoon sturen naar mensen die je vertrouwt :'D Daarvoor is deze suggestie ook. Als je zelf zo "slim" bent om het naar iemand te sturen die je niet vertrouwt / waarvan je niet weet dat die persoon te vertrouwen is, dan is dat je eigen schuld.

    Iets compleet verbergen is gewoon niet handig. Dan moet je het maar via een PB sturen ;p


    Persoonlijk vind ik dat je niemand kan vertrouwen op internet. Behalve mensen die je in het echt kent, natuurlijk, maar daarnaast echt niemand. Hij/zij kan wel je beste gb maatje zijn, maar wie weet is zij/hij toch niet hoe jij altijd dacht over diegene. Ik vind het nog steeds hetzelfde als iemand, of meerderen, co-auteur maken en de story inactief zetten. Dit heeft natuurlijk kans op dat diegene je story helemaal wijzigt zonder jouw eventuele toestemming, dus dit lijkt me ongeveer hetzelfde. Maar als zoiets als deze suggestie werkelijk uitgevoerd zal worden, zou het onze privacy helemaal verpesten, want moderators kunnen overál in snuffelen. Zelfs als er niks in staat wat niet tegen de regels is.

    Dus eigenlijk ben ik hierop tegen.

    [ bericht aangepast door een moderator op 18 sep 2013 - 17:52 ]


    Some people are art and do art at the same time

    Je hebt zeker een punt, voor!

    Scorpia schreef:
    (...)

    Persoonlijk vind ik dat je niemand kan vertrouwen op internet. Behalve mensen die je in het echt kent, natuurlijk, maar daarnaast echt niemand. Hij/zij kan wel je beste gb maatje zijn, maar wie weet is zij/hij toch niet hoe jij altijd dacht over diegene. Ik vind het nog steeds hetzelfde als iemand, of meerderen, co-auteur maken en de story inactief zetten. Dit heeft natuurlijk kans op dat diegene je story helemaal wijzigt zonder jouw eventuele toestemming, dus dit lijkt me ongeveer hetzelfde. Maar als zoiets als deze suggestie werkelijk uitgevoerd zal worden, zou het onze privacy helemaal verpesten, want moderators kunnen overál in snuffelen. Zelfs als er niks in staat wat niet tegen de regels is.

    Dus eigenlijk ben ik hierop tegen.

    Uhm, waarom zou je privacy weg zijn? Dat vind ik nogal overdreven, vooral omdat je hier geen privacy hebt, alleen in je PB's. Moderators kunnen al alles zien en overal in snuffelen. Ik zie het probleem echt niet, maar goed. Ieder zo zijn eigen mening :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Leuk idee, ik ben voor.


    The universal language of art.

    Als je je trouwens echt drukt maak om je privacy kun je gewoon een story aanmaken, daaraan een co-auteur toevoegen en deze story op inactief zetten. Mods kunnen dat niet zien. Problem solved.
    (Of als je niet zo moeilijk wilt doen, een PB sturen, like I said before ;x)

    Ik zie dus niet in waarom deze suggestie je privacy zou wegnemen, omdat er niks veranderd, behalve dan dat jij (tijdelijk) iets kunt verbergen voor andere users.

    [ bericht aangepast op 18 sep 2013 - 17:56 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Father schreef:
    (...)
    Uhm, waarom zou je privacy weg zijn? Dat vind ik nogal overdreven, vooral omdat je hier geen privacy hebt, alleen in je PB's. Moderators kunnen al alles zien en overal in snuffelen. Ik zie het probleem echt niet, maar goed. Ieder zo zijn eigen mening :Y)


    Misschien klonk het inderdaad overdreven hoe ik het in mijn zin zette, maar wie weet staat er in een story persoonlijke informatie over jouzelf, of gewoon dingen waarvan je liever niet wilde dat anderen dat komen te weten.


    Some people are art and do art at the same time

    Scorpia schreef:
    (...)

    Misschien klonk het inderdaad overdreven hoe ik het in mijn zin zette, maar wie weet staat er in een story persoonlijke informatie over jouzelf, of gewoon dingen waarvan je liever niet wilde dat anderen dat komen te weten.

    Maar, waarom zou je zoiets dan op Q zetten?


    comfort in c h a o s

    Klinkt eigenlijk wel handig c:


    Tijd voor koffie.

    Reid schreef:
    (...)
    Maar, waarom zou je zoiets dan op Q zetten?


    Was het even vergeten in mijn zin te doen: waarvan je liever niet wilde dat (tijdelijk) anderen dat komen te weten

    [ bericht aangepast op 18 sep 2013 - 18:01 ]


    Some people are art and do art at the same time

    Ik ben voor!


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Scorpia schreef:
    (...)

    Was het even vergeten in mijn zin te doen: waarvan je liever niet wilde dat (tijdelijk) anderen dat komen te weten

    Hmm, andere mening dan maar. Ik heb er geen probleem mee dat mods dingen kunnen zien. Ik vind het meer dan logisch, anders is zo'n groot forum gewoon niet beheersbaar. Je kunt er niet van uitgaan dat users je alles vertellen, meteen reageren en precies geven wat je nodig hebt, dat is gewoon te veel werk en kost te veel tijd.

    Ik zou precies hetzelfde hebben gedaan als Rutger nu doet en vind dat de mods netjes hun werk.

    ANYHOW, On-topic :Y)

    Ik blijf erbij dat dit heel handig zou zijn. Ik zet vaak mijn gedicht al online zodat de wedstrijdhouder er naar kan kijken, maar ben altijd bang dat iemand dan mijn idee jat :'D Dus ik zou het echt heel fijn vinden als het er zou komen.

    [ bericht aangepast op 18 sep 2013 - 18:18 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Aftersun schreef:
    Ik ben voor!


    take me back to the basics and the simple life

    Hmm, het kan geen kwaad; maar ik zie er geen nut in. Voor proeflezen, of een bepaalde groep lezers; mail ik gewoon het word bestandje naar ze toe.
    Maar het is geen slecht idee: dus toch voor.


    Alleen maar tranen van geluk