• This best be the right bloody subforum... ^^

    Hello! Voor een schrijf-project waar ik momenteel mee bezig ben en wat binnenkort hopelijk hier op Q verschijnt, heb ik unisex namen nodig. Zoveel mogelijk. En het liefste wil ik er bij hebben wat de naam betekent. (Of wat jullie denken dat de betekenis achter deze naam is.)

    Geef me geef sites, die heb ik zelf allemaal al bezocht in de laatste week. ^^ I want to pick your brains.
    So, hit me with your best shot!

    Voor de mensen die het niet weten, unisex betekent dat het een naam voor een meisje en een jongen is.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Irvine schreef:
    Ik voel me gepasseerd, niemand zei mijn naam (cat) kidding

    Jaimy ^^ en het betekent (helaas) bedrieger.
    Jacco betekend ook bedrieger (wbw)


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Chico schreef:
    (...)Jacco betekend ook bedrieger (wbw)


    Je bedriegt me al met jouw Nederlands (cat)

    Nog een unisex naam is Sandy. Geen idee of die al eerder voorbij is gekomen, ik dacht van niet. Geen idee wat het betekent though.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Irvine schreef:
    (...)

    Je bedriegt me al met jouw Nederlands (cat)

    Nog een unisex naam is Sandy. Geen idee of die al eerder voorbij is gekomen, ik dacht van niet. Geen idee wat het betekent though.
    Ka, ik had het al door toen ik het gepost had, maar ik was te lui om het te veranderen hahaha


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Well, ik heet Romée en dat is ook een unisex naam alleen dan anders geschreven: Romee [zelf vind ik het vrouwelijker klinken, maarja xD]


    #dealwithit (cool) NecklessOfHope --> Trohman

    Marlijn/Merlijn


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Kim, Nikita, Pasquale, Robin, Rene, Sam en Frenkie is er geloof ik ook nog een :]


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Sasha.


    Some people are art and do art at the same time

    Marit


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Mijn naam Kelly is ook een unisex naam, maar het komt meer bij meiden/vrouwen voor dan bij jongens/mannen. En de mannelijke versie is volgens mij ook Kellie maar weet het niet zeker

    Betekenis is [dacht ik] oorlogsheld(in)

    [ bericht aangepast op 29 sep 2013 - 14:24 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ash XD


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Nikki


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Ashley, die naam ken ik voor een jongen en een meisje.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Sam, Maxime, Pascal, Noa... Alles valt te unisexen.


    Searching heavens for another earth

    Puk/Puck, Pim, Kees/Cees

    [ bericht aangepast op 29 sep 2013 - 19:39 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Zelf vind ik Rowan een hele leuke naam voor jongens, maar ik heb ook wel van meiden gehoord dat ze zo heten. Of iets als Rowin, Rowen.

    [ bericht aangepast op 29 sep 2013 - 21:57 ]


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa