• Hii, iemand heeft een liedje van Midnight Memories gelekt, zelf denk ik niet dat het door een fan is gedaan maar goed. Hij heet Diana, ik vind hem echt geweldig. Het is voor depressieve fans geschreven.


    Wat vinden jullie ervan?

    [ bericht aangepast op 1 okt 2013 - 8:26 ]


    night thinking, day dreaming

    Roar schreef:
    (...)

    Nee, inderdaad, ze doen nooit iets goed! Fijn dat je het toe geeft [:


    Volgens mij ben ik niet de enige die moeite heeft met sarcasme herkennen. Ieder heeft een andere smaak, gelukkig. Jij vind JB heel goed en deze mensen in dit 1D topic vinden dat 1D leuke muziek maken. Snap niet dat je daarom zo moet doen.


    Physics is awesome

    Vivere schreef:
    (...)

    Ach mens, ga lekker ergens anders negatief doen. Je maakt jezelf lekker populair op 't forum zeg :')

    Anyways, vind 'm mooi maar niet bijzonder. Ben benieuwd naar hun verder album!


    Ik ook!! Ik vind ze echt leuk :')

    Waiting for Midnight Memories... Sowieso zou ook hun 3de album ge-wel-dig zijn. Oh... wacht ik moet het ff anders informeren het zal per-fect worden *Leeryol voice*

    Foxes schreef:
    (...)
    Nu voel je je zeker heel grappig?


    Het was eerder sarcastisch bedoeld, maar als jij wilt denken dat ik me grappig voel: Ik houd je niet tegen [:


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Vivere schreef:
    (...)

    Ach mens, ga lekker ergens anders negatief doen. Je maakt jezelf lekker populair op 't forum zeg :')

    Anyways, vind 'm mooi maar niet bijzonder. Ben benieuwd naar hun verder album!


    Dus ik moet maar lekker positief doen en zeggen dat ik het oh mijn god geweldig vind? Nou nee bedankt, dat aanbod sla ik liever af :')


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Roar schreef:
    (...)

    Dus ik moet maar lekker positief doen en zeggen dat ik het oh mijn god geweldig vind? Nou nee bedankt, dat aanbod sla ik liever af :')

    Je hoeft niet op elk topic te reageren.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Roar schreef:
    (...)

    Het was eerder sarcastisch bedoeld, maar als jij wilt denken dat ik me grappig voel: Ik houd je niet tegen [:

    Je was eerst eigenlijk best aardig. Is het dat je onzeker bent, dat je overal ruzie zoekt?

    [ bericht aangepast op 23 sep 2013 - 19:42 ]


    night thinking, day dreaming

    Wat zijn we toch weer gezellig bezig :'].


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Velton schreef:
    Wat zijn we toch weer gezellig bezig :'].


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Foxes schreef:
    (...)
    Je was eerst eigenlijk best aardig, eigenlijk. Is het dat je onzeker bent, dat je overal ruzie zoekt=

    Dat vind ik echt een kut-opmerking om tegen iemand te zeggen.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Foxes schreef:
    (...)
    Je was eerst eigenlijk best aardig. Is het dat je onzeker bent, dat je overal ruzie zoekt?

    What the fuck is dat voor een reactie?


    Take me to wonderland

    Morticia schreef:
    (...)
    Dat vind ik echt een kut-opmerking om tegen iemand te zeggen.


    Hier ben ik het totaal mee eens.
    En daarbij mensen lokken Brooke zelf uit. Als je nou niet op haar opmerkingen reageert die je niet aan staan is er niks aan de hand, of zie ik dat verkeerd?

    [ bericht aangepast op 23 sep 2013 - 19:51 ]


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Morticia schreef:
    (...)
    Dat vind ik echt een kut-opmerking om tegen iemand te zeggen.

    Ik ben zelf kut, dus ja


    night thinking, day dreaming

    Velton schreef:
    (...)

    Hier ben ik het totaal mee eens.
    En daarbij mensen lokken Brooke zelf uit. Als je nou niet op haar opmerkingen negeert die je niet aan staan is er niks aan de hand, of zie ik dat nou verkeerd?
    Zal ik proberen, bedankt voor het advies


    night thinking, day dreaming

    Foxes schreef:
    (...)
    Ik ben zelf kut, dus ja

    Ik ga niet aan een kant van iemand staan, maar dat is echt een lage opmerking. Als jij zo ergens reageert, hoeft toch ook niet iemand naar jou te komen met zo'n vraag? Daarbij zou het misschien wel handiger zijn als ze het anders geformuleerd had, maar ik heb wel ergere reacties op Q gezien. Iedereen heeft nu eenmaal een andere mening ergens over.

    [ bericht aangepast op 23 sep 2013 - 19:51 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Morticia schreef:
    (...)
    Ik ga niet aan een kant van iemand staan, maar dat is echt een lage opmerking. Als jij zo ergens reageert, hoeft toch ook niet iemand naar jou te komen met zo'n vraag? Daarbij zou het misschien wel handiger zijn als ze het anders geformuleerd had, maar ik heb wel ergere reacties op Q gezien. Iedereen heeft nu eenmaal een andere mening ergens over.
    Oke, misschien was dat wat harder dan ik bedoelde, sorry


    night thinking, day dreaming