• Hii, iemand heeft een liedje van Midnight Memories gelekt, zelf denk ik niet dat het door een fan is gedaan maar goed. Hij heet Diana, ik vind hem echt geweldig. Het is voor depressieve fans geschreven.


    Wat vinden jullie ervan?

    [ bericht aangepast op 1 okt 2013 - 8:26 ]


    night thinking, day dreaming

    Oehhhh waa waaa waaaa nieuw liedje van 1D *rent rondjes*

    WAT EEN OPHEF OM EEN LIEDJE ZEG (puh)

    (Face-palm) !!!!!!!!!!!!!!!


    Sebastian Michaelis : I'm simply one Hell of A Butler !!!

    Wespje schreef:
    Oehhhh waa waaa waaaa nieuw liedje van 1D *rent rondjes*

    WAT EEN OPHEF OM EEN LIEDJE ZEG (puh)

    (Face-palm) !!!!!!!!!!!!!!!

    Jij bent echt vet cool man, teach me ur ways.


    night thinking, day dreaming

    Ik vind het een geweldige nummer!


    The sun loved the moon so much, he died every night to let her breathe.

    Hmm, ik kwam het tegen op Tumblr daar straks. Moet ik er nu iets positiefs over zeggen? Hmm, Het is beter dan Justin Bieber zijn lolly? Ik vind het niet bepaald goed of mooi en dat het voor "depressieve meisjes en jongens" is geschreven vind ik nogal een groot woord. Het is vooral geschreven voor hun fans en die staan in mijn ogen nog al bekend om aandacht te zoeken bij de hele wereld met de "problemen" die ze hebben. Elke 1D fan lijkt wel een depressie te hebben als je ze bezig hoort.


    Take me to wonderland

    Ik vind het niks. sorry, maar ik hou gewoon niet van 1d


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Imber schreef:
    Hmm, ik kwam het tegen op Tumblr daar straks. Moet ik er nu iets positiefs over zeggen? Hmm, Het is beter dan Justin Bieber zijn lolly? Ik vind het niet bepaald goed of mooi en dat het voor "depressieve meisjes en jongens" is geschreven vind ik nogal een groot woord. Het is vooral geschreven voor hun fans en die staan in mijn ogen nog al bekend om aandacht te zoeken bij de hele wereld met de "problemen" die ze hebben. Elke 1D fan lijkt wel een depressie te hebben als je ze bezig hoort.


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Blutbad schreef:
    (...)

    Je kan het totaal niet vergelijken. Dat is net zoiets als Madonna vergelijken met The Beatles.


    Ik vergelijk het niet, ik maak duidelijk dat ik Taylor Swift beter vind [:

    [ bericht aangepast op 22 sep 2013 - 10:13 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Ik luisterde het net en ik voel me per direct schuldig. No more leaked songs for me :')


    Sometimes to stay alive, you gotta kill your mind.

    Imber schreef:
    Hmm, ik kwam het tegen op Tumblr daar straks. Moet ik er nu iets positiefs over zeggen? Hmm, Het is beter dan Justin Bieber zijn lolly? Ik vind het niet bepaald goed of mooi en dat het voor "depressieve meisjes en jongens" is geschreven vind ik nogal een groot woord. Het is vooral geschreven voor hun fans en die staan in mijn ogen nog al bekend om aandacht te zoeken bij de hele wereld met de "problemen" die ze hebben. Elke 1D fan lijkt wel een depressie te hebben als je ze bezig hoort.
    Ja, One Direction doet eigenlijk nooit iets goed he. De laatste drie jaar hebben ze keihard gewerkt, daar zou je op z'n minst een beetje respect voor kunnen hebben. En dat over depressieve fans vind ik gemeen. Ik zie genoeg meisjes van mijn leeftijd die meer vrienden hebben op twitter dan in het echt, maar ik heb nog nooit iemand er echt over zien zeuren. Ik heb nooit fans horen praten over dat ze zichzelf snijden...


    night thinking, day dreaming

    Foxes schreef:
    (...)Ja, One Direction doet eigenlijk nooit iets goed he. De laatste drie jaar hebben ze keihard gewerkt, daar zou je op z'n minst een beetje respect voor kunnen hebben. En dat over depressieve fans vind ik gemeen. Ik zie genoeg meisjes van mijn leeftijd die meer vrienden hebben op twitter dan in het echt, maar ik heb nog nooit iemand er echt over zien zeuren. Ik heb nooit fans horen praten over dat ze zichzelf snijden...

    Zeker geen Tumblr? Zit vol met dat soort meisjes.
    En respect moet je verdienen, in mijn ogen hebben ze niet echt iets gedaan waarvoor ze mijn respect zouden moeten krijgen.


    OT: Sorry, ik vind het ook niets bijzonders. Ga me er niet ineens apart door voelen ofzo. Geef mij maar Ed Sheeran :Y)


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Reezy schreef:
    (...)
    Zeker geen Tumblr? Zit vol met dat soort meisjes.
    En respect moet je verdienen, in mijn ogen hebben ze niet echt iets gedaan waarvoor ze mijn respect zouden moeten krijgen.


    OT: Sorry, ik vind het ook niets bijzonders. Ga me er niet ineens apart door voelen ofzo. Geef mij maar Ed Sheeran :Y)

    Tumblr is niks voor mij. En Little Things dan? Die heeft Ed geschreven :)


    night thinking, day dreaming

    Foxes schreef:
    (...)
    Tumblr is niks voor mij. En Little Things dan? Die heeft Ed geschreven :)

    Eerlijk is eerlijk, Little things vind ik best mooi. Da's de enige 1D-song waar ik nog wel eens naar wilt luisteren :]


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Reezy schreef:
    (...)
    Eerlijk is eerlijk, Little things vind ik best mooi. Da's de enige 1D-song waar ik nog wel eens naar wilt luisteren :]

    Geloof me, ik vind ook lang niet alle liedjes mooi. Voor mij gaat het vooral om de jongens zelf (:


    night thinking, day dreaming

    Hmm, niet mijn ding. Best Song Ever vond ik ook al niet echt de max. Maar de meeste songs zijn wel leuk x].


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Ik vind het echt een goed liedje.
    Eerst best song ever, dan Just can't let her go en nu Diana.
    Ik kan echt niet wachten op het nieuwe album :)


    Ik wil vrij zijn zoals de wind