• Heb je ooit iets op Quizlet willen zetten, maar het nooit gedurft omdat iedereen het dan kan zien? Dan is deze suggestie iets voor jou!

    Ik ben ervoor om de optie te hebben een creatie niet te weergeven op je profiel. Gewoon een klein vinkje waarmee je dat in en uit kunt schakelen tijdens het maken van een creatie / aanpassen van een creatie. Want wie heeft nou niet eens iets gemaakt wat je liever (nog even) geheim houdt.
    Denk aan een gedicht voor een wedstrijd. Je stuurt de link naar de wedstrijdeigenaar en zet hem pas echt online als de ronde voorbij is. Of zo'n vreselijk verhaal dat je hem wilt verbergen, maar dat mensen die geabboneerd zijn of een bladwijzer hebben, hem wel verder kunnen lezen.
    Handig voor als je wilt dat iemand het proefleest, maar je nog niet wilt dat het zichtbaar voor anderen is. (behalve als je abo's hebt natuurlijk, want die krijgen een bericht. Dit zou Rutger kunnen aanpassen). Verder is het ook handig voor mensen die een verhaal willen uitgeven en er mensen op Q zijn die hen willen helpen met bijvoorbeeld proeflezen of meningen geven. Het verhaal staat niet écht online, maar je hoeft hierdoor niet constant bestanden te versturen en je hoeft iemand geen co-auteur te maken, met de kans dat die persoon iets aanpast.

    Het is dus niet hetzelfde als een creatie activeren / inactiveren.

    What do you guys think?

    [ bericht aangepast op 18 sep 2013 - 16:51 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Scandal schreef:
    En hoe zit het dan met de moderators?
    Voorbeeld: Wat als iemand een story maakt waarin hij/zij een andere user uitscheld of beledigd of weet ik veel wat, en die link alleen deelt met die persoon? Dan kunnen de mods het nog niet zien en hoe kunnen wij dan helpen?
    Ander voorbeeld: wat als iemand een creatie maakt totaal tegen de regels, maar met enkele personen maar deelt? Hoe kunnen wij er dan iets aan doen dat anderen niet gekwetst geraken of weet ik veel wat?

    Als je daar een goede oplossing voor hebt, ben ik voor. Ik zou het zelf niet gebruiken, maar het kan wel handig zijn.


    Als je de linkt hebt, dan kun je het zien. Dus als zoiets zou gebeuren, dan kan diegene gewoon de link naar een mod sturen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Teixeira schreef:
    (...)

    Als je de linkt hebt, dan kun je het zien. Dus als zoiets zou gebeuren, dan kan diegene gewoon de link naar een mod sturen.

    Werkt dat niet alleen als de auteur je de link geeft?

    Ik vind het een prima suggestie hoor. ^^


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Russo schreef:
    Like, on YT? Dat je het alleen kan bekijken als je de link hebt?
    Ik ben voor ^^


    -

    Voor!


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Scandal schreef:
    En hoe zit het dan met de moderators?
    Voorbeeld: Wat als iemand een story maakt waarin hij/zij een andere user uitscheld of beledigd of weet ik veel wat, en die link alleen deelt met die persoon? Dan kunnen de mods het nog niet zien en hoe kunnen wij dan helpen?
    Ander voorbeeld: wat als iemand een creatie maakt totaal tegen de regels, maar met enkele personen maar deelt? Hoe kunnen wij er dan iets aan doen dat anderen niet gekwetst geraken of weet ik veel wat?

    Als je daar een goede oplossing voor hebt, ben ik voor. Ik zou het zelf niet gebruiken, maar het kan wel handig zijn.

    Het lijkt me meer dan logisch dat mods het gewoon kunnen zien. Het zou voor jullie dus niks anders zijn, alleen voor de users. Daarbij, als je iets beledigends wilt zeggen over iemand kan dat altijd nog via PB's, want daar kunnen mods niet in kijken.

    [ bericht aangepast door een moderator op 18 sep 2013 - 17:50 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Scandal schreef:
    (...)
    Werkt dat niet alleen als de auteur je de link geeft?

    Ik vind het een prima suggestie hoor. ^^

    Nee, gewoon de directe link, zoals bij YT ;p

    Russo schreef:
    Like, on YT? Dat je het alleen kan bekijken als je de link hebt?
    Ik ben voor ^^

    Jep :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Scandal schreef:
    En hoe zit het dan met de moderators?
    Voorbeeld: Wat als iemand een story maakt waarin hij/zij een andere user uitscheld of beledigd of weet ik veel wat, en die link alleen deelt met die persoon? Dan kunnen de mods het nog niet zien en hoe kunnen wij dan helpen?
    Ander voorbeeld: wat als iemand een creatie maakt totaal tegen de regels, maar met enkele personen maar deelt? Hoe kunnen wij er dan iets aan doen dat anderen niet gekwetst geraken of weet ik veel wat?

    Als je daar een goede oplossing voor hebt, ben ik voor. Ik zou het zelf niet gebruiken, maar het kan wel handig zijn.

    Dit.

    Ik ben voor.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Krull schreef:
    (...)
    Dit.

    Ik heb daar al op gereageerd Krull. Lees alsjeblieft het hele topic :3


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Absoluut voor!


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    Father schreef:
    (...)
    Het lijkt me meer dan logisch dat mods het gewoon kunnen zien. Het zou voor jullie dus niks anders zijn, alleen voor de users. Daarbij, als je iets beledigends wilt zeggen over iemand kan dat altijd nog via PB's, want daar kunnen mods niet in kijken.


    Hmm, als deze suggestie uitgevoerd zou worden, zouden mensen hun creaties verbergen met een reden. Ze zullen alleen een aantal mensen toegang laten hebben om naar de creatie te gaan. En als de moderators dat klakkeloos kunnen zien, zou dit mij nutteloos lijken, omdat moderators dan gewoon ergens in kunnen snuffelen - terwijl ze niks anders zijn dan normale users, ze hebben enkel meer rechten -, terwijl de schrijfster/schrijver dit bijvoorbeeld niet prettig of fijn zullen vinden. Iedereen die de link heeft, kan de link ook gewoon verspreiden door het hele forum of bijvoorbeeld in PB'tjes, terwijl de schrijfster/schrijver dit helemaal niet gewild had.

    [ bericht aangepast op 18 sep 2013 - 17:31 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 18 sep 2013 - 17:50 ]


    Some people are art and do art at the same time

    Voor.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Father schreef:
    (...)
    Jep :Y)

    Ik werk er amper mee op YT.

    Maar als ik nu bijvoorbeeld het maar met 1 iemand wil delen, maar die persoon geeft die link door aan anderen/het forum; dan ben ik gejost want dan kan iedereen die op de link klikt het zien?
    Als ik het goed begrijp?


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    (...)
    Ik werk er amper mee op YT.

    Maar als ik nu bijvoorbeeld het maar met 1 iemand wil delen, maar die persoon geeft die link door aan anderen/het forum; dan ben ik gejost want dan kan iedereen die op de link klikt het zien?
    Als ik het goed begrijp?


    That's what I just said.


    Some people are art and do art at the same time

    Scorpia schreef:
    (...)

    Hmm, als deze suggestie uitgevoerd zou worden, zouden mensen hun creaties verbergen met een reden. Ze zullen alleen een aantal mensen toegang laten hebben om naar de creatie te gaan. En als de moderators dat klakkeloos kunnen zien, zou dit mij nutteloos lijken, omdat moderators dan gewoon ergens in kunnen snuffelen - terwijl ze niks anders zijn dan normale users, ze hebben enkel meer rechten -, terwijl de schrijfster/schrijver dit bijvoorbeeld niet prettig of fijn zullen vinden. Iedereen die de link heeft, kan de link ook gewoon verspreiden door het hele forum of bijvoorbeeld in PB'tjes, terwijl de schrijfster/schrijver dit helemaal niet gewild had.

    Ja, natuurlijk zit die kans erin. Maar dan moet je het gewoon sturen naar mensen die je vertrouwt :'D Daarvoor is deze suggestie ook. Als je zelf zo "slim" bent om het naar iemand te sturen die je niet vertrouwt / waarvan je niet weet of denkt dat die persoon te vertrouwen is, dan is dat je eigen schuld.

    Iets compleet verbergen is gewoon niet handig. Dan moet je het maar via een PB sturen ;p

    [ bericht aangepast op 18 sep 2013 - 17:41 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 18 sep 2013 - 17:51 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.