• I call you up when I know he's at home.
    I jump out off my skin when he picks up the phone.
    Why can't i tell if he's looking at me.
    Should I give him a smile ?
    Should I get up and leave ?

    I know it's strange, I don't know what i'm thinking.
    Is it wrong if I see him this weekend?
    I really hope I can get him alone.
    I just don't want her to know.


    That party changed my whole damn life.

    Vijf onafscheidelijke beste vriendinnen hielden een slaapfeest. Hierbij kwam op een gegeven moment veel alcohol kijken, en ook de broers van de vriendinnen raakten erbij betrokken. Op een gegeven moment waren ze hartstikke dronken, en iemand riep: "Let's play Seven Minutes in Heaven!"

    En dat was de eerste fout.


    Het gaat er dus om dat vijf beste vriendinnen zich langzaamaan gaan realiseren dat ze verliefd zijn op de broer van een van haar beste vriendinnen. Maar dit is niet één persoon. Alle vijf zijn ze verliefd, elk op een andere broer. En hun grootste angst is dat een van de vriendinnen erachter komt. Of misschien is het nog wel erger als haar eigen broer tot de ontdekking komt.

    Rollen:
    De jongens:
    - Niall James Horan || xAlways
    - Harry Edward Styles || Essink
    - Zayn Javadd Malik || ZaynNiall
    - Liam James Payne || Bryonylle
    - Louis William Tomlinson || Makeilon.

    De meiden:
    - Brookelle "Brooke" Fiona Payne || Ellison. [Harry]
    - Roselle "Rose" Alexis Tomlinson || Velton [Niall]
    - Chelsey Alli Styles || Butera. [Zayn]
    - "Avah" Cailin Avalee Horan || Rider. [Louis]
    - Delisha Leila Malik || LookAfterYou. [Liam]

    Regels.
    - Geen Mary-Sue's/Gary Stu's aka perfecte personages.
    - Minimaal vijf regels schrijven, zonder enters.
    - Maximaal twee personages per persoon.
    - Begin er gewoon niet aan als je weet dat je het niet red.
    Let op je interpunctie.
    - Bestuur alleen je eigen personage.
    - Off-topic tussen haakjes.
    - Geen bromances. Het spijt me, maar hier heb je andere RPG's voor, en het zou deze helemaal door de war schoppen.
    - Topics worden alleen aangemaakt door Go, tenzij anders aangegeven.
    - Naamsverandering en lange tijd weg aangeven.
    - Snap je iets niet? Gewoon aangeven.


    Het is de ochtend na het feest, en herrineringen komen terug. De meesten herrineren alleen met wie ze zelf in de kast zijn geweest, en niet dat van de andere. De meiden spreken met elkaar af en de jongens proberen te verwerken wat er is gebeurt. Het feest was in huize Payne, waar iedereen nu wakker wordt en zich beseffen wat zich heeft afgespeeld, of misschien ook wel niet, door de drank.

    [ bericht aangepast op 6 okt 2013 - 11:49 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Brookelle Payne.
          Hij sloeg zijn ogen neer en beet op zijn lip. Het zag er eigenlijk best schattig uit. "Uhm, is dat alles? Of is er nog meer gebeurd?" Volgens mij dachten we precies hetzelfde. :Ik weet zo niet meer, maar misschien komt dat nog. Of misschien weet jij straks nog iets." Hij zuchtte en plofte neer op de bank. Ik liet me naast hem neer zakken, en keek hem aan. "Ik ben bang. Wat als we... je weet wel hebben gehad?" Ik vermeed het woord gewoon, net als een klein kind. Maar nu vond ik het vies. Nou, Harry niet, maar dat ik seks zou hebben gehad terwijl ik dronken was. Misschien was ik wel zwanger. Ik schudde de gedachte gauw van me af. "Kom op, we moeten ons toch meer kunnen herinneren?"


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Harry Styles.
    ''Ik weet zo niet meer, maar misschien komt dat nog. Of misschien weet jij straks nog iets." Ik schudde langzaam mijn hoofd en Brooke plofte naast me neer op de bank. ''Nee, voor mij is het echt een groot zwart gat. Ik weet alleen nog hoe we hier aankwamen, voor de rest echt niets.'' Nee, dat van mij was denk ik heel erg. "Ik ben bang. Wat als we... je weet wel hebben gehad?" Ik knikte, dat ik wist wat ze bedoelde. ''Ik heb precies hetzeldfe gevoel, ik heb echt geen idee of we met elkaar naar bed zijn geweest.'' Oh, god, wat als dat echt zo zijn?! "Kom op, we moeten ons toch meer kunnen herinneren?" Ik beet opnieuw op mijn lip en keek Brooke aan. ''Ik hoop dat ik me straks misschien iets kan herinneren, als m'n ergste hoofdpijn weg is.''


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Brookelle Payne.
    Hij schudde zijn hoofd. "Nee, voor mij is het echt een groot zwart gat. Ik weet alleen nog hoe we hier aankwamen, voor de rest echt niets." Op mijn opmerking zei hij: " Ik heb precies hetzelfde gevoel, ik heb echt geen idee of we met elkaar naar bed zijn geweest." Ik beet hard op mijn lip. Dan was mijn vriendschap met Chels dood en zou Liam Harry wurgen. Ook Harry beet op zijn lip en keek me aan. "Ik hoop dat ik me straks misschien iets kan herinneren, als m'n ergste hoofdpijn weg is." Ik knikte, en op hetzelfde moment schoot me nog een beeld binnen. De muziek uit ons appartement bonsde in mijn oren, en ik voelde dat iemand van achteren zijn armen op mijn heupen legde. Ik voelde een boner tegen me aangedrukt worden, en toen ik me omdraaide keek ik in de lustige ogen van Harry. Ik kreunde zacht. "Nee, nee." jammerde ik. Ik keek Harry aan. "Ehm, het kan zijn dat we geschuurd hebben, en dat ik zegmaar een dikke boner tegen me aangedrukt kreeg van jou."

    -Als je het niet eens bent met de herinneringen moet je het zeggen.-


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    [Ik vind alles best, haha.]
    Harry Styles.
    Brooke knikte, waarna ik haar zacht hoor kreunen. Vragend keek ik haar aan. "Nee, nee." Jammerde ze zacht, zou ze nog zo'n herinnering hebben gekregen? God, dit was echt te genant. "Ehm, het kan zijn dat we geschuurd hebben, en dat ik zegmaar een dikke boner tegen me aangedrukt kreeg van jou." Mijn ogen vergroten zich iets en ik krabte zacht in mijn nek. "Ehh, fuck. Ik weet eigenlijk niet wat ik moet zeggen," mompelde ik zacht. Ik schaamde me best wel, dat ik m'n eigen herinneringen niet eens meer wist. Ik werd er toch wel steeds banger voor dat we straks echt met elkaar naar bed waren geweest en dan zou ik dood zijn. Letterlijk, dat wist ik zeker.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Brookelle Payne.
          Zijn ogen verwijdden zich, en hij krabde in zijn nek. "Ehh, fuck. Ik weet eigenlijk niet wat ik moet zeggen." Ik schudde mijn hoofd. Dit was toch wel het toppunt van gegeneerd zijn. Ik stond op en begon te ijsberen, iets wat ik altijd deed als ik me enorme zorgen maakte. "Ik zet even alles op een rijtje, hoe genant dit ook is. Het is wel belangrijk om alles te weten." Ik keek hem kort aan. "Gekust, betast, geschuurd." Nu ik het luidop zei klonk het nog veel en veel erger. "Oh my god." mompelde ik. "We moeten wel echt zorgen dat niemand erachter komt. He-le-maal niemand. Chelsey niet, Liam niet, maar de rest ook niet." Ik plofte weer naast hem neer en keek hem aan.

    -Gaat hij zich straks ook wat herinneren? ^-^
    Sorry just curious. -

    [ bericht aangepast op 21 sep 2013 - 17:59 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Harry Styles.
    Brooke schudde haar hoofd, stond op en begon te ijsberen, waar ik altijd heel zenuwachtig van werd. Maar het leek me niet precies het geode moment om te zeggen dat ze ermee moest stoppen. "Ik zet even alles op een rijtje, hoe genant dit ook is. Het is wel belangrijk om alles te weten." Ze keek me kort aan en ik knikte gauw. "Gekust, betast, geschuurd." Ik hoopte vurig dat er niemand aan de andere kant van de deur mee stond te luisteren, anders waren we sowieso de lul. "Oh my god." Mompelde ze. "We moeten wel echt zorgen dat niemand erachter komt. He-le-maal niemand. Chelsey niet, Liam niet, maar de rest ook niet." Gelukkig kwam ze weer naast me zitten en keek me aan. "Ja, ja, maar zolang we het allebei aan niemand vertellen komt niemand het te weten. Tenzij iemand het gezien heeft, maar dan hoop ik dat die net zo'n erg black-out heeft als mij." En eerlijk, heel eerlijk, gezegd vond ik het niet eens zo erg wat we gedaan hadden... En ik wist dat -dat heel fout was om te denken.
    [Misschien. Nee, ik zal 'm straks wel is wat laten herinneren. ^^]

    [ bericht aangepast op 21 sep 2013 - 18:03 ]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Brookelle Payne.
          "Ja, ja, maar zolang we het allebei aan niemand vertellen komt niemand het te weten. Tenzij iemand het gezien heeft, maar dan hoop ik dat die net zo'n erge black-out heeft als mij." Ik knikte, en bestudeerde zijn blik. Iets zei me dat hij er niet zo mee zat. Zou dat kunnen? Fout was het zeker, dat sowieso. "Vind je het erg?" De vraag was er uit voor ik er erg in had, en ik klapte mijn hand over mijn mond. Een gedempte "Sorry." verliet mijn mond. Ik was echt een enorme flapuit. En eigenlijk was het niet per se dat Harry het misschien niet erg vond. Ik moest namelijk toegeven dat ik Harry altijd wel knap had gevonden, maar normaal had ik het daar altijd over met mijn vriendinnen. Maar dat kon nu dus niet, omdat het de broer van een van hen was.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Harry Styles.
    Brooke knikte en een paar seconde was het heel stil tussen ons en kon je letterlijk sommige horen slapen. Oke, dat was overdreven, maar toch. "Vind je het erg?" Hoorde ik haar toen vragen. Wilde ze dat serieus weten?! Ik haalde kort mijn wenkbrauwen op en keek Brooke aan. Niet veel later zei ze zacht ''sorry''. Ik grinnikte zacht. ''Het is niet erg. En als je het heel eerlijk wilt weten, nee, ik vind het denk ik niet zo heel erg. Jij?'' Nu ik het heel eerlijk had verteld, was ik best wel nieuwsgierig naar wat Brooke er van vond. Onderzoekend keek ik haar aan, maar ik kon tot mijn teleurstelling niets uit haar blik halen. God, straks vond ze het afschuwelijk en had ik mezelf hier volkomen belachelijk gemaakt. Jammer genoeg kon ik dan niet uithuilen bij Louis.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Brookelle Payne.
          Hij trok zijn wenkbrauwen op, maar begon daarna te grinniken. "Het is niet erg. En als je het heel eerlijk wilt weten, nee, ik vind het denk ik niet zo heel erg. Jij?" Ik kon mijn oren niet geloven, en mijn ogen verwijdden zich lichtelijk. Zijn blik was onderzoekend, en ik hakkelde "Nou, eh- Ik eigenlijk ook niet." Mijn blik stond strak op mijn schoot gericht. Wat als hij een grap maakte, en ik mezelf nu compleet voor schut zette? Na een stuk of tien seconden keek ik op, en naar Harry. Een vreemd gevoel raasde door mijn lichaam, en mijn wangen werden rood. "Maar, het kan niet. Het mag niet, het is fout. Verplaats je eens in Chelsey. Stel dat je haar zou zien zoenen met Zayn of zo, dat zou jij ook erg vinden." Ik beet op mijn lip.

    [ bericht aangepast op 21 sep 2013 - 18:25 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Harry Styles.
    Haar ogen verwijdden zich heel even, en ze stotterde een klein beetje. Hoe schattig. "Nou, eh- Ik eigenlijk ook niet." Ze keek me niet aan, maar ik kon een glimlach toch niet onderdrukken. Had ik mezelf toch niet voorschut gezet. Gelukkig keek ze me uiteindelijk toch aan en opnieuw glimlachte ik, deze keer werden haar wangen rood, wat er ook ontzettend schattig uit zag. Oke, Harry, nu moet je echt stoppen. "Maar, het kan niet. Het mag niet, het is fout. Verplaats je eens in Chelsey. Stel dat je haar zou zien zoenen met Zayn of zo, dat zou jij ook erg vinden." Ik knikte en Brooke beet op haar lip. ''Dat weet ik. Ik zou Zayn dan echt vervloeken.'' Wij zaten denk ik precies in dezelfde situatie, Liam zou me echt haten als hij erachter kwam.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Brookelle Payne.
          Hij kreeg een glimlach op zijn gezicht van mijn gestotter en gebloos, wat me deed grinniken. Vervolgens knikte hij. "Dat weet ik, Ik zou Zayn dan echt vervloeken." Eigenlijk zaten we gewoon allemaal in hetzelfde schuitje. Harry en ik konden niet de enige zijn die gekust hadden. En het stomste was nog, dat ik me niet eens kon herinneren hoe hij kuste en hoe zijn lippen voelden. Of misschien was het nog wel stommer dat ik dat wilde. Er spookte een gedachte door mijn hoofd, maar ik wist niet wat Harry er van zou vinden. Ach, ik zou er nooit achterkomen als ik het niet zou zeggen. Mijn ogen vonden de zijne, en ik zuchtte. "Wat nou als we er voor zorgen dat niemand erachter komt? Ik bedoel, wat niet weet, wat niet deert." Ik kreeg een lichtelijk ondeugende twinkeling in mijn ogen.


    -Aan de ene kant denk ik van, ik wil het topic niet volspammen. Maar aan de andere kant is het zo leuk D': -


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Harry Styles.
    Brooke grinnikte zachtjes en ik kon het niet laten om haar even te bekijken. Ik keek op naar haar gezicht, ze keek mij ook aan en ze zuchtte. "Wat nou als we er voor zorgen dat niemand erachter komt? Ik bedoel, wat niet weet, wat niet deert." Ik zag hoe ze een lichte twinkeling in haar ogen kreeg en een scheve grijns verscheen rond mijn lippen. Ik grinnikte zacht. ''Wat ben je van plan, dan?'' Stiekem had ik wel al iets in mijn hoofd, maar het was veel te riskant, want wie weet kwam er net op dat moment iemand binnen en dan konden we het helemaal wel schudden. Al wist ik zeker dat wij niet de enige waren die samen iets gedaan hadden.
    [Klopt. En ik heb het rpg'en zo gemist, hè, haha.]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Brookelle Payne.
          Hij kreeg een scheve grijns op zijn gezicht, en hij grinnikte. Dat was een goed vooruitzicht. "Wat ben je van plan, dan?" Hij leek ondeugend, en ik glimlachte breed. Ik stond op, en liep een rondje door de kamer. "Nou, ik weet niet." Ik moest echt moeite doen om mijn lach in te houden. "We zouden, eh... tikkertje kunnen doen. Of verstoppertje. Oooooooooooooooof... Stoepkrijten!" Ik barstte in lachen uit, en plofte weer naast hem neer. Mijn ogen boorden zich in de zijne, en ik was een soort van in trance. Langzaam kwam ik dichterbij, en op een paar centimeter afstand van zijn lippen stopte ik. Ik zette een zwoele fluisterstem op. "Of we kunnen gamen, weet je. Gezellig." Ik hield er echt van om met hem te dollen, nu al. Maar dat het fout was, maakte het ook wel een beetje spannend, toch?


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Harry Styles.
    Brooke glimlachte breed en ze stond op, waarna ze een rondje door de kamer liep. "Nou, ik weet niet." Ik fronste mijn wenkbrauwen. "We zouden, eh... tikkertje kunnen doen. Of verstoppertje. Oooooooooooooooof... Stoepkrijten!" Ze barstte in lachen uit en ik kon een grinnik ook niet onderdrukken. Dit meende ze toch niet echt?! Ze plofte weer naast me neer en haar ogen boorde zich in de mijne, mijn god, wat heeft ze mooie ogen. Langzaam kwam ze dichterbij en ik slikte hoorbaar. Vlak voordat ze mijn lippen aan zou raken, stopte ze. "Of we kunnen gamen, weet je. Gezellig." Heel onderdrukt, alsof ik verbaasd was, keek ik haar aan, waarna er een gemene grijns rond mijn lippen verscheen. Toen er nog maar een paar milimeter tussen onze lippen was, vonden mijn handen een weg naar haar middel en zachtjes begon ik haar te kietelen. ''Dat zal je leren,'' grinniktei k zacht.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Brookelle Payne.
          Ik hoorde hem slikken. Net toen er nog maar een paar milimeter tussen ons in zat en mijn ademhaling lichtelijk was versneld, voelde ik zijn handen naar mijn middel glijden, en begon hij me te kietelen. "Dat zal je leren," grinnikte hij. Ik moest erg lachen, aangezien ik verschrikkelijk kietelig was. Ik rolde uiteindelijk onder hem weg waardoor ik van de bank afviel. "Ouch." Mompelde ik, terwijl ik over mijn achterhoofd wreef. Ik besloot dat het wel mooi was geweest, en ging bij Harry op schoot zitten. Mijn benen waren aan weerzijden van hem, en ik kwam weer dichterbij om nog een paar milimeter over te laten. Als hij niet wilde, kon hij zich terugtrekken. Al waren we eigenlijk nu al veel te ver gegaan als beste vriend broer en beste vriendin zusje.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.