• Sorry, ik weet niet goed of ik over deze dingen op Quizlet mag praten, maar ik moet dit echt even kwijt. Vorige week heb ik mezelf voor het eerst gemasturbeerd en dus een orgasme gehad. Ik vond het echt geweldig, natuurlijk, maar ik durf er niet goed met mijn vriendinnen over te praten. Ik ben op dit moment namelijk 17 jaar en weet niet goed of ik misschien heel laat ben met dit soort dingen, en zij gaan zeggen van: "Heb jij nu pas je eerste orgasme gehad?" Of wie weet vinden ze me wel heel pervers en vinden ze dat je zoiets gewoon nog niet doet op je 17e. Ik weet het, het lijkt heel stom, maar ik wil er gewoon graag over praten en ik weet dus niet goed of dat wel gepast is.

    Daarom mijn vraag: hebben jullie ooit al eens... een orgasme gehad? En zo ja, hoe oud was je dan?

    In ieder geval bedankt :X

    xx


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 19 sep 2013 - 20:58 ]


    I'm fat, but you're ugly And I can diet

    Hmm ik denk dat inderdaad je op verschillende leeftijden dit heb. Ik heb nog niet echt het gevoel maar ik heb geen vreindje en van mij hoeft het nog niet, maarja een mede klasgenoot vorig jaar had het wel en werd zwanger

    Ik denk ook nit dat ik er vrolijk over zou pratenk meer iets voor jezelf


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Nou, dat hangt denk ik van vriendenkring tot vriendenkring af. Bij mijn groep gaat dat van 'ahhh ik heb toen lekkere seks gehad' of 'oh jee ik heb een tafel kapotgemaakt', maar over orgasmes... tenzij het zo overdonderend is (wat soms gebeurd) praten we eerder over algemene seks dingen als we het over seks hebben.
    En ik was 13 toen ik mijn eerste orgasme had. Vroegrijp op dat vlak.


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Ikzelf heb nog nooit een orgasme gehad.
    Ik ben zelf ook pas 11.
    Maar ik denk dat je rond 16/17 jaar je eerste orgasme krijgt normaal is


    Stay strong

    Felina schreef:
    Het is moeilijk voor mij en anderen om te voorspellen hoe je vriendinnen zullen reageren, want we kennen ze niet. Lijken ze jou mensen die moeite hebben met zo'n onderwerp? Vertrouw je ze?
    Ehm, ik was 16. Maar dat was gewoon een orgasme door seks. Heb wel eens gemasturbeerd, maar vind het niet zo geweldig naast 'the real thing'.


    Precies..


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    mooimike schreef:
    Ikzelf heb nog nooit een orgasme gehad.
    Ik ben zelf ook pas 11.
    Maar ik denk dat je rond 16/17 jaar je eerste orgasme krijgt normaal is


    Ik was elf met me eerste orgasme.

    Btw er staat 16+ boven dit topic en jij bent 11 xD


    "Your life. Your choice. Think about what you want."