• Hii, iemand heeft een liedje van Midnight Memories gelekt, zelf denk ik niet dat het door een fan is gedaan maar goed. Hij heet Diana, ik vind hem echt geweldig. Het is voor depressieve fans geschreven.


    Wat vinden jullie ervan?

    [ bericht aangepast op 1 okt 2013 - 8:26 ]


    night thinking, day dreaming

    liz1Dxx schreef:
    Ik vind het echt een goed liedje.
    Eerst best song ever, dan Just can't let her go en nu Diana.
    Ik kan echt niet wachten op het nieuwe album :)
    Ik vind Just Can't Let Her Go echt verschrikkelijk...


    night thinking, day dreaming

    Foxes schreef:
    (...)Ja, One Direction doet eigenlijk nooit iets goed he. De laatste drie jaar hebben ze keihard gewerkt, daar zou je op z'n minst een beetje respect voor kunnen hebben. En dat over depressieve fans vind ik gemeen. Ik zie genoeg meisjes van mijn leeftijd die meer vrienden hebben op twitter dan in het echt, maar ik heb nog nooit iemand er echt over zien zeuren. Ik heb nooit fans horen praten over dat ze zichzelf snijden...

    Respect voor wat? Ze hebben misschien wel hard gewerkt, maar er werken miljoenen mensen hard, waarschijnlijk zelfs harder. Ik ga hen geen respect geven omdat ze liefdesliedjes gaan zingen.
    Gemeen? Sorry, maar ik heb het wel een beetje gehad met die 1D fans die steeds aandacht willen zoeken omdat hun leven volgens hen zo verschrikkelijk is. Ik haat geen mensen die echt met een depressie kampen, en echt problemen hebben, maar 90% van die 1D fans willen gewoon van iedereen horen dat ze mooi en prachtig zijn en gaan daarom een beetje zielig doen. Nee sorry, dan krijg je van mij echt geen medelijden. Ik kom genoeg zo'n fans tegen. Tumblr, facebook, Wattpad,... Noem maar op. Ik lees af en toe wat 1D bromance en ik ben zelden een verhaal tegengekomen waar de schrijfster niet gaat zeiken over haar privéleven.


    Take me to wonderland

    Ik vind hem niet zo heel leuk. :x


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    "Not Found

    The URL you requested could not be found."

    Dus ik kan 'm niet luisteren.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik ga het niet luisteren ik had Just cant let her go geluisterd en daar heb ik spijt van dus nee ik wacht af...

    Naar als het net als BSE en just cant let her go is met een of twee gevoelige nummers dan zal het wel een awesome album worden en dan kijk ik uit naar het concert


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Mijn moeder heet Diana.

    Oke, dat was de meest nutteloze reactie ooit xd


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Foxes schreef:
    (...)Ja, One Direction doet eigenlijk nooit iets goed he. De laatste drie jaar hebben ze keihard gewerkt, daar zou je op z'n minst een beetje respect voor kunnen hebben. En dat over depressieve fans vind ik gemeen. Ik zie genoeg meisjes van mijn leeftijd die meer vrienden hebben op twitter dan in het echt, maar ik heb nog nooit iemand er echt over zien zeuren. Ik heb nooit fans horen praten over dat ze zichzelf snijden...


    Nee, inderdaad, ze doen nooit iets goed! Fijn dat je het toe geeft [:


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Ik ga morgenochtend luisteren. Ben best benieuwd, maar heb nu geen zin om Hannibal stop te zetten, om te kunnen luisteren ;x


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Hij is al weg en eigenlijk ik snap dit dat mensen er zo'n punt van maken dat het gelekt is of niet maar ja :]


    effort never betrays you

    Foxes schreef:
    (...)
    'She says she loves my lolly, she wanna make it pop.' Prachtig


    Hahahah Maejor Ali zingt dat gedeelte xD gelukkig heeft JB ook nog wel leukere nummers zoals Be Alright en Believe.

    OT: Diana is echt super mooi!! ik wou eigenlijk wachten op Midnight Memories maar dat duurt te lang en ik verlang nu op nieuwe 1D songs. :)

    Ik vind 1D echt zo leuk! Kan niet wachten op 24 juli 2014!

    Imber schreef:
    Hmm, ik kwam het tegen op Tumblr daar straks. Moet ik er nu iets positiefs over zeggen? Hmm, Het is beter dan Justin Bieber zijn lolly? Ik vind het niet bepaald goed of mooi en dat het voor "depressieve meisjes en jongens" is geschreven vind ik nogal een groot woord. Het is vooral geschreven voor hun fans en die staan in mijn ogen nog al bekend om aandacht te zoeken bij de hele wereld met de "problemen" die ze hebben. Elke 1D fan lijkt wel een depressie te hebben als je ze bezig hoort.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Roar schreef:
    (...)

    Nee, inderdaad, ze doen nooit iets goed! Fijn dat je het toe geeft [:

    Nu voel je je zeker heel grappig?


    night thinking, day dreaming

    Roar schreef:
    (...)

    Nee, inderdaad, ze doen nooit iets goed! Fijn dat je het toe geeft [:


    Ach mens, ga lekker ergens anders negatief doen. Je maakt jezelf lekker populair op 't forum zeg :')

    Anyways, vind 'm mooi maar niet bijzonder. Ben benieuwd naar hun verder album!


    To infinity and beyond •

    Eigenlijk toen ik de titel van het topic zag moest ik meteen denken aan Lady Diana.


    Physics is awesome