• Halloooo!

    Samen met vier andere Quizletters (Hohenheim , Ensiferum, margotanne en RosanneB) heb ik het eerste boek van de nieuwe jongerenserie 'Vervlochten Zielen' uitgegeven. We zijn inmiddels bezig met het tweede deel.
    Vinden jullie het leuk om op de hoogte te blijven van ons boek? Like dan onze facebookpagina! Jullie doen ons dan een heel groot plezier :$.

    Ons boek gaat over een groep jongeren dat elkaar ontmoet op vakantie. Tussen hen ontstaan vriendschappen, liefdes en natuurlijk ruzies. Bovendien is er ook een jaloerse ex, die probeert hen hun vakantie te verpesten. Zij is in staat over lijken te gaan.
    We zijn nu druk bezig met hun tweede vakantie. Nogmaals, lijkt het je leuk of wil je ons gewoon helpen, like onze facebookpagina! Je wordt echt niet ineens helemaal volgespamd ;). Je wordt alleen een beetje op de hoogte gehouden van de ontwikkeling van de boekenreeks!

    Bij voorbaat dank,

    Philyra.

    [ bericht aangepast op 19 sep 2013 - 18:16 ]


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    De trailer kun je beter achterwegen laten, want doordat je celebs als voorbeeld gebruikt, komt het al een stuk ongeloofwaardiger over en dat is jammer! Maar ik heb de FB page ge-liked.


    To infinity and beyond •

    Ik weet niet of ik de verhaallijn cliché moet vinden of niet. Iniedergeval heel veel succes.


    “Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter, and those who matter don't mind.”

    Coldest schreef:
    Ik weet niet of ik de verhaallijn cliché moet vinden of niet. Iniedergeval heel veel succes.


    Het klinkt misschien een beetje cliché, maar we hebben er wel een goede draai aan weten te geven ;).


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Oh, en ik zag het boek op bol. maar ik was even benieuwd of één van jullie die recensie geschreven heeft?


    “Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter, and those who matter don't mind.”

    Vivere schreef:
    De trailer kun je beter achterwegen laten, want doordat je celebs als voorbeeld gebruikt, komt het al een stuk ongeloofwaardiger over en dat is jammer! Maar ik heb de FB page ge-liked.


    Bedankt voor de tip. Ik heb de boektrailer weggehaald. Ook bedankt voor het liken!


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Coldest schreef:
    Oh, en ik zag het boek op bol. maar ik was even benieuwd of één van jullie die recensie geschreven heeft?


    Haha nee, we schrijven geen recensies over ons eigen boek ;).


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    mar031 schreef:
    (...)

    Haha nee, we schrijven geen recensies over ons eigen boek ;).


    Aangezien het enórm positief was. Nou, dat is dan een groot compliment voor jullie (:


    “Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter, and those who matter don't mind.”

    Coldest schreef:
    (...)

    Aangezien het enórm positief was. Nou, dat is dan een groot compliment voor jullie (:


    Haha dankje! Ja, het was heel erg positief, daar zijn we ook erg blij mee! Ze heeft ook nog een langere recensie geschreven, die staat hier ;).

    [ bericht aangepast op 19 sep 2013 - 18:55 ]


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Even bij mijn topics hoor, ik zal eraan denken :].


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Het boek lijkt mij echt super leuk! Maar de prijs is toch echt wel een beetje te hoog voor mij, sorry! Toch veel succes met jullie tweede deel! Ik heb wel even jullie facebookpagina geliked!


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Synyster schreef:
    Het boek lijkt mij echt super leuk! Maar de prijs is toch echt wel een beetje te hoog voor mij, sorry! Toch veel succes met jullie tweede deel! Ik heb wel even jullie facebookpagina geliked!


    Dat begrijp ik, hoor! We proberen deel 2 ook bij een andere uitgeverij te krijgen, zodat het boek goedkoper is (dat staat uitgebreid in ons andere topic beschreven ;)) maar we zijn je al heel dankbaar dat je onze facebookpagine liked!


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Ik zal kijken of ik iets voor je kan doen!!!


    Don't cry, Be happy...

    ...27 euro is wel belachelijk duur voor een boek! dan moet het wel echt fucking goed geschreven zijn.
    en volgens de recensie is dat niet zo...

    ik wens jullie toch succes! het is namelijk ook niet makkelijk om ten eerste een volledig kloppende verhaallijn te schrijven, spelfout-loos te schrijven en het uit te kunnen geven.


    The Definition of Insanity

    Ancestorial schreef:
    ...27 euro is wel belachelijk duur voor een boek! dan moet het wel echt fucking goed geschreven zijn.
    en volgens de recensie is dat niet zo...

    ik wens jullie toch succes! het is namelijk ook niet makkelijk om ten eerste een volledig kloppende verhaallijn te schrijven, spelfout-loos te schrijven en het uit te kunnen geven.


    Dankjewel (: Wij vonden 27 euro zelf ook behoorlijk duur en daarom proberen we het tweede deel via een andere uitgeverij, waar het boek dus goedkoper wordt, uit te geven.


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Niet lullig bedoelt, maar al die topic die jullie openen gaan bijna over hetzelfde. Dat er een nieuw topic wordt geopend over die filialen begrijp ik, maar voor zover ik weet is het niet toegestaan om allemaal hetzelfde topic te openen over jullie FB page. Nu ik dit topic lees, heb ik de indruk dat ik die woorden letterlijk al een paar andere keren heb gelezen.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?