• I call you up when I know he's at home.
    I jump out off my skin when he picks up the phone.
    Why can't i tell if he's looking at me.
    Should I give him a smile ?
    Should I get up and leave ?

    I know it's strange, I don't know what i'm thinking.
    Is it wrong if I see him this weekend?
    I really hope I can get him alone.
    I just don't want her to know.


    That party changed my whole damn life.

    Vijf onafscheidelijke beste vriendinnen hielden een slaapfeest. Hierbij kwam op een gegeven moment veel alcohol kijken, en ook de broers van de vriendinnen raakten erbij betrokken. Op een gegeven moment waren ze hartstikke dronken, en iemand riep: "Let's play Seven Minutes in Heaven!"

    En dat was de eerste fout.


    Het gaat er dus om dat vijf beste vriendinnen zich langzaamaan gaan realiseren dat ze verliefd zijn op de broer van een van haar beste vriendinnen. Maar dit is niet één persoon. Alle vijf zijn ze verliefd, elk op een andere broer. En hun grootste angst is dat een van de vriendinnen erachter komt. Of misschien is het nog wel erger als haar eigen broer tot de ontdekking komt.

    Rollen:
    De jongens:
    - Niall James Horan || xAlways
    - Harry Edward Styles || Essink
    - Zayn Javadd Malik || ZaynNiall
    - Liam James Payne || Bryonylle
    - Louis William Tomlinson || Makeilon.

    De meiden:
    - Brookelle "Brooke" Fiona Payne || Ellison. [Harry]
    - Roselle "Rose" Alexis Tomlinson || Velton [Niall]
    - Chelsey Alli Styles || Butera. [Zayn]
    - "Avah" Cailin Avalee Horan || Rider. [Louis]
    - Delisha Leila Malik || LookAfterYou. [Liam]

    Regels.
    - Geen Mary-Sue's/Gary Stu's aka perfecte personages.
    - Minimaal vijf regels schrijven, zonder enters.
    - Maximaal twee personages per persoon.
    - Begin er gewoon niet aan als je weet dat je het niet red.
    Let op je interpunctie.
    - Bestuur alleen je eigen personage.
    - Off-topic tussen haakjes.
    - Geen bromances. Het spijt me, maar hier heb je andere RPG's voor, en het zou deze helemaal door de war schoppen.
    - Topics worden alleen aangemaakt door Go, tenzij anders aangegeven.
    - Naamsverandering en lange tijd weg aangeven.
    - Snap je iets niet? Gewoon aangeven.


    Het is de ochtend na het feest, en herrineringen komen terug. De meesten herrineren alleen met wie ze zelf in de kast zijn geweest, en niet dat van de andere. De meiden spreken met elkaar af en de jongens proberen te verwerken wat er is gebeurt. Het feest was in huize Payne, waar iedereen nu wakker wordt en zich beseffen wat zich heeft afgespeeld, of misschien ook wel niet, door de drank.

    [ bericht aangepast op 6 okt 2013 - 11:49 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Brookelle Payne.
    Hij kreunde zacht, en liet zichzelf neerzakken op de derde traptree. Ik trok een moeilijk gezicht. "Dit is een grap, toch? Zeg dat het niet zo is, alsjeblieft." Ik lachte schamper en plofte naast hem neer. "Denk je echt dat ik over zoiets een grap ga maken, Harry? Dat ik jouw sweater zag liggen en dacht; 'Oh, dat is leuk, laat ik Harry even in de maling nemen. Lachen!'" Ik keek hem aan. "Liam gaat ons vermoorden als hij erachter komt." Ik bedacht me ineens dat ik niet de enige kon zijn. Met wie zou Liam hebben gekust? Als het Chelsey was hoefden we ons in principe nergens druk over te maken. Of misschien wel Avah, of Delisha, of Rose... Oh my god. Ik wilde me het niet eens voorstellen hoe dat moest zijn geweest. Mijn broer met zijn mond vastgeplakt aan een van mijn beste vriendinnen.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Harry Styles.
    Ze keek moeilijk en lachte schamper, waarna ze naast me neer plofte. "Denk je echt dat ik over zoiets een grap ga maken, Harry? Dat ik jouw sweater zag liggen en dacht; 'Oh, dat is leuk, laat ik Harry even in de maling nemen. Lachen!''' Brooke keek me aan. "Liam gaat ons vermoorden als hij erachter komt." Ik haalde mijn handen door mijn krullen heen en leunde met mijn ellebogen op mijn knieën, om daarna schuin naar Brooke te kijken. "Ik weet het, als hij het al te weten komt dan zijn we inderdaad nog lang niet jarig. Hoe komt het eigenlijk dat jij het nog wel weet en ik niet? Heb ik dan zo ontzettend veel gedronken?" Voorzichtig schudde ik kort mijn hoofd heen en weer, om daarna tegen de muur aan te leunen. Ik was zo niet slim bezig geweest.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Ellison schreef:
    Brookelle Payne.
    Hij kreunde zacht, en liet zichzelf neerzakken op de derde traptree. Ik trok een moeilijk gezicht. "Dit is een grap, toch? Zeg dat het niet zo is, alsjeblieft." Ik lachte schamper en plofte naast hem neer. "Denk je echt dat ik over zoiets een grap ga maken, Harry? Dat ik jouw sweater zag liggen en dacht; 'Oh, dat is leuk, laat ik Harry even in de maling nemen. Lachen!'" Ik keek hem aan. "Liam gaat ons vermoorden als hij erachter komt." Ik bedacht me ineens dat ik niet de enige kon zijn. Met wie zou Liam hebben gekust? Als het Chelsey was hoefden we ons in principe nergens druk over te maken. Of misschien wel Avah, of Delisha, of Rose... Oh my god. Ik wilde me het niet eens voorstellen hoe dat moest zijn geweest. Mijn broer met zijn mond vastgeplakt aan een van mijn beste vriendinnen.


    [Daar wil ik echt niet aan denken:|]


    Spoiler alert: you will save yourself

    Brookelle Payne.
    Hij haalde zijn hand door zijn haar en steunde vervolgens met zijn ellebogen op zijn knieen. Hij keek me schuin aan."Ik weet het, als hij het al te weten komt dan zijn we inderdaad nog lang niet jarig. Hoe komt het eigenlijk dat jij het nog wel weet en ik niet? Heb ik dan zo ontzettend veel gedronken?" Ik haalde mijn schouders op. "Dat kan. Maar herrinner me over het algemeen wel wat er meestal gebeurd op feestjes. Dat komt dan langzaam terug. Het enige wat ik tot nu toe weet is dat we hebben gekust. Meer niet. Voor de rest is alles zwart." Hij leunde tegen de muur aan, waardoor het me opviel dat hij eigenlijk best gespierd was. Ik probeerde de gedachte snel uit mijn hoofd te krijgen. Broers van beste vriendinnen zijn verboden terrein. Never ever cross that line.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Harry Styles.
    Brooke haalde haar schouders op en ik zuchtte zacht. Dit kwam nooit meer goed. Hoe kan ik haar ooit nog normaal aankijken, zonder aan die kus te denken? Niet dat ik er iets van wist, ik moest Brooke helemaal op haar woord geloven, maar ik nam aan dat ze niet zou liegen hierover. "Dat kan. Maar herrinner me over het algemeen wel wat er meestal gebeurd op feestjes. Dat komt dan langzaam terug. Het enige wat ik tot nu toe weet is dat we hebben gekust. Meer niet. Voor de rest is alles zwart." Ik knikte kort en tuitte even mijn lippen. ''Nou ja, zolang wij het aan niemand vertellen komt niemand er ooit achter, toch?'' Ik wist anders ook niet wat ik ermee moest doen.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    -Sorry dat ik gisteren ineens weg was, mijn moeder was chagerijnig. Ik ga nu posten.-


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Brookelle Payne.
          Hij knikte kort en tuitte zijn lippen. "Nou ja, zolang wij het aan niemand vertellen komt niemand er ooit achter, toch?" Ik knikte. "Precies. Dus tenzij iemand het heeft gezien en zich dat herrinert, hebben we geen probleem." Toen ik er aan dacht werd ik lichtelijk bleek. "Maar... hoe kom ik dan in jouw sweater?" Ik had er niks onder behalve mijn bh. "Jij hebt sowieso je shirt uitgehad, en ik ook. Ik heb hier niks onder." Weer plukte ik aan het shirt. Ik zette mijn handen in mijn haar. "Hoe is het zo ver gekomen." fluisterde ik. Ik voelde me schuldig, vooral tegenover Chelsey. Als zij er achter zou komen, dan zou onze vriendschap over en uit zijn. Dan waren we klaar, en er was waarschijnlijk niks wat dat nog goed kon maken.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    [Is niet erg, ouders kunnen soms zo vervelend zijn. -_-]
    Harry Styles.
    Brooke knikte en ik keek even naar haar, voordat ik mijn ogen kort sloot. Wat had ik gedaan?! Of liever gezegd aangericht... "Precies. Dus tenzij iemand het heeft gezien en zich dat herrinert, hebben we geen probleem." Maar wat als iemand het wel gezien had, dat zou zomaar kunnen aangezien iedereen er bij was. "Maar... hoe kom ik dan in jouw sweater?" Ik beet kort op mijn lip en opende mijn ogen om haar weer aan te kijken. "Uh, je had het koud? Ik heb geen idee." Ik krijg het nu zonder sweater ook wel koud, ja. "Jij hebt sowieso je shirt uitgehad, en ik ook. Ik heb hier niks onder." Ik had wel een idee, eigenlijk. "Hm, als jij nou even naar jou kamer gaat en een van je eigen t-shirts aan doet en dan mij m'n sweater terug geeft is er niet aan de hand." Als niemand het gezien heft, dacht ik er nog achteraan. "Hoe is het zo ver gekomen." Hoorde ik haar fluisteren. Ik duwde mezelf van de muur af en sloeg voorzichtig een arm om haar schouder heen. "Er gebeurd niets mee, het is ons geheimpje, oke?"


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Brookelle Payne.
          Hij beet op zijn lip, en keek me toen aan. "Uh, je had het koud? Ik heb geen idee." Als antwoord op mijn vraag zei hij: "Hm, als jij nou even naar jouw kamer gaat en een van je eigen t-shirts aan doet en dan mij m'n sweater terug geeft is er niets aan de hand." Hij duwde zich van de muur af en sloeg zachtjes een arm om me heen. "Er gebeurd niets mee, het is ons geheimpje, oke?" Ik knikte zacht, en onbewust legde ik mijn hoofd op zijn schouder. Zacht grinnikte ik. "Het was in elk geval wel een geslaagd feestje, als ik het huis zo zie." Ik keek op naar Harry. "Sorry dat dit moest gebeuren. Als ik wat minder had gedronken had ik het gewoon tegen kunnen houden." Er rolde een traan over mijn wang.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Zou de rest ook willen gaan reageren?


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Harry Styles.
    Brooke knikte en ze legde haar hoofd op mijn schouder neer. Ik wist niet of dit zo'n heel slim plan was, veronderstel nou dat er ineens iemand naar beneden kwam of de gang op gelopen kwam? Maar het deerde me aan de ene kant ook niet zo heel veel. Ik hoorde haar grinniken en trok mijn wenkbrauwen op. "Het was in elk geval wel een geslaagd feestje, als ik het huis zo zie." Ze keek naar me op en ik knikte. "Dat kan je inderdaad wel zeggen, volgens mij was iedereen echt stom dronken." Ik grinnikte ook zacht, dat idee stond me dan nog wel aan. "Sorry dat dit moest gebeuren. Als ik wat minder had gedronken had ik het gewoon tegen kunnen houden." Er rolde een traan over haar wang, ik schudde zacht mijn hoofd en veegde met mijn rechterwijsvinger haar traan weg. "Het is niet alleen jouw schuld, ik was er zelf ook nog bij." Ik perste een halve glimlach rond mijn lippen en keek haar aan.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    (mijn topics)


    Happy Birthday my Potter!

    Brookelle Payne.
          Hij schudde zacht met zijn hoofd en veegde met zijn wijsvinger de traan weg. "Het is niet alleen jouw schuld, ik was er zelf ook nog bij." Hij glimlachte lichtjes en zijn ogen richtten zich op die van mij. Hij was wel erg dichtbij, en ik bloosde lichtjes. "Ik, eh- haal maar even dat shirt op." Ik stond op en liep naar mijn kamer, waar ik snel een setje uit de kast. Vervolgens liep ik weer naar beneden en gaf Harry zijn shirt. "Hier." Ik plofte weer naast hem neer. Ik maakte me er echt zorgen over hoe ik dat ding nou aan had gekregen. Er was sowieso een optie, maar daar wilde ik niet aan denken.

    -Sorry dat hij een beetje kort is. -

    [ bericht aangepast op 21 sep 2013 - 9:15 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    [ik wil wel reageren maar weet niet echt hoe.]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    - Je kunt Chelsey wakker laten worden op een willekeurige plek in het huis, en haar dan op zoek laten gaan naar haar broer/haar crush. -


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.